denk...kga nog even visje bakken! voordat ik ga..... lekker hele olie... en bat zo over me hand.... tewijl ie al 10minuten hoog opstaat HEERLIJK de pijn zeg!me huid is gewoon open blaren..... AUWWWW zal eens proberen me haar te doen... kijken ze op mijn werk maar even naar
heey lieve sgaten! hoe gaat het hier? heb het even druk gehad vandaar dat ik even niet op de pc zat! wat heb je gedaan babs? xxxx
ben weer thuis morgen lekker daggie vrij... heb hete olie over me heen gehad! en doet GOED zeer! blaren.. die wel cm hoog zijn...hahaha Nou ik ga me mannetje bezig houden
JAAAAAAAAAAAH ik hoop het zeg net al... spnnend morgen man! BEN ERG BENIEUWD!en HOOP dat zijn sperma goed is! en IK uitgespoten moet worden! want ivf isci etc wil hij niet doen! Hoest met jou?
ik uur geleden.. met 100km u gereden........haha..............Heb zo jukel vaneen blaar.. komt een bewoner.. krijg klappen.. enknijpt me zoooo hard met de nagels in meblaar AUWWhahaha
zal ik je blare komen verzorge babs . verveel me joh bah. 6e zintuig zitten te kijken.en nu verveel ik me weer
ohw trouwens.. isa ligt opbed...wat ik begreep uit sms...nierbekontsteking...en gewoon ziek.. niet genoeg uitgerust! dus reageerd weinig
Och die lisa toch . Ik vond al dat ze zo snel weer aan het feesten was (carnaval). Tja en nu moet zo op de blaren zitten . Wat sneu voor der. Hoop dat ze der eigen snel weer wat beter voelt.
wij film 2 nee hoef niet.. heb hem goed verzorgd... aangezien ik met handschoenen werk... dus... nu aan de buitenlucht laten drogen.. HIJ IS ZOOOHOOG die blaar! 3bij 2cm.. en 1cm hoog
Handschoenen zijn niet verstandig . Ik moet ook handschoenen aan op het werk. Als ik een wondje heb dan maak ik er altijd ff een gat in. Anders kan het niet ademen en dus niet genezen. Zit je er nog langer mee