heey lieve dames. me werk dag zit er op! even na het kantoor geweest ivm me contrackt! want loopt in mei af! kreeg van aantal colega,s te horen dat ik onslagen zou worden. omdat mw de planner me niet mag. vandaag gesprek gehad! dankse me cliente die zeer tevreden over me ware mag ik blijven! dus heb een half jaartje werk! god zei dank heb net even me temp opgenomen omdat ik buikkrampjes heb! gister was hij 37.1 en nu 37.5 dus me eitje is aanwezig! maja kan vandaag niet klussen is dat een probleem? heb namelijk gister wel geklust!? HELP ?
jah idd zag eigelijk tegen vandaag op. babs weet je dat? ik heb nu me eitje. maar vandaag ken ik niet klussen. ma we hebben wel gister geklust! kan ik dan nog wel zwanger raken?
je pendels staan op mei Ze kloppen toch niet... had er 7 in jan. en 1 in maart..die jan. kloppen dus niet.... was wel overtuigd.. dat het echt jan. zou worden maar HELAAS
hey zusje van miss-perfect....leuk jij ook hier... wat heeft zei het vaak over haar trotse zusje.. en neefje!!
we zien wel waneer het raak is zou wel grappig zijn als het dus wel in mei is! heb liever iets eerder eigelijk
haha jaah ik begrijp je.. en kan me voorstelln..... heb lekker op balkon glaasje wijn gedronken... heerlijk zeg dat weer! Zijn weer bezig met een chaletje... maar kunnen geen "mooie" vinden...
maar ben nu rustig bezig.. nog 40 tot vrijdag OEPS......... dus ben goed bezig... overmorgen testen... 2dagen tot... en zo niet PECHT maar 3testjes verknald.... 4euro en wel... was deze maand goedkoop... en de maanden die hierop volgen NOG goedkoper
Whahahahahahaha Ubertester! Nou, ik draai er ook heel wat doorheen hoor. Vind het al erg knap van mezelf als ik een ochtendplasje in de WC laat lopen ipv het op te vangen. Morgenochtend nog even niet testen...laat me de kracht hebben! Zit me elke keer zowat scheel te staren op hele erge negatieve tests of ik niet toch iets zie.