een goede morgen dames en een flinke beurd gehad gisteren aangezien je ineens spoorloos was heb je hem al uitgelegd dat ie en 86 is en een kleurling krijgt in de kleuren wit/bruin/zwart hahahahha en tja dat verklaard dan ook de confettie he daarom die kleurling in de buik meid das een heel goed excuus hihihihi
ik ga douchen.. heb net weer een testje gedaan alleen van matcare.. en ovutest.. die is positief..(morgen me ei?hhaha) maar zw-test is nog vager dan gisteren
hahhahaha in die gekke malle molen des te meer rede om meer je best te doen en hem om de dag te nemen
hihi!goede morgen dames! babs ik hoor verschillende verhalen over matecare hoor! en gewoon even afwachten!ik duim voor je hoor! ik heb vandaag studie dag van em werk! eerst babymassage!en daarna lekker crea met verf! hihhi
JA MOET MAAR MIJN DIENSTJE OF WEEK UITSTELLEN/RUILEN// of hem meenemen! Vind je van me nieuwe foto's? nog 1 de mooiste tijdens de uitdrijving
Misschien gekke vraag... maar zou je eens even in mijn album willen kijken...? Was net foto´s aan het bekijken van een vrijgezelle avond van een 3 weken geleden,we waren voor de gein gaan bowlen omdat wij wisten dat die persoon daar een hekel aan had.... daar zijn telkens in de zelfde ruimte op de zelfde plek foto´s gemaakt van iedereen... dus ook van mij... kijk eens of je iets opvalt op die foto´s.... zal als je gekeken hebt uitleggen wat ik gezien heb.
oooohhh zo lief en zo klein! nu wordt mijn verlangen nog groter Prachtige buik had je meid! lief spits punt buikje hahaha Trouwens, lekkere stoere vent heb je
hahahha dior das niet zo moeilijk hoef ik niet lang over na te denken er is iemand heel nauw bij je een enthiteit
hoe bedoel je dat isa? en wat is enthiteit? ben echt een leek in dit soort dingen, en ben ook redelijk nuchter met zo iets, maar het viel me gewoon op. Eentje zit zelfs op me... ergens op mijn borst. En op die andere foto zitten er zelfs 2 aan elkaar verbonden.... heb net 2 keer moeten kijken, kreeg ze van vriendin op mail gestuurd, ze had het gezien en mij er attent op gemaakt Het rare is dat niemand anders dat heeft op de foto´s... alleen ik de gek. Heb dat vaak, maar het gekke is dat het me geen raar gevoel bezorgd... schrok er wel even van, dus moest het even delen.