hihi! nou mijn mannetje word 31maart 28 en hij vind zich zelf al oud!ik word 1juli pas 24 lekker jong ding zegt hij
hej dames ik gluur net naar buiten en zie gewoon dta het nog ligt is!hihi.eindleijk niet in het donker naar zwemmen toe.jaja ga weer eens actief doen! ik ga namelijk alleen zwemmen als mijn vriedin ook gaat anders ga ik niet heb ik geen zin stom he
hihi! hopelijk mag je ze snel gebruiken! hej dames ik gaat even me badpak aan doen jahjah badpak heb een volle d en dan is een bikini niet handig met aquafit! hihi
Ach Snippie, met een A cupje is het ook niet alles hoor, zeker niet in een badpak. Dat drukt zefs dat kleine beetje nog weg. En een bikini is met mijn "curves" ook niet echt fijn, dus ik ga al jaren voor de Tankini (met voorgevormde en gevulde cups ). Enneh meiden! wat hebben jullie je misdragen hier zeg! Blij dat ik vandaag iets nuttigs heb gedaan De wonderen zijn de wereld nog niet uit....ik heb de ramen gelapt! Babs...morgen weer testen? Vandaag zelf niet getest...ben benieuwd of ik me morgen weer kan inhouden...
hahahhaa zit hier net alles ff weer na te lezen, maar babs 86 jaar ik dacht dat ie begin in de 70 was, dit valt mij tegen van jou. hihihihi
waarom wil jij je testen?? DE BESTE TEST IS.... WANNEER JE DIKKE BUIK KRIJGT.. EN AL MAANDEN OVER TIJD BENT.... en pers weeen krijgt dan weet je dat je zwanger ben
waarom wil jij je testen?? DE BESTE TEST IS.... WANNEER JE DIKKE BUIK KRIJGT.. EN AL MAANDEN OVER TIJD BENT.... en pers weeen krijgt dan weet je dat je zwanger ben
hahahhahah jullie sporen niet ik moet nog 10 dagen wachten snik snik ik moet ff de vogels schoonmaken tot zo
haha ja dat wel, maar als ik zolang moet wachten haha dat doe ik wel als ik een ons weeg.....niet dusssssssssssssss
zal ik doen meid zoals eerder gezegd ik wacht dat ik echt overtijd ben en niet meer kan hahhaha of dat de duivel er is liefs isa