@ Babs.. ben ook reuze benieuwd meid wat je uitslag is! @ Miss Dior! Kop op meid Komt allemaal goed (Y). Zodra je koorts/griep over is weer druk te klussen meid! Liefs
nee hij is ernog... zit op me telefoon gekruisterd..... aaaaaaaaaaah zielig... hoop zo dat zijn sperma goed zit....
AAAAAAAAAH meiden! Ik keek net ff in de spiegel.. en er zit toch aan de linkerkant van me tepel een grote blauwe ader aan de onderkant! WOW! Liefs
Daar begin ik pas 1 april! En help! Het is dus echt belachelijk geworden, haha! Ik laat wes een nieuwe verpakking halen, en verf het weer veilig zwart haha!
uhm... de onthouding van 4dagen was telang.. 1 dag wel....dit kan de lage percentage motiele zaadcellen verklaren.. over 3maand herhalen 3MAANDEN? jezus he.... 12 weken.. word nog 3 maand wachten
ach meid dat meen je niet maar wat bedoel je 4 dagen hebben jullie 4 dagen niks gedaan en omdat je dan de sperma neemtis het zo dat er wienig in zit, dus het is dus echt belangrijk om om de dag te hobbyen
Gewoon op je strepen staan hoor ! Komt allemaal goed babsie ! Pfff wordt nu ook een beetje zenuwachtig voor maandag