Ja lullig hoor.. en weet dat chris niet voor icsi of ivf kiest dus... Moet maar eens babbelen.. zei net wel tegen hem.. hoe het dan verder moet... maar kreeg niet echht een reactie we zijn aan het kijken naar een recreatiewoning erbij.... http://www.funda.nl/woningaanbod/recrea ... atieObject vind deze wel wat...
wel goed hier.... lekker een daggie vrij... was er wel aan toe.. werk al sinds vorige week zaterdag.. en moet nog tot zondag! dus tiet veur een babbeltje hahaha Ja die recreatiewoning.. gaan we zo even bekijken.. of het wat is...hypotheek erop krijgen is geen probleem(verwacht ik)
uhm.......heb de hele dag al steken en krampen in me buik... ken het eigenlijk wel van nov. Keek even op www.predictor.nl en... 23 februari 2009 Innesteldag: 13 maart 2009 GETVER ... word het toch nog spannend?
spanned zeg ik ga me vruchtbare dagen in ma weet niet goed of ik ovulatie testen wil hallen.twijlen een beetje
gewoon om de dag..heb je ze regelmatig je eisprong?voel jeze? gewoon afwachten.... anders toch ovu bestellen kopen?
we doen niets meer via internet bestellen . we werken en als het wordt geleverd en dan gaat het na de buren ma dat is een wietkweker! haha en al 3 keer is daar een pakje geleverd en nooit meer terug gekregen