SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh, Djenna. En al 4 dagen overtijd? Wat vreselijk om zo in spanning te moeten zitten...

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ook weer een berichtje van mij... nog steeds stront bezopen van gister, maar was wel gezellig met mn collega's. Nu zwaar hoofd, wazig zicht en geen balans in mn lijf ;) maar ach.. heb het er voor over, hihi... het bier smaakte prima, die baco tussendoor heeft me de dag omgedaan hahaha... maar was wel lekker....
    En boeien... zit toch nog voor m'n ei, dus kan nix kwaad...

kus

3. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ben lekker aan het tuinieren geslagen vandaag. Jezus, ben al twee uur bezig en je ziet nog geen verschil....zucht. Maar van de zomer is het vast weer prachtig, een grote bloemenzee. Nu is het nog een grote dorre ellende, al beginnen de eerste blaadjes alwere te groeien. Natuurlijk voor alle zekerheid wel velig aan het klussen...

...met handschoenen... :)

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Goede morgen lady´s

LadyJoey, gefeliciteerd met je maand jubileum :D Euh bedenk me nu net dat jullie ook mijn jubileum vergeten zijn.... ben er al ruim 2 maanden..... ppff schaam jullie wat! ;)

@Gimena, HUH, wat doet die gozer dan met die testen? Zelf proberen...of zien of zijn plantjes vruchtbaar zijn? Wat een mensen lopen er rond op deze wereld :rolleyes:

Ik heb een leuke keelontsteking aan de fiets hangen bah bah, vraag me af hoe ik daar aan kom :rolleyes: Kan amper iets eten, gister avond en vanmorgen nog koorts, heb gister in bedje water ijsjes zitten eten, was wel even gezellig :D maar de hele nacht door om de haver klap wakker, was klets nat van het zweten vanmorgen.

Gisteren bij de gynaecoloog was alles heel erg positief!! God zij dank [-o< .... Mijn cyclus heeft zich mooi verkort van 51 dagen naar 30/31 dagen, dus dat is al eens geweldig ( 51/52 dagen was de cyclus waarmee het allemaal begon ) 2de positieve is dat ik dus nu afgelopen maand een mooie eisprong heb gehad! 3de positieve is dat ik gelukkig niet aan de hormonen hoef!! De gynaecoloog geeft ons nu de tijd tot december om zwanger te raken...dan zijn we ook ruim ander half jaar bezig.... ben ik dan nog niet zwanger of zwanger geweest gaan we verder met de onderzoeken... maar dan zal mijn man eraan moeten geloven... maar ik hoop natuurlijk dat alles op een natuurlijke wijze mag verlopen.

@sunnyqueen, meid ik duim voor je!

@Babsje, hopelijk mag jij ons ook goed nieuws brengen over een aantal dagen :D

liefs

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Klussen met handschoenen? daar zal je man opgewonden van raken :rolleyes:

geintje hoor :D

Wij gaan vandaag en morgen ook lekker aan de tuin beginnen.... we hebben maar 800 vierkante meter hoor, dus dat schiet lekker op :rolleyes: Verheug me wel weer hoor! Heerlijk alles zomer klaar maken buiten, jonge lente bloeiers neer zetten in van die mooie potten... onkruid weg halen want met die regen van de laatste tijd en gisteren die zon.... dat groeit waar je bij staat!

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He Miss, was mijn jubileum hoor :( .... :D , al loopt Lady Joey ook al wat langer mee en zijn we vast ook een aantal jubilea van haar vergeten.

