SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

en dan erbij... OVER 3MAAANDEN HERHALEN TENEINDE EEN DEFINITIEVE CONCLUSIE TE KUNNEN TREKKEN

2. babs81

babs81 Niet meer actief

Nou ik ga me douchen... en gio naar lelystad brengen.. even afleiding!

Ineens begin ik mij te beseffen....dat kinderen nemen.. iets groots is...en toch moeilijk gaat worden... maanden afwachten.. en weer maanden wachten voor onderzoeken, etc etc etc....

WAARDELOOS>> ben straks 30

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Shit Babsje! Dit is niet bepaald het nieuws wat ik had verwacht :( Wat ik niet begrijp...drie maanden wachten? waarmee? met de volgende ronde zaad inleveren of 3 maanden veilig vrijen? hahaha beslist niet 3 maanden sex onthouden, dan kun je het zaad beter direct de emmer in mikken.

Is het dan echt zo belangrijk om het om de dag te doen? Heb vernomen dat iedere dag ook niet al te best is.... euh hoe zit dat dan met mensen die zomaar hup de eerste keer raak schieten, of mensen die " per ongeluk " zwanger raken? Zo langzamerhand is zwanger worden een echte missie!

Nou zeg, ik hoop dus nu echt dat mijn gyn vanmiddag goed nieuws heeft.... moed begint nu een beetje richting mijn schoenen te zakken.... Dus Swirl ik begrijp wat je nu denkt betreft maandag richting je huisarts bezoekje..... Wel goed en heel lief dat je mannetje met je mee gaat! Ik bedoel, het gaat tenslotte ook om jullie beide hé! Met de zaak die we hebben is het voor mijn man soms echt niet mogelijk om met mij mee te gaan voor arts bezoeken.... baal daar soms wel eens van, je krijgt dan zoveel info die ik dan vervolgens weer aan hem moet uitleggen en dan krijg ik van hem nog wel eens een gezichtsuitdrukking van :confused: :( :rolleyes: .... tja, ondernemerschap snoept veel van ons privé... voelt soms alsof de zaak al een kindje van ons is. Maar goed, ik weet waar hij mee bezig is en hoe belangrijk het is voor hem/ons, dus ik mag niet klagen nu.

LadyJoey, hoe is je haarkleur? Echt zo erg? Ik durf dat dus niet hé... ik heb echt wel eens respect voor vrouwen met zoveel lef hahaha

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    trouwens, Babs, je bent in mijn ogen niet snel te "oud" voor kinderen hoor! Als het een echte diepe wens is die recht uit je hart komt.... dan geef je nooit op ( tenzij je onderhands al 45 jaar bent ) Ik dan... ben ook al 30 en in augustus wordt ik 31... kan mij dus echt niets schelen hoor! Mijn moeder was ook niet meer een van de aller jongste toen ik geboren werd en mijn zusje is nog eens 4 jaar jonger.... ik kan dus beslist niet zeggen dat ik een oude moeder en vader heb.... ze waren juist altijd erg jong van geest en zeer sportief en fit!

Mijn vriendinnen, eentje is nu 38 en pas zwanger van de 1ste, kan dus niet zeggen dat die meid " oud " is.... mooie jonge gezonde vrouw.... door pech in haar vorige relatie nooit kinderen gekregen, nu de man van haar dromen en met hem is ze nu zwanger.... andere vriendin die nu onlangs noodgedwongen bevallen is wegens haar darm aandoening is 37 jaar....

Kinderen houden je jong hoor! Vergeet je streven naar een bepaalde leeftijd.... mocht je zwanger raken op je 35ste dan is dat maar zo.... geniet en leg niet zo´n grote druk op je zelf anders vergeet je te leven ;)

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Lef? Heb nu wel spijt haha!

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

:D is lachen man :D

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Oh ja, hoe is het gegaan met de bezichtingen van jullie huisje? Al een mooi bod gekregen?

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @babs, wat een vervelend nieuws en al helemaal dat je dan ook nog eens 3 maanden moet wachten!
    En misschien ter steun wat betreft die leeftijden, mijn moeder was 27 toen ze in verwachting raakte van mij en beviel op haar 28e van mij. Vervolgend een aantal miskramen en 1 doodgeboorte verder raakte ze op haar 39e in verwachting van een 3-ling en vlak voordat ze 40 werd is ze dus bevallen van een gezonde 3-ling. Dus qua leeftijd hoef je je nog niet meteen druk te maken.

Hier nog geen spoor van de duivels en ik voel me kiplekker. Ben alleen wel sneller moe!
    Liefs

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ik ben aan het wachten op een telefoontje... mn nagels zijn op, heb net maar gegeten, maar nog nix gehoord... spannend!

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ missdior : Dat is indd wel andere koek als je een eigen bedrijf hebt .
    Mijn vriend heeft wel een leidinggevende baan, en kan in principe bijna altijd ff weg wanneer hij dat wilt . Dus dat is wel erg fijn.
    Succes vanmiddag ! En laat het ons ff weten. Ben wel werken tot tien vanavond , maar dan lees ik daarna alles wel weer ff door ;)

11. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik moet ook werken om drie uur... dus hoop dat ie daarvoor belt...

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Zitten jullie ook een stuk beter in jullie vel wanner het zonnetje schijnt ? :)
    Heerlijk wandelen met de hondjes , heb de hele morgen al de deur los staan hier . Geweldig :)
    Alleen een beetje jammer dat ik zo moet werken :|

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb ik iets gemist ? Heb je een eventuele koper voor jullie huisje ? :)

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jupz, twee kijkers... dus even afwachten
    krijg vandaag bericht wat de kijkers te melden hadden....
    Eerlijk gezegd denk ik gewoon dat ze nieuwsgierig waren, maar goed. We hoeven ook niet perse weg hier hoor... wil hier alleen weg ivm heimwee, maar niet ten koste van alles hoor!

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    een hele goede middag
    voor een vrijdag de 13de vind ik het een geweldige dag en volengs mij had mijn baas ook goede zin ik hoef mij woensdag pas te melden over hoe het gaaat ! volgens mij heeft ze een beurd gehad , die is normaal super saggerijnig hahahahha

en als ze mij ontslaan heb ik nu een baan achter de hand waar ik gewoon lekker vanuit mijn stoeltje kan werken
    heerlijk ben aangenomen nm voor 10 uur per week wat ik nu ook zou werken maar dit kan heerlijk met mijn mannetje erbij en hij kan meehelpen

ooo heerlijk
    wat fijn zo`n heerlijke vrijdag de 13de
    yippie

en wat een weer zeg

@joey ps wat voor kleur werd het oranje?

16. babs81

babs81 Niet meer actief

even ter duidelijkheid.. we mogen echt pas over 3maanden opnieuw sperma wegbrengen!SHIT!

Ik heb altijd gezegt.. VOOR mijn 30ste.. wil mijn kids lang meemaken.. (wil niemand voor het hoofd stoten nu,.. ) maar heb zelf SLECHTE moeder.. en wil ALLES voor mijn kinderen kunnen doen

en ook als oma.... nog voor mijn kleinkinderen klaar staan... vind dat gewoon belangrijk! wil een moeder en oma zijn. en niet zover zijn.. dat ik niets ervan mee maak...

17. babs81

babs81 Niet meer actief

gefeliciteerd isa.... yoehoee..!1

miss.. hoest nu met jou dan? nog steeds hondsberoerd?van de verkoudheid?

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ach lieve babs
    je hebt het ook mar zwwar
    al die tegenslagen altijd
    en ik begrijp wel wat je bedoeld

19. babs81