Ik zat er gisteravond ook aan te denken inderdaad, maar hier is het maar bewolkt hoor.... M'n zusje komt dalijk ook, ach... we wachten wel af wat we gaan doen. Hopen dat het zonnetje ook hier gaat schijnen!
Een goedemorgen lady's ! Gisteren dus naar de ha geweest. Wat een lieve vrouw is dat toch . Ze vond al meteen (naar aanleiding van mijn documenten) dat het tijd was om me door te verwijzen. Heb gisteren dan ook meteen de gyn gebelt. Gaan ze me eerst een vragenlijst opsturen voor mij en manlief . Die moet ik dan terug sturen en daarna (3 weken verder ) krijg je een afspraak met een arts . Is dit normaal ? Vind dat allemaal wel erg lang duren...pff alsof ik nog niet lang genoeg wacht. Ga morgen nog een keer bellen. Gisteren hadden ze namelijk nog geen mail van mijn ha ontvangen. Misschien dat als ze die binnen hebben en ze zien wat ik in het verleden allemaal al mee heb gemaakt en hoelang ik al bezig ben, dat ik dan voorrang krijg. Misschien ook wel niet. Maar dan heb ik het in iedergeval geprobeerd
Tja 3 weken is natuurlijk eigenlijk helemaal niks...maar ik had gewoon verwacht dat nu ik eindelijk de stap had gezet dat het wel snel zou gaan.
lieve schat... geduld word nu op de proef gesteld... 3weken is KORT... wij moesten 6weken wachten... en NU WEER 12weken!! en daarna weer 3mannd.. en dan worden er bij mij het 1en ander bekeken!!! dus je bent wel een jaartje onder de pannen!!! Klinkt lullig.. maar ik vind het OOK KLOTE!Het is te hopen dat ze iets vinden... dan kan je kiezen voor ivf isci etc... maar OOK dat duurd nog wel ruim een jaar IK VOEL ME OOK KLIOTE>>> alsof die jaar.. anderhalve jaar niet lang geduurd heeft! ik heb me nu voorgenomen om te gaan genieten...niet meer denken... niet teveel op deze site meer (heb toch geen nut) Ik ben in Jan. bij de dokter geweest.. en het is nu al maart... dus geduld...
hey mensen ik moet dit even kwijt er is mij net iets van mijn herrinneringen boven gekomen en deze herinnering koester ik met hart en ziel en wil deze graag met jullie delen in 2006 zijn we omdat mijn vriendin naar de camping ging ook naar de camping gegaan we namen een vaste plaats naast elkaar daar leerde ik veel mensen kennen waaronder 1 speciaal persoon genaamd marco hij was lief voor mij ik kon met hem laggen er gebeurde iets in mij waardoor ik mij weer voelde vliegen waardoor ik mij weer mooi vond, vele weten mijn geschiedenis dus tja dan begrijpen die gene ook hoe ik mij voelde, hij liet mij zien dat ik ook lol kon hebben hij was 20 jaar ouder en deed dingen met mijn ziel wat ik nog nooit eerder had gevoeld en gezien, same met nog een paar andere lieten ze mij zien dat dit niet de levensstyl was die bij mij hoorde dat ik het niethoefde te accepteren wat mijn exman met mij deed , na korte tijd tja liet ik mijn gevoelens gaan vanaf dat moment heb ik er echt serieus over nagedacht om weg te gaan bij jeroen marco wilde mij en de kinderen in huis nemen hij had alles voor mij over, toen zijn vrienden door kregen wat r werkelijk tussen mij en marco afspeelde begonnen ze het niet zo leuk te vinden, hoe meer hun tegen hem gingen hoe gekker wij werden in positieve zin, we feeste iedere dag met zijn alle , we deden met zijn alle alles samen ,(patrick, rene, marco, ik, monica, daniel en wiena) op een dag met de spooktocht had ik zoveel gedronken omdat ik bang was voor spoken en ging ik mee het bos in heb iedereen uitgelache was echt super en toen viel ik terwijl ik bekkeninstabiliteit had, marco en