Mijne is meestal ook 28 dagen maar heb uhm ook weleens van 29/30 gehad . Heb nog ovulatie testjes dus over 11 daagjes maar weer eens beginnen. nu ff relaxen en nergens aandenken
Hey meid, Omdat mijn cyclus ook onregelmatig is ben ik er over na het denken om ook maar eens aan de slag te gaan met een ovulatie test. Zou je mij misschien het een en ander willen uitleggen over hoe het werkt en waneer je het moet gebruiken enz..... Ik hoop dat ik nu niet een vraag stel die al ergens anders vermeld staat.... die forums hier zijn zo groot, je kan uren zoeken
...negatief... Ik maar kijken en kijken voor een 2e streepje maar hoe hard ik ook keek...er verscheen niets! gewoon wachten op de duiveltjes dus...
ook dat zou heel erg vervelend zijn continu met een kateter moeten lopen ik vond dat jaar al verschrikkelijk toen kwam er iets op de markt wat nog in onerzoek was botox inspuiten maar dan ligt je blaas een half jaar stil werkt het spul een half jaar en dan moet je weer onder het mes om nieuwe botox en dat ieder jaar weer dus tja mijn keuze was duidelijk dan maar met spatlappen rondrennen hihihihihih en ermee leren leven kwa darmen tja dat gaat wel als ik maar niks verkeers eet en niet te veel stress heb inmiddels heb ik ook nog steeds geen duivel pffff word er gek van hahahahah 8 dagen overtijd pfffff liefs isa
Omdat ik ook niet voor softie uitgemaakt wens te worden er ook een testje tegenaan gegooid. En ik loeren wat ik wil maar ik zie toch echt geen streep. Ik wacht het dit weekend dus maar af en hopelijk weet ik maandag waar ik aan toe ben. Maar ja mijn zus had ook pas na een week eindelijk positief dus het kan altijd nog. En anders kan ik toch nog gezellig met jullie mee de volgende ronde in.
sorry het was pushen op goed nieuws! Sorry... maar zegt nog niets lieve schat....je hebt niet met ochtend urine gedaan! en sommigen testen VEEEEL later positief
Ik moet zeggen dat ik hier wel moe van word hoor, waarom kan het niet gewoon een lekker makkelijk. Ik wil gewoon een LF van 14 dagen en bij geen ongi gewoon een leuke test. Zoveel is dat toch niet gevraagd? Isabel wij zijn gewoon late testers..!
Oh Babs niet schuldig voelen hoor, ben volwassen en maak uiteindelijk mijn eigen keuzes hoor, ben jij niet verantwoordelijk voor. Is juist lief die ondersteuning en positieve woorden van jullie
oke gelukkig! pfffff vind lullig!1 IK GA EVEN NAAR DE MC DONALDS EVEN ZO LEKKERE NIEUWE BURGEN HALEN JAMMIEEEE! zag vanm. toch toen ik op de wii stond dat ik 300gr was aangekomen
je kan met alle esten smiddags testen leeg wel je blaas eerst en wacht ong. 3uurtes met drinken anders is e urine te geconcentreerd! SPANNEND
hahahah heb net gewerkt dus mijn blaas heeft geen drinken gehad hahhah danzullen we toch nog eens gaan kijken