SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Isa, ik heb niet altijd alles teruggelezen, maar las wel ergens over eisprong, seks enz. Moest jij niet een paar weken wachten? Of zijn jullie alweer lekker begonnen?

2. babs81

babs81 Niet meer actief

moet ik dit zelf naar gyn bellen?? of weer doorverwijzing hebben naar gyn?? Ik wil ook alles wat sneller laten gaan.....

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Loop je niet al bij een gyn? Zo niet dan zou ik niet eens heel veel tijd aan mijn huisarts besteden gewoon eisen dat je doorverwijzing naar de gyn krijgt. Die hebben veel meer verstand ervan en gaan ook wat sneller.
    Want 3 maanden op een uitslag wachten gaat echt nergens over. Bij ons kan je elke wo in het ziekenhuis je zaad inleveren en de woensdag erop heb je de uitslag.

4. babs81

babs81 Niet meer actief

wij zitten bij ferliliteiten... en we hhebben uitslg binnn..en moeten over 3maand hherhalen

5. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hahha ja leonizzie we zijn weer begonnen 4 weken waren om
    en mijn eisprong is geweest heb hem duidelijk gevoeld
    en ja babs je hebt idd geen haast dat hebben we vaak genoeg gemerkt hahhaha

xxx

6. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Jee, dames, wat is er weer wat afgekletst vandaag zeg. Het niveau is in ieder geval gestegen vergeleken met gisteravond :D
    Begin vandaag de voorbodes van ongie te krijgen dus het zal morgenochtend wel raak zijn. Als dat zo is, dan heb ik wel echt een cyclus als een zwitsers horloge hoor! Precies 14 dagen na ei. En een dagje korter dan de vorige cyclus, dus da's ook wel fijn!

Maar de duivels mogen van mij ook best wegblijven. Mijn handen jeuken om dingen te gaan kopen. In ieder geval iets anders dan zwangerschapstesten, die heb ik genoeg.... Mocht het morgen niet zijn, ga ik vrijdagochtend weer testen.

En dan volgende maand aan de slag met de OVU testjes...

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Euh moet ik bang worden nu?

Ga me niet vertellen dat ik het eng moet gaan vinden..... maar goed, Isa had al een interessante visie erop...

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    En daar hebben we Collo weer! Lekker vogels gevangen vanmiddag meid? Ik heb vanmorgen bijna koffie over pc geproest na het lezen van jullie berichten gister avond! :D OMG wat een thema´s.

@Leonizzie, telkens als ik er niet ben ben jij er. Jammer dat ik je niet meer tref meid! Hoe is het met je?

Engeltjes.... hm jah, dat is een verhaal appart. Maar als ik dat ga schrijven ( en vooral de hele nuchteren onder ons) zullen mij dan echt voor gek gaan verklaren.... aangezien ik ook erg nuchter ben en niet zo snel onder de indruk van iets ben, maar toch.... die middag dat die foto´s zijn genomen is een paar uur van te voren iets bij mij voor gevallen, dus nu ik er over nadenk kan het misschien voor mij die bolletjes verklaren op die foto.

maar goed, blijf het wazig vinden.

9. babs81

babs81 Niet meer actief

hoe bedoel je????

10. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ja, het was gisteravond echt heel erg hier... En het eerste wat ik vandaag zie is de laatste foto van Babs.... Alle moeders onder ons, het spijt me, maar zulk soort foto's kan ik echt nog niet aan. Ik weet dat ook mijn kind er ooit zo uit zal moeten gaan, maar ik probeer dat zolang mogelijk te verdringen. Het is niet voor niks dat mijn hoofd precies aan ed andere kant van mijn lichaam zit, dan waar je kind uit komt. Ik wil het niet zien. Zulke foto's in een boek hebben ooit mijn kinderwens met een jaar of 2 uitgesteld, dus boeken wil ik best lezen, maar dan zonder plaatjes...

Sorry Babs, ik bedoel het echt niet persoonlijk meid. Mijn maag is daar gewoon niet voor gebouwd :D

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nee, babs, jij bent zoooooooooooooowwwwwwnnnnnn geduldig typje.....

12. babs81

babs81 Niet meer actief

:oops: sorry... niemand heeft zow mooie foto.... en... het was het beste gevoel... pijn weg en alles...

13. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Nee, het is vast een mooie foto. Kan me ook voorstellen dat je er erg trots op bent. En echt super dat je hem durft te plaatsen! Ik zal hem nog wel eens bekijken als ik ooit een kleine eruit poep. Denk dat je dan alles in perspectief gaat zien. Maar ik beloof niks....

14. babs81

babs81 Niet meer actief

ZAL HEM VERWIJDEREN OKE?... ken je verder na me mooie buikje kijken! hihi en klein manneke

15. babs81

babs81 Niet meer actief

Ik ga op de bank tv kijken!

Tot morgen avond allemaal

xx

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    je hoeft hem echt niet te verwijderen hoor. Er zijn vast een hoop mensen die hem graag willen zien. En je had wel echt een grappig spits buikje zeg! Heel mooi! Nou maar hopen dat je weer zo'n mooi buikje in de maak hebt meid!

Net veel te veel gegeten, dus heb ook een hele dikke buik nou. Blehhh, had ik maar wat minder gegeten :(

17. babs81

babs81 Niet meer actief

aha jaa soms... heb hem wel verwijderd!uit respect.. ook voor meerdere die misschien angst etc hebben

Ik ga me bedje in.. ben rillerig...heb het koud... en morgen weer vroeg op!

Heb weel een goeie duidelijke positieve ovu test in handen gehad..
    dat terwijl ik gewoon drink.. en niet ochtendurine was

slaap lekker voor iedereen straks

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hey die Leonize!

Das lang geleden.

Hier nog steeds in het zelfde schuitje. Alleen hebben we nu wel eindelijk de stap naar de ha gezet :) .
    Vandaag allebei een vragen formulier thuis gekregen. Direct ingevuld en morgen meteen weer terug sturen. Dan is het ff afwachten tot ze me bellen voor een afspraak.
    Klinkt misschien raar en zal er waarschijnlijk wel op terug komen , maar heb er zin in!
    Eindelijk op weg naar verandering en duidelijkheid.

Hoe gaat het verders met jou ?

Liefs Swirl

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    hahahaa, kom niet meer bij hier. Dat wordt nog wat...die bevalling van jou ;)

20. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh Swirl...ik meen het echt.... Daar moet je toch niet aan denken? Maar mij is beloofd door veel op-het-eind-lopende-zwangeren dat je tegen die tijd alleen nog maar wilt dat het eruit is. Maakt niet uit hoe! Daar klamp ik me dan maar aan vast. Volgens mij had Babs dat ook een beetje tijdens de bevalling. Als het er maar uit is, weg met de pijn..

Ik ga mijn man ook echt oogkleppen op doen tijdens de bevalling en alle fotocamera's en alles wat beeld vast kan leggen mag pas de kamer in als het kind eruit is.... en het laatste wat ik wil is een spiegel tussen mijn benen zodat ik mee kan kijken.....echt...ik heb foto's gezien...angstaanjagend :confused: :confused:

Waar kan ik me toch allemaal zorgen om maken nu al he? Eerst maar eens proberen zwanger te raken. Gelukkig is dat een leukere bezigheid... :D

Deel Deze Pagina