rene hebben mij toen gedragen naar de caravan want kon niks meer voor enkele uren, we hebben menige dag door gefeest tot smorgens, en deden dan om de beurd oppassen , nu kun je vragen waar was jeroen, die keek nooit naar ons om ook niet naar d ekinderen, ik had een wild leven met marco en vrienden, we werden hechter en serieuser, tot op een dag dat ik niet ongi werd ik bleek zwanger ik heb de kleine tot 16 weken gedragen de band tussen marco en mij was super, jeroen had niks door we waren aan het plannen dat ik bij marco ging wonen, en ja hoor jeroen mishandelde mij zo erg dat ik helaas een miskraam kreeg, ik was verscheurd mijn hart brak en die van marco ook, inmiddels moest ik van de camping af wegens onrust stoken omdat ik partner had maar met ander zat, ik onrust stoten oke, dan maar dag in dag uit feesten bij mij op terrein en ja hoor dat was een week vol alcohol en hun konden mij wat krijgen ht maakte mij niets meer uit, de band tussen marco en mij ging achteruit hij kon het niet verdragen en ik ook niet , we besloten toen om als vrienden uit elkaar te gaan en de laatste camping dag een spectaculeer tintje te geven en maakte in de zaal bekend door elkaar vol op de mond te kussen en zo de hele avond samen te doen dat we een koppel waren we hadden de mooiste avond uit ons leven samen, iedereen joelde yes yes yes , ze waren toch zo blij allemaal voor ons, maar wij wisten dat dit onze laatste feestavond samen zou zijn, eenmaal afscheid genomen de dag erna moest ik van de camping af ik ging 5 km verder staan, samen met vele vrienden die gewoon een caravan hadden zo erg was ik dus niet als hun allemaal mee kwamen 7 caravans intotaal, alleen marco had een stacaravan, ik heb in de winter nog 2 weken met kids bij hem gewoond omdat we elkaar niet konden missen, tot het nieuwe seizoen begon er kwam een vrouw op de camping waar marco nog stond ze kregen samen wat en hij was tevens ook nog paar x bij mij geweest we hebben ook sex gehad nog , maar hem zijn liefde voor haar werd meer, we besloten om verder te gaan als vader dochter, maar de huidige vriendin kon dat niet ze was jaloers ik mag hem niet meer zien of bellen eens per maand bellen we stiekem en zien heb ik hem al 1 jaar niet meer, hij is eenmaal nog in tegelen geweest mijn voormalig huis voor "werk"we hebben toen intensieve afscheidsnacht gehad, nog altijd is zij jaloers terwijl ron mijn huidige vriend alles weet en het niet snapt dat marco zijn huidige vriendin zo doet, uitgerekend nu ik net zat te tellen is het morgen de dag dat DE KLEINE ZOU ZIJN GEBOREN! IK HEB MARCO NET GEBELD
ja het was zo fijn om hem net te spreken, hij vond het ook heeeeel erg fijn dat ik hem had gebeld hij is alleen zo bang voor marion hij wil haar toch weer gaan vragen of we elkaar mogen zien samen met zijn alle das het enige wat we vragen maar is bang dat ze dat nooit zal accepteren en juist omdat ie al zo oud is wil ie haar niet verliezen omdat de kans op hem zijn leeftijd iemand vinden moeilijk is, ik ben met ron en kids met marco zijn verjaardag in 2007 nog daar geweest ook met marion maar ze kan het niet aan ze vertrouwd mij niet, het is ook wel te begrijpen maar toch, we willen niks meer met elkaar we willen weer vader dochter zijn !
Meiden... Ik wil niet lullig zijn..... 8) en arrogant... heb testje van kruitvat 2 voor 5 IK ZIE EEN LICHTE 2DE LIJNTJE
ja echt wel, we waren zo blij net ik voel mij metee ook goed heb meteen ron gebeld en het verteld hij was zo blij voor mij