hahahha, lady joey daarom zij ik daar straks al dat er ook nieuwetijds kinderen zijn , mijn dochter is er ook een van en ik denk de zoon van babs ook ik ken mij goed aarden en mijn eigen afsluiten voor mensen, dat wat jij voeld kan ik ok, endaarom heb ik zelf zo weinig vrienden ik ga af op mijn eerste ingeving over mensen, en ik zeg altijd alles rechtuit. xxx
jaa idd... maar wachht gewoon LEKKER op de duiveltjes! eb ik nog 1 test over voor "ooit"wanneer ik gewoon overtijd ben! Ik ga ook geen banner neerzetten meer Vind het prima nu! Heb nog steeds geen pijn in me borsten! Denk dak me banner NU ga aanpassen.. en niet meer met cylus zet.. TENZEI IK ZWANGER BEN
goedzo zo wil ik het horen . ik ga zo de kinderen naar de knutsel bengen en dan moet ik achter pc werken als er iets is meid dan spreek mij via msn aan ik kijk hier ff niet meer , tot zo op msn en anders tot strakjes
drom! ik wou gisteren doen.. maar doe het maar niet.. net zoals mijn huis opruimen en schoonmaken! Ben de enige die het doet....... Gisteren opgeruimd schoongemaakt.. en vanm wist ik het..... IK DOE HET NIET MEER....
haha, je zal altijd de enige blijven die het GOED doet... mannen proberen op te ruimen, maar verplaatsen, mannen proberen te poetsen, en jahoor, zelfs daar krijgen ze het voor elkaar te verplaatsen :S