haha jaah precies... wij hebben een creme suede kleurige bang! een 4zitter.. echt mooi ding.. we hebben ook een konijn(niet MIJN keuze) oke gaat er wel eens uit.... DOE DE KLEED EROP.. want hij pist over de bank.. Heb hem afgelopen 3maand 5x schoongemaakt! GRRR KLOTE WERK Ik doe dit ook niet meer... gisteren haalde hij de konijn eruit.. en GVD weer die bank onder gezeken.. ik doe het niet meer! ik heb mijn love-seat.. en NIEMAND gaat hier in zitten!
Hij gaat maar lekker in zijn volgezeken bank zitten!!! Heb bij H&M mooie kleed met bijpassende kussens gekocht voor de bank! :x :x als die ook versmeerd word..... GOOI IK DE BANK BIJ HET GROF VUIL! gaa ie maar op de poefjes zitten
hahaha...! Nee, hier gaat t opzich wel wat dat betreft... Alleen opruimen blijft ie lastig vinden hahaha
hier is voor iedereen alles moeilij.... heb je de hele dag bezig geweest... alles weer fris.. en netjes en strak.. ga je de avonddienst in.. koom je thuis en HOPPA.. een pleuris zooi weer
iszo........... ach, dalijk geen avonddiensten meer, mag ie elke avond koken haha.... wel lache, ook meteen msn met kel
uhm ja.. heb even negatiefje paar pagina's terug geplaatst. zie wel iets vaags... maar daar blijft het wel bij