SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Neej joh! :D

Dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn!

Gekkie

2. babs81

babs81 Niet meer actief

:) :) :)

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ohw zeg dat dan ;) :p

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland

Haahahaha dit was geen opwinding ik zat achter de laptop en ze deden gewoon AUW! En later onder de douche raakte me vriend ze amper aan en toen had ik al zoiets van doe maar even niet, terwijl ik dat normaal dus helemaal niet erg vind....
    Liefs

5. babs81

babs81 Niet meer actief

ik vind het ook heerlijk ;) :) maar soms denk ik ... doe maar ff niet vandaag :) :) :)

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hahaha lach je nu om die gespannen borsten kwestie of om mijn " oudere man" ervaring?

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Borsten heb ik dus nooit echt joepie gevonden, en ik sta dan ook niet bepaald te juichen als mannetje ermee bezig is, maar goed, ze horen erbij hé ;) Mijn borsten zijn altijd gevoelig geweest, heel raar is dat, kan er niets aan doen. En vooral voor mijn ongi, dan kan ik sommige bh´s niet verdragen. Ik ben meer een billen en nek mens :D

8. babs81

babs81 Niet meer actief

llebij?? misschien nu ik het terug lees... eerste de borsten.... zie reactie vn mij erop...
    en ik heb ook een oudere man in het bezit ;)

9. babs81

babs81 Niet meer actief

sex in billen en nek??? :) :) :oops: :p

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

:D hahaha lig in een deuk! hihihi

neej, billen, nek.... vind ik opwindender dan borsten, ik bedoel, om aandacht aan te geven als voorspel. Lekkere mep op je kont doet soms wonderen hé ;) nee geintje...geen klappen voor mij asjeblieft zeg!

Ik bedoelde daarmee dat ik dat gemasseer van borsten gewoon niet zo prettig vind...doet gewoon soms zeer, is erg gevoelig. Maar goed, vind het prettig tot op een bepaald niveau, maar daarna mag hij wel eens verder met andere lichaams delen. Man lief is vaak onder hypnose als de bh door de kamer vliegt...dus dan krijg ik direct van die grijp grage handjes :D

Trouwens, sex in borsten? euh voor bepaalde handelingen ben je toch wel afhankelijk van je nek, als ik er nu zo over nadenk...

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hij kan hem toch ook wel eens in mijn nek leggen.... gewoon om even uit te rusten

12. babs81

babs81 Niet meer actief

haha opwindend.... heerlijk hoor!hihi lig nu in een deuk!

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Babs, hoeveel jaar verschillen jullie dan van elkaar?

14. kiwik12

kiwik12 Niet meer actief

hey dames ik ben er ook weer, eindelijk haha, wat duurt het toch altijd lang he dat wachten pffff! wordt doodmoe van zeg..
    Ik wil nu al zo graag testen, maar ook weer niet, straks weer een teleurstelling..
    maar goed deze maand is echt raar, eergister een keiharde rechter borst alsof ik een te grote implantaat had hahahaha! en nu erg zere tepels.. vanmorgen overgegeven en vanacht geen oog dicht gedaan, maar ben totaal niet moe nu! heel vreemd! raar gevoel in mijn buik net alsof mn darmen aan het vechten zijn, en continu hele lichte steekjes met ongibuikpijn...jaja alweer een lang lijstje zou mn lichaam me weer voor de gek houden..hihi..
    hoe gaat het met jullie?

Liefsssssss

15. babs81

babs81 Niet meer actief

uhm ik ben 28... hij is 86 dus reken je winst uit...
    voordelen?

* hij is met pensioen....dus GELDDDD
    *pist en poept af en toe in zijn pamper... is best wel opwindend.. Hij kan er niet bij... is hij lief... verschoon ik hem
    is hij stout... laat ik hem er de hele dag in zitten... wie zoet is krijgt lekker die stout is... pien in de pibs
    * af en toe raakt hij de weg kwijt EINDELIJK EVEN RUST...
    * soms zet je hem in het bos... en is het GROTE SPEL aangebroken..zoek je stekje terug... soms een grote zoektocht.. en beland hij overal en nergens.... soms zelfs dagen ZOEK.. Ik alle aandacht.. en zoals hoonden en katten... betaal je per dag.. maar een goed pensioen.. dus niets aan de hand
    * kinderen willen... zodat hij straks ook na zijn dood voor mij kan betalen...
    * vaak weet hij dingen niet meer....niet erg .. zo kan ik vaak vreemd gaan.. we houden immers niet van iedere dag boerenkool met worst...hehe
    *hij is trots.. zow jong blaadje.. ik vind hem interessant... GELD
    * af en toe.... is hij zo de weg kwijt in zijn hoofd... HEERLIJK slaat hij mij.... ik vibo tussen me benen.. en hoppa... kwestie van seconden

tja wat kan ik nog meer erover zeggen hehehe

16. babs81

babs81 Niet meer actief

Uhm... :cry: heb ik iets verkeerds gezegt? :( Bedoel het goed hoor... Je moet ook in kunnen zien.. dat ik WEL voor hem zorg etc he? 8) Is ook niet makkelijk heur :oops: :D

17. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dames wat een praatjes hoer zeg!over billen en borsten!en nek:p!hihihhi

18. babs81

babs81 Niet meer actief

we hebben sinds 3jaar ook een traplift... weet je hoe makkelijk als je straal bezopen ben JAHAAA

19. babs81

babs81 Niet meer actief

en ik over mijn demente man van 86 :eek: :eek: :confused: ;) :D

20. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ohhh babs wat lees ik nou voor je NOD getest!stoute meid!
    nee hoor meid.ik duim voor je dta die streep nog duidelijker word:D!

Deel Deze Pagina