Me vriend moest net glimlachen en ik vroeg wat er was. Zegt hij je wilt graag testen he... En ik zo uhmmm jah.... Ik zo zullen we zondag samen testen? Zegt hij jah is goed.... Dus nou hebben we besloten om zondag te testen als de duivels er dan nog niet zijn! WAAHHHH ben zo zenuwachtig
dankje voor je begrip Heb nog steeds nergens last van wat ongikrampen betreft... En ik had lasagna gemaakt vanavond waar ik normaal dol op ben. En toen ik het uit de oven haalde kreeg ik weer zo'n vlaag van misselijkheid, maar net of wil het niet doorzetten....
me vriend wordt gek van mij elke keer als ik iets vertel over het forum kijkt hij me aan met zo'n blik van: Jah en wat moet ik met die info... whahaha
Hihi, ik vertel al niks meer. Maar ondertussen ben ik wel expert geworden in ovulaties/cyclussen etc. En moet ik heel vaak (vooral op mijn werk) op mijn tong bijten om niet ineens allerlei informatie eruit te flappen. Heb het echt nog nooit eerder over kids gehad, dus werkt wel wat argwaan als ik ineens alles weet over zwanger worden. Enne Gimena. Die Sensitest ovu's worden gewoon door de brievenbus geleverd hoor. Komen geen buren aan te pas en zijn erg goedkoop.
Tja, mijn banner loopt ook nog eens een dagje voor. Zat net te bedenken om morgenochtend er al een testje tegenaan te gooien, maar tegelijkertijd dacht ik...Nee.. Ik wacht het af....of niet...of wel. Oh, shit zeg! Al die adviezen om niet voor je NOD te testen zijn onder mijn huid gekropen. Stel je voor dat er een licht positiefje staat en later volgende week niet meer. Ik zou echt niet de eerste zijn... babske, wanneer ga jij testen?
Ik denk niet dat ik me morgenochtend in kan houden...... Maar ik ga het proberen. Zou donderdag (of mss woensdag al, weet niet exact wanneer mijn ei was) weer ongie moeten worden...of niet natuurlijk. Heb nog 6 sensitests X-tra sensitives en nog 2 KV's liggen, dus de verleiding is groot. En Sunny, jij gaat zondag testen?
heb gelukkig NIETS in huis.. zat alwel te denken....morgen vanuit me werk even.. maar NEEE ik doe het niet.. kan ook geen testen bestellen op matcare want rekening is LEEG haha
och meid.... jeetje..sorry ***SCHAAAM**** gefeliciteerd hoor! zoen...zoen....zoen * ik ga tv kijken lekker vanuit bedje.. morgen half6 eruit! ***GAAP***
Doei Babs. Ik ga maar eens naar de verjaardag van mijn broer. Lekkere hapjes eten... Ze hebben altijd zo veel lekkers dat ik van tevoren niet eens meer eet Tot morgen!
Jep klopt zolang de duivels op vakantie blijven. Heb nog 1 test liggen. Ik had die 2 voor 5 euro en die ene dus woensdag gebruikt en die andere gebruiken we zondag dus! pfff hoop het zo!