Heb gehoord dat het vanmiddag gaat regenen, dus maar om een onchristelijk tijdstip uit bed vanmorgen voor de tuin. Komende week wordt het wel lekker weer, dus dan weer lekker verder tuinieren. En ja, ik zie er vast heel sexy uit met mijn oude slobberbroek, grijs sweatvest, afgetrapte schoenen, gele rubberen handschoenen en natuurlijk mijn vers-uit-bed kapsel.... :) Zal hem vast moeten vastbinden als hij straks thuiskomt (hij is op zaterdag nog naar kantoor gegaan! druk druk druk :cry: )

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

oeps sorry, nou meid gefeliciteerd met je jubileum!kus kus kus! :D

Pf ja de namen en berichten vliegen hier aan me voorbij, dus mijn excuses als ik namen verwissel ;)

Ik vind het altijd heerlijk ontspannend om in de tuin bezig te zijn!

Onkruid en dergelijke is mijn taak! Mijn man heeft onkruid verbod van mij.... hij irriteert zich altijd om uren voorover gebukt te staan en dan gaat het hem niet snel genoeg, dus hij had op een dag het briljante idee om het onkruid plat te branden met een gas brander, nou toen ik thuis kwam kreeg ik een shock.... hij was zo trots, en zei " schat kijk eens wat ik gedaan heb, heb alle onkruid weg gehaald in 2 uur tijd"....... ik wilde altijd van die mooie buxus haagjes als perk afscheidingen..... ze hadden eindelijk een mooie dichtheid en hoogte bereikt dat het ook echt leek op een mooie haag van een hoogte van ongeveer een halve meter, en dan mooi perfect gesnoeid..... had hij mijn mooie buxus haagjes in brand gestoken :confused: per ongeluk natuurlijk maar goed, ik dacht dat ik teveel kreeg! Dus, sinds die dag mag hij van mij niet meer met onkruid bezig zijn.... is mijn gebied nu.

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik hou van buiten zijn maar ik haat tuinieren !
    Bij mij gaat ook alles dood eigenlijk :|.
    Alles moet er wel altijd tip top uitzien, dus doe het vaak dan toch maar :). Heb een dakterras van 90 m2 dus dat valt nog mee .

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

mooi hoor een dak tuintje! Ik vind dat je alles heel sfeervol kunt maken! Een kennisje van mij heeft een vrij groot balkon, het is echt heel mooi geworden! Prachtige potten heeft ze erop staan met mooie boompjes, mooie zit hoek met bankje en losse stoelen, grote spiegel, sfeervolle kaarsen houders, net zo mooi als een tuin hoor! maar minder werk....

Onze tuin is echt loei groot... heel veel werk, soms zijn we er dagen in bezig... onze tuin loopt helemaal rond om het huis, ik begin op een plek en als ik rondom ben geweest kan ik weer opnieuw beginnen :rolleyes: blijf bezig hier.

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Pfff niks voor mij, had allang iemand ingehuurd haha. Maar wel erg mooi een grote tuin. Zeker als je hondje hebt . Wanneer het weer gunstig is om je huis te koop te zetten, gaan wij ook kijken voor een huisje. :)

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Je zit toch nu ook al in een koop appartementje hé? Bij ons op de site staan redelijk veel nieuwbouw woningen.... misschien brengt je dat wel op een idee.... of wil je uit Nijmegen? Willen jullie bestaande bouw of nieuwbouw? is spannend hoor een nieuwe stap in jullie leven!

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Wou even melden dat hier nog steeds geen spoor van de duivels is.... Dus morgen weer even een testje er tegen aan gooien.
    Ik heb vannacht de hele tijd gedroomd dat ik samen met vriendlief een test deed en dat hij dus meteen al knalpositief werd.... Nou dan wordt je raar wakker hoor!

13. gimena

gimena Niet meer actief

hahah neej het waren geen ovulatie testen hahaha.
    maar andere dingen.
    1 geheuge kaart van zijn same gestelde pc moets nog na geleverd worden ma die is nooit aan gekomen bij ons!
    hadden wel een briefje dat hij bij de buurman was geleverd

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Nu hebben we indd ook een koop appartement. Maar ivm gezinsuitbreiding willen we wel een keer een huisjes kopen.
    We hebben een tijdje naar nieuwbouw in Nijmegen gekeken. Maar de laatste tijd vinden oude herenhuizen ook wel erg aantrekkelijk :).
    Dus ff goed rond kijken nog .

