SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    spannend sunny!

Duitsland? Ik begreep van een collega die daar woont en terug wilde komen, dat dat echt een probleem is met hypotheken en boetes enzo...

Hier alles in orde, vanacht een ovutest gedaan, en die was dik positief, dus we hebben flink geklust na de test haha! Wie weet deze maand... ik doe dalijk nog eens een ovutest en morgen ook... morgen sowieso ook klussen en de 18e en 20e ook... wil mn ei niet missen deze maand... al is het niet raak, dan is het zo... we zien wel ;)

Kus!

2. gimena

gimena Niet meer actief

ik ben ook in me vruchtbare periode :D haha

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ach dan hebben jullie toch wel weer jullie fun gehad hé ;)

Heb me gisteravond ook maar nog eens in een spannend setje gehesen... een poging gedaan om eens sexy in de deur post te gaan hangen... heb gelukkig niet lang hoeven hangen ;)

Mijn hubby is erg gemotiveerd betreft mijn vruchtbare periode gelukkig... houdt het zelf netjes bij in agenda hahaha... vind het echt zo leuk dat hij er ook zo mee bezig is net als ik. Laatst lag zijn agenda hier op tafel open ( hij moest iets opzoeken ) zie ik dat hij in mijn vruchtbare periode week bij die dagen sterretjes heeft gezet, zooo lief.

Vanuit Duitsland terug naar Nederland? Nou, mensen kletsen altijd zo makkelijk maar er hangen toch altijd haakjes aan vast, die vertellen ze er natuurlijk niet bij..... Als iemand de papieren heeft uitgevonden dan is het de Duitser wel ;) Voor de rest heeft het niet veel problemen veroorzaakt om naar Duitsland te verhuizen, was wel veel regel werk maar dat hoort erbij... ik denk dat als je collega terug naar Nederland wil er net zoveel werk bij komt kijken....

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Joeppie Gimeentje, dan lopen we gelijk ;)

5. gimena

gimena Niet meer actief

We stoppen er mee met de kinderwens!
    ik en met vriend hebben helle erge ruzie.
    en heb er even genoeg van :(
    want meneer vertrouwt met niet!.
    pff ik rij lekker ma huis toe!

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik weet niet zeker of je mij hiermee bedoeld, maar ik ben pas begonnen hoor. Ben in januari gestopt met de nuvaring en ze zeggen dat je cyclus na de nuvaring sneller op orde is als na de pil. De pil heb ik nooit gebruikt dus ook geen ervaringen mee. Toen ik stopte met de nuvaring heb ik een ontrekkinsbloeding gehad en 23 dagen later weer ongesteld geworden. Ben dus van een cyclus van 23 uitgegaan, maar kan nu net zo goed 28 of misschien wel 30 zijn. Dus het kan allemaal nog. Ik heb voordat ik de nuvaring gebruikte nog nooit mijn ei gevoeld tenminste ik was er ook niet bewust mee bezig natuurlijk. Ik heb wel op de dag dat ik ongeveer mijn eisprong volgens de calculator moest hebben een paar doffe steekjes gevoeld links onderin mijn buik een kwartiertje, maar ik weet dus niet zeker of dit mijn eisprong was. En nou weet ik dat er handige ovutesten zijn, maar daar willen we pas mee beginnen als het na een half jaar nog niet gelukt is. Verder klussen we bijna elke dag behalve als ik ongi ben dus de kans dat ik me eisprong misloop is erg klein hahaha!
    Als het te lang duurt en ik ben nog steeds niet ongi en nega testen dan ga ik even met de huisarts bellen, maar dat heeft nu nog geen enkele zin!
    Ach we zitten nog maar in ronde 2 en als het moet gaan we vrolijk verder naar ronde 3. We wachten het rustig af! Maar vervelend is het wel.

Liefs Sunny

7. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Jeetje Gimena wat is er gebeurd ineens?
    Meid als je wil praten ga je gang hoor! We zijn hier allemaal om elkaar te steunen!
    Liefs

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    oei wat gebeurt hier allemaal? was even mijn eigen prive mail nakijken kom terug om verder te lezen en lees dit soort verontrustende berichten...

Gimeentje wat is er aan de hand meid?

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Sunnyqueen, dus als ik het goed begrijp moet je cyclus nog even opstarten..... jah dan is het ook nu echt een kwestie van afwachten.... baal baal...

Kan mij voorstellen dat je er onzeker van wordt.

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jee gimeen... wat is er toch?

