SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Swirl, wanneer moest jij nog eens naar je huisarts om zwanger worden te bespreken? Ga op je strepen staan meid en laat je niet zomaar weg sturen met het idee van " afwachten" Neem desnoods je man mee, wil ook nog wel eens helpen.

@Isa, beterschap meid!

Heerlijk, als ik naar buiten kijk, het is al zo lekker vroeg licht buiten, en ´s avonds blijft het ook langer licht.... dames, de lente komt eraan! Vruchtbare periode is aangebroken.... betekend voor ons ZWANGER WORDEN!

Denk dat ik ook maar eens net als de vogels in een boom ga hangen... misschien raak ik dan sneller zwanger :rolleyes:

2. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen dames. Weer een nachtje verder en het is alweer vrijdag! Jahhaaaa! Nog 1 dagje werken en dan lekker een heel weekend vol verjaardagen...bleeehhh. Morgen maar eens even de tuin in als het een beetje weer is. In de lente/zomer is mijn tuin echt prachtig, maar in de winter is het zo'n dorre bedoeling. Snel maar eens de zaak wat op gaan fleuren....

Nog een weekje en dan weet ik ook weer of we voor de volgende ronde gaan..

Babs meis en? Is het nog wat geworden? Ik ken het hoor. Wij lijken wel 30 jaar getrouwd qua sexleven, maar moet zeggen dat we daar beide een beetje schuld aan hebben. Nu wel een beetje beter nu we voor een beebje bezig zijn, maar dan vooral idd rond mijn ei..

3. Spanish

Spanish Niet meer actief

Meiden!

vannochtend ff getemperatuurd!en hij is alweer een stukje omhoog van 36.5 naar 36.8 ! :D

Spannend!

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ooh spannend meid! Hou ons wel op de hoogte hé ;)

PPff ik zit hier met een temperatuur van 38,8.....

wat denken jullie, zwanger of ziek? ;)

5. Spanish

Spanish Niet meer actief

haai Miss Dior!

jaa spannend hea!? :D
    heb nog steeds geen last van me borsten!
    Whahaaa wel appart! vriendin van mij had pcies het zelfde altijd last van de borsten voor ongesteldheid! en op een gegeven moment deden haar borsten niet meer zeer bleek ze zwanger te zijn! :D

Dus ben reuze benieuwd of de duivels zich volgende week gaan aanmelden ;)

@ MissDior: Hangt er vanaf hoe je je natuurlijk voelt :D als je je goed voelt zal het vast en zeker wel goed zitten toch?

Liefs Carien

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi hoi

lieve mensen
    bedankt voor alle lieve berichten ik heb vanaf dinsdag alleeen maar in bed gelegen ik ben dinsdag flauw gevallen op het werk
    en meteen naar de dokter met ziekenwagen
    ik had 39,6 graden en nierbekken ontsteking incombinatie met griep
    ik heb mijn luchtwegen dichtzitten
    heb 2 antibiotica kuren en 1 pijnstiller
    ik moest van dokter de griep uitzetten zolang ik boven de 37,4 heb moest ik thuisblijven en als ze mij daarvoor ontslaan terwijl ik 0 uren contract hebt zegt de dokter das een shit rede, en mogen ze niet als rede opgeven
    nu vandaag gaat het redelijk door de pijnstillers weinig buikpijn koorts is 38.4 heb alleen last van weinig lucht

maar met dit weer heerlijk om naar te kijken

liefs isa

7. Spanish

Spanish Niet meer actief

@ Isabel82

meid heeel veel beterschap!

liefs Carien

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey Isa,

Beterschap meid, wat verschrikkelijk! Ze hebben je echt te snel laten werken hoor! Laat je niet op je kop zitten en ziek goed uit, is echt mega belangrijk!
    Dikke kus!

De rest lees ik zo even bij...

Ik ben nu mn haar aan het verven... paars... ik hoop echt dat het wat wordt, anders laat ik hubbie vandaag nog naar de winkel rijden om een ander kleurtje te kopen.... hihi... Sta ik wel een dag voor aap op het werk en in de kroeg, maar wat een pet of een grote haarband al wel niet kan doen...

9. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahahha
    lady joey lijkt me wel leuk goed oppassen dat het niet oranje word
    dat gebeurd nog wel eens
    ik kan erover meepraten hihiih

en carien dank je wel

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Zie dat er wat sexprobleempjes zijn.... och gerem. dat is niet leuk, vooral niet als je zwanger wil worden... zucht!

Wij gister weer goed van bil gegaan ;) hij kwam uit de douche om half 8, ben gewoon mezelf gaan uitkleden, en jahoor, meneer was getriggerd ;) Lag om half 10 wel afgepeierd op de bank, maar boeien... ;) We hebben ons ronde weer gehad! Morgen weer :p:p:p hahahaha!

Enne, alcohol dames? foei foei foei ;)
    Ik ga vanavond ook een pilsje pakken hoor... voor mn ei drink ik af en toe iets... na mn ei tot ongi nooit... anders voel ik me schuldig!

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Nee! Geen oranje! Help!

12. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ja maar ik ben heel donker van kleur weet niet wat jou kleur is ihihihi
    wij hebben al vanaf de operatie niks meer gedaan snik snik nog 1 weekje en dan mag hij weer maarja zoals je kunt zien ik zit nu in vruchtbare periode en niet volgende week hahaha
    dus 2 maanden weg moeten gooien , die 2 maanden ga ik ook niet meetellen das deprimerend anders hahahaha

13. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik dacht trouwens dat je langs zou komen hahhaha
    in je pauze
    hihhihihihi
    je werkt zo goed als langs de deur bij mij hahahah

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Nope, helaas de griep :( volgende week pas mijn ei... maar ja, met deze temperatuur die ik nu heb is het hele effect van temperaturen voorbij.... had de hele afgelopen week een hele nette temperatuur, tot ik de griep kreeg gisteren, heb nu dus echt koorts. Hoop dat het snel over is, want zo kan ik natuurlijk niet echt nauwkeurig temperaturen voor mijn eisprong.

Men hoort dat vaker, dat vrouwen iedere maand klagen over eventuele kwaaltjes.... en dan zijn ze eindelijk zwanger en de kwaaltjes zijn als sneeuw voor de zon vertrokken....

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ja zoiets hoor je idd geregeld raar is dat eigenlijk

16. babs81

babs81 Niet meer actief

Hij is volgend mij homo :) lingerie... heb net 2 setjes gehaald....en hele mooie.. maar ja..hij ligt in beddraait zichom.. en slaapt!!

Hij gaat nu naar de dokter... voor uitslagen.. en bloed prikken, en bloeddrk meten.. enmisschien nog richting zh voor uitgebreidebloedprikken

17. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    spannend spannend meid
    duim duim duim

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    dames, ik ga eens een poging doen om mij zelf een beetje op te lappen... zie er niet echt op mijn charmants uit vandaag met rode neus van het snuiten.

fijne dag meiden!

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ missdior : Aankomende maandag moet ik om half 4 bij de ha zijn. En natuurlijk gaat manlief mee. Dat is van zelfsprekend . En ik laat me zeker niet wegsturen hoor ! Wat dat betreft kan ik best wel een pittige zijn ;).
    Succes bij de gyn !

@Babs : Ben benieuwd naar de uitslag . Is ie al terug ?

20. mendie

mendie Fanatiek lid

14 jan 2009
    1.645
    0
    0
    den haag
    meiden als jullie t goed vinden voeg ik me hier ook ff bij.
    over 6 dagen is mijn nod maar heb al een aantal dagen last van krampjes. gister was t een KRAMP! die hield ook wel even een paar uur aan! ook had ik na t afvegen want bruinverlies op t papiertje. ik dacht hmm misschien eerder ong worden( iets wat ik nooit heb! ) dus verbandje ingedaan vannacht en gewoon niks meer he! wel nog steeds wel krampen.
    ook doet al een paar dagen me linkertepel zeer haha en wordt steeds erger.. en laat ik over de hoofdpijn maar niet praten pff
    ik snap dat t gewoon afwachten is, maar vind t allemaal maar apart!
    sorry voor t ego bericht maar moest t ff kwijt :oops:

Deel Deze Pagina