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Wij hebben toen ook getwijfeld...nieuw of bestaande bouw... we hadden al een redelijk nieuw huis toen der tijd.... we hebben al jaren een liefde gehad voor een redelijk oud groot heren huis, een opknapper vonden wij ook prima, mannetje is handig dus dat leek ons geen probleem.... we hebben toch voor een heren huis gekozen, het is geweldig. Lekker vrijstaand, grote tuin, heerlijk wonen zo. Maar een tussen liggend heren huis vind ik ook mooi, zoals bijvoorbeeld zo´n grachten pand, heerlijke nostalgie, zo´n sfeer krijg je nooit in een nieuwbouw woning.

Maar goed, we wonen nu al ruim 2 jaar hier en we zijn nog steeds niet klaar met verbouwen, we hebben al heel veel gedaan maar we moeten dus nog steeds een aantal dingen. Ik zal eens snuffelen naar foto´s.

De belangrijkste dingen hebben we als eerst aan gepakt, nu nog die kleine dingetjes die het plaatje echt compleet maken.... maar ja, we hebben besloten om dit jaar eerst aan ons zelf te denken om daarna weer verder te gaan. Eerst beebje en daarna de rest pas weer.

16. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja ook wij wachten nog even rustig af. We kijken wel regelmatig rondt. Vind dat altijd erg leuk...huisjes kijken.
    Half jaar geleden waren wij ook bezig voor een nieuwbouw in Duitsland. We kwamen op een wachtlijst en stonden op nr 145 :|. En eer dat ik dan een stuk grond heb wat naar onze smaak is zijn we wel een aantal jaartjes verder. Dus dat hebben we inmiddels ook maar uit ons hoofd gezet.
    En we zijn allebei toch wel erg gehecht aan ons stadje.

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

als je het leuk vind mail ik je een aantal site´s door van makelaars in duitsland.... dus als ik het goed begrijp wilden jullie zelf bouwen in duitsland? Juist daarom zijn wij verhuisd naar Duitsland, omdat hier ons Heren droom huis stond en in veel betere staat als in Nederland ( van die prijs klasse en leeftijd vergelijk )

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    We hebben een tijdje Duitsland in ons hoofd gehad indd. Ingeschreven voor de wachtlijst in Kranenburg.Naar makelaars geweest, bestaande huizen en stukken grond bezocht en bekeken. Maar niks gevonden wat precies is wat we willen , en als ik zo'n grote stap neem om te gaan emigreren wil ik wel dat alles 100% naar wens is.
    Wij hadden de wens om in een nieuwbouw wijk te wonen maar dan aan het randje waar niemand achter woond, dus vrij uitzicht. Maar die garantie kunnen ze je vaak niet geven. Er wordt volop gebouwd daar. Duitsland hebben we dus uit ons hoofd gezet.

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Vanochtend getest en.... negatief.... Helaas... Nou jah nog steeds geen duivels.... dus ben nog steeds aan het wachten.... op HCG of ongi... Wie zal het zeggen!

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ships meid! Tjee, je lichaam houdt je nu toch wel erg voor de gek hé! Ik zit weer in mijn vruchtbare periode joepppiieeee! Deze maand gaan we raak schieten!

Heb een weddenschapje lopen, gewoon voor de gein ;) Ik zeg maart / april, mannetje zegt mei..... mijn zusje zegt mei / juni :rolleyes: hahaha eens kijken wie er gelijk krijgt... is wel een leuke motivatie!

Meid als het zo blijft, ga dan eens even langs bij je huisarts, ik bedoel je loopt hier toch nu wel al een tijdje mee. Had je altijd al een onregelmatige cyclus of is dit nu de eerste keer?

Deel Deze Pagina