SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

hahaha maak me gek! Zie jij het ook?

Op een foto komt er een beentje zo langs me... hahaha ziet uit alsof ik een derde been heb ofzo...

maar goed, het ging mij dus om die gekke vlekken, of rondjes, hoe je het ook mag noemen.

2. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    het zijn een soort van geesten die bij je horen, niks kwaadaardigs gewoon geesten die bij je horen, het kunnen bekende zijn die je beschermen, het kan je bescherm engel zijn, zo te zien iemand die je heel erg aan je hart lag

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Euh geesten? maak me niet gek! Gatver.

Maar ik zie er telkens 2.... hoe kan dat dan? Mijn man zei dat het een refelex dan de flitser moest zijn of zo iets.... snap het niet, niemand anders heeft het.

4. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    op de foto met je zus zitten ze ook 2 stuks

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Wordt steeds gekker hier :|

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Was de lens niet gewoon vies ? :|

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

hahaha echt weer iets voor jou zo´n opmerking...

nou dat dacht ik als eerste toen ik ze zag... maar nee, ik heb de hele avond zelf dat toestel gehad, en van iedereen foto´s gemaakt, en toevallig bij mij is dan de lens vuil? gek hé

Isa, waar zitten die dan op de foto met mijn zusje samen? nu zie ik echt helemaal niks hoor...

8. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahaha swirl nee de lens is niet vies dan zouden de vlekken steeds het zelfde zijn en regen tja vbinnen nee denk het niet, nee dat zijn enthiteiten het zijn ook niet echt geesten want dan zou je zwammen zien ciloetten ofzo ( weet niet hoe je het schrijft) dit zijn "geesten"die nog niet klaar zijn op de wereld, die bij je zijn die je beschermen die er voor je zijn, dat je er 2 ziet tja op die waar je met de bowlingbal alleen staat daar zie ik een grote met bolletje erin en op die andere 1 kleine op je borst en een rechts boven je , die met je zus dara zitten er 2 op je jas

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    tja ook ik geloof niet in de onzin. Sorry voor die gene die er wel in geloven :).
    Maar tis indd wel vreemd :| hihi

10. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    onderin op je jas

11. babs81

babs81 Niet meer actief

ik zit me test te bekijken van matcare.. maar zie echt wel een streep.. en roze... GRRR en ovutest is hartstikke positief.. allebijde streepjes even sterk! Ik ga me mooiste foto erop zetten! (SCHAAM)

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    En achterin ook, bij die persoon met die rode jas

13. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    maakt niet uit swirl, als je eens een keertje iets meemaakt mss denk je er dan anders over dat hebben de meeste je moet ervoor open staan anders zul je het nooit begrijpen

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Misschien wel indd. ;)

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

jah zie het nu pas... vreemd..

Swirl, ik ben ook de nuchterheid zelf hoor. maar mijn vriendin zei me dit in haar mail, " joh kijk eens naar die foto´s van jou" ... was wel even met stomheid geslagen toen ik het zag.

Ik heb zo meerdere foto´s, en telkens alleen bij mij :rolleyes:

Babs, ben benieuwd.

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    maar idd swirl op de mevr met rode jas zit er ook nog 1

ik weet het wel zeker, kijk ik ben al jaren begaafd ik weet niet beter het begon al vanaf klein af aan, ik heb dingen meegemaakt dat is zo mooi maar soms ook eng , ik zie aan mensen hoe ze zijn, ik voel soms mensen aan, ik weet hoe mensen zich voelen, ik weet soms of ze pijn hebben, ik ben helder voelend, horend, ziend, verder ken ik nog met energien in mijn handen dingen zoals pijn verlichten, ik kan kaart leggen enz maar ik doe dat niet bij iedereen zoals je hier ziet op het forum ik doe het alleen als mensen aan mijn hart liggen die gene over wie ik het heb weten dat zelf wel, het vraagt nm veel energie, en aangezien ik zelf niet helemaal fit ben om het maar zo te zeggen, ik vind ook zoiets moet je overkomen, en laten overkomen

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik ga ff een bakkie doen bij mijn moekie !
    Spreek jullie later nog wel.
    Fijne dag !

18. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    oke veel plezier, en dior, het is niks ergs is alleen een bevestiging dat er iemand is die over je waakt je beschermt is er een naaste gestorven bij jou?

@ babs zet ze er eens op ben benieuwd

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0

Helderziend ! :) Das gunstig : Vertel mij eens ff wanneer ik eindelijk eens een keer zwanger raak :) :) :)

Sorry ook ik ben een beetje dol vandaag.
    Gisteren heerlijk met mijn mannetje wezen bubbelen in het thermen. Was zo ontspannen dat die weggedrukte energie er ff uit moet ;)

20. babs81

babs81 Niet meer actief

ik geloof wel in obs.. vind altijd zo naar als je stiekem iets doet.. er altijd mensen bij kijken... Giovanni mijn zoon... heeft ook dingen... hij voelt altijd aanwezigheid op zijn kamer... en op foto's heeft hij ook vaak die vlekken (ik zeg altijd zijn oma)

Vinden jullie van de laatste geuploade foto!Best intiem.. maar gio er half in en half uit! is mijn mooiste foto

Deel Deze Pagina