Goede morgen meiden, Vanochtend was ik dus echt beroerd.... Ochtendmisselijkheid, maar jah wat heb je daar aan als je steeds negatief test! Ik weet het allemaal niet meer. De duivels zijn er ook nog niet. Liefs
Gisteren negatief getest, en die regelmatige cyclus weet ik nog niet... Ben in januari met de nuvaring gestopt en toen onttrekkingsbloeding gehad vervolgens 23 dagen later ongi geworden en ben dus nu van 23 dagen uitgegaan, maar kan net zo goed 28 of 30 zijn dat moet ik nog uitvinden.
moet zo misschien nog een jongere naar brabant brengen... dus ff afwachten... pfff... hoe is het hier met jullie?
hey sunny, is je tweede ronde he? Dan is het logisch dat het onregelmatig is meid, zelden dat je dan meteen regelmatig zit! Dus don't worry! Ik zou, wanneer je 10 dagen over je vorige cyclus bent, gewoon nog een testen, en het klussen niet achterwege laten! Maar goed, is enkel een tip he Liefs
Dat klussen zit gelukkig wel snor.... Gemiddeld om de dag en soms ook wel elke dag dus ei valt niet te missen gelukkig. Maar jah alleen een bevrucht eitje is nog niet zo moeilijk in de meeste gevallen, maar die weg naar de baarmoeder is vaak het probleem! Ik hoop alleen 1 ding dat als ik niet zwanger ben dat mijn ongi dan niet te lang op zich laat wachten....
Ja, klinkt misschien een beetje stom maar ik ben echt enthousiast nu . Misschien straks niet meer .haha. Heb gewoon het gevoel dat er nu eindelijk vooruit gang in komt . Het voelt of ik al 15 maanden stil sta. Heb wel lekker weekend nu ! Zaterdag pas weer beginnen woehoeee
ohw lekker zeg... lekker genieten! Je krijgt een korte intake.. en worden acties ondernomen.. voor bijde..ben erg benieuwd! Vond het ook spannend hoor... Alleen nu niet meer.. spanningen zijn HELEMAAL weg haha nu de sperma TOCH niet goed is!
Ja kan ik me voorstellen indd . Ga er in iedergeval met een positief gevoel naar toe , en laat het allemaal maar op me afkomen. Meer kan je toch niet.
Precies... en je krijgt DUIDELIJKHEID.. en dat is ook SUPERFIJN... ...Ben erg benieuwd... de stappen die ondernomen gaan worden!
Ja ik ook, Ik hou je uiteraard op de hoogte . Ga nu ff douchen, ben net wakker vanuit de nachtdienst. pfff weer veels te kort geslapen. Ben zo duf als een konijntje