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ik ben er weer vandoor. Mannetje wil iets leuks gaan doen vanmiddag dus ik ga me even optutten ( ppff denk niet dat het veel uitmaakt vandaag, mijn neus is nog steeds erg charmant rood van het snuiten, keel ontsteking is gelukkig minder aan het worden!)

Gimeen sterkte meid, wat er ook op je pad komt.

fijne middag lady´s

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jij ook dior.... kus!

13. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    rustig hier joh...

14. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahahha ja hoefde maar 3 paginas bij te lezen

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    He dames, hebben jullie die zwangerschapstest-test nog gezien bij Kassa? Ik heb hem vanmorgen even gekeken, maar ik vond het een flut test. Precies de verkeerde merken getest en als winnaar...! Degene die hier bij het forum altijd helemaal wordt afgezeken, huismerk kruidvat, maar niet die 2 voor 5, die andere.
    En de Etos kwam er als tweede uit. Die is ook volgens mij wel goed, maar heeft wel een hoge waarde nodig, dus heel slecht voor de vroeg-testers onder ons.

ik blijf wel bij mijn eigen merkjes...

Vroeg vandaag aan mijn man of hij denk dat ik zwanger ben....Hij denkt van niet :cry: Mar ik denk het zelf ook niet. Donderdag weten we waarschijnlijk meer...

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb niet gekeken
    maar ik vertrouw mijn lichaam, bloed is niet zwanger, geen bloed tja dan maar testen

meiden nog 8 daagjes en ben weer jaartje ouder
    grrrrrrr

17. gimena

gimena Niet meer actief

probleempjes met me vriend!
    had een sms gekregen en daardoor vertrouwde hij me niet!
    ma er is echt niets aan de hand!
    aleen hij vertrouwt me niet.
    heb al gezegt als je niet vertrouwt stoppen we ermee om kindere te krijgen!
    dan heb je alle tijd om me weer te vertrouwen!
    vanmiddag weeste zwemen.
    het is nu een beetje uitgepraat!
    en hoopelijk kan hij me wel vertrouwen!
    nu afwachten ma!

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ok, nou dat is dan goed he gim... succes mes

19. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    een hele goede morgen dames

nog maar 7 daagjes hihihihi
    wat is het toch maar weer eens een grijze maandag pffff en daar moet je goede zin van krijgen

ginema hoop ook voor jullie dat het nu is uitgepraat tussen jullie

ik denk dat het vandaag zo grijs gaat blijven en dat het voor mij een lekkere luie dag gaat worden

alhoewel moet alle dieren verzorgen hahaha
    en heb 3 nesten nu al ;) 6 eieren

liefs isa

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen lady´s

Zow voel me al een stuk beter als vorige week! keel ontsteking is weg het zakken en snot neus is herstellende, god zij dank! Baal als een stekker als ik niet lekker ben gatver.

Mijn zusje heb ik ook maar eens naar zwangerschapspagina gesleept.... ze is dan wel geregistreerd maar kan geen berichten van haar vinden :rolleyes: Volgens mij snapt ze niet zo goed wat ze moet doen.... even afwachten. Heb het cadeau wat ik voor haar gemaakt heb maar eens even verwijderd uit mijn album... stel ze gaat eens snuffelen tussen mijn foto´s hahaha ;)

Tjee Isa je bent al druk met je beestjes zeg! Al hoewel ik ook weer erg gemotiveerd om kwart over 6 met mijn hond buiten stond :rolleyes: Beloofd vanmiddag mooi weer te worden en het is minder koud, merk je direct ´s ochtends... heerlijk is dat!

Gimeentje, ben blij dat het weer iets rustiger is bij je!

Collo, wat was dan de beste test? Ik ga niets meer kopen, na die 2 vals positieve ben ik genezen...als ik overtijd mocht zijn dan ga ik gewoon naar de huisarts. Het enige wat ik niet snap is bij die kruidvat testen die 2 voor 10 euro ( waar dat + moet komen ) er staat duidelijk in de gebruiks aanwijzing dat er ook alleen een + verschijnd als er ook daadwerkelijk HCG in je urine zit.... maar ik en een heleboel andere dames kregen dus een + terwijl we niet zwanger waren, zelfs mijn gynaecoloog was bekend met die shit testen..... Dat vage + tekentje verschijnt dus gewoon ookal ben je niet zwanger, dus met andere woorden, als mijn man het voor de gein zou gebruiken zou er dus ook een + ontstaan..... begrijp gewoon niet dat zo´n test als beste uit de bus komt. Heb het programma helaas niet kunnen zien.

Deel Deze Pagina