maar wel spannend voor je dat je eindelijk de stap naar de HA hebt gezet. Nu maar hopen dat je niet eindeloos hoeft te wachten op alerlei vervolgstappen.
OMG \/ Ppff maak me gek! Ben je een zwangerschaps test aan het doen? Help, zeg eens iets Babs?! en wat zegt de test? Maakte even een klein vreugde sprongetje toen ik net je bericht zag!
Hahaha, meid, maak je niet druk! Ik denk dat zo heel veel vrouwen zitten en hebben gezeten zoals jij nu, zich verafschuwen van foto´s.... Als je eens gaat bevallen denk ik niet dat daar je hoofd heen staat om je bezig te houden hoe het er beneden allemaal eruit ziet... je wilt je baby zo snel als mogelijk in je armen hebben. Komt goed! ik heb volgens mij vroeger het verkeerde vak geleerd! Ik vind dat soort dingen dus echt geweldig! Als iemand een wond of zo heeft dan kriebelt het mij al om te gaan peuteren om te zien hoe het van binnen uit ziet Dit soort foto´s vind ik dus echt prachtig om te zien, hoe een gaatje een formaat van 1 m2 aan kan nemen is toch echt uniek hoe een vrouwen lichaam zich aanpast en hoe een vrouw zoiets telkens weer doorstaat, en dat ook nog eens bij vol bewustzijn.... ik kan dus zulke foto´s bekijken en er een boterham bij weg eten, maakt mij geen bal uit. Ik had het er gister avond al met mijn man over, hoe hij zich zou gedragen als ik ooit eens ga bevallen..... kreeg als antwoord " raak eerst maar eens zwanger" maar goed, gelijk heeft ie. Mannen zitten een stuk simpeler in elkaar.... soms benijd ik zijn visie op situatie´s wel eens... mannen leven een stuk makkelijker! Gelukkig ook maar, stel je eens voor hij zou zich het zelfde gedragen als ik.... en vooral nu, de strijd om zwanger te worden... ik denk niet dat we het dan zo gezellig hadden Hij houdt mij met beide benen op de grond nu... als ik verdrietig ben omdat een ongi zich aankondigd...vrolijkt hij me op... stel hij ging ook naast mij zitten janken
Hoe gek is dit, heb vannacht gedroomd dat ik een test ging doen.... en hij was mega positief .... ppfff als zwanger worden mij nu ook al in de dromen bezig gaat houden.... tjee
He Babs, Weer een OVU test gedaan? Of een ZW test? Spannnend zeg! En Miss, ja zo'n man heb ik ook. Hij is er heel nuchter onder maar weet wel dat ik er in mijn hoofd heel veel mee bezig ben. En tja, die dromen he? Alsof je er overdag nog niet genoeg mee bezig bent...
een goede morgen meiden dior das toch positief en babs waar blijft de foto ervan kun je die niet via mms verzenden oja heb mail van de vriendin van marco gehad euhhmmm meer dreigingen erin als normale woorden
Werk ze Isa! Ga zelf ook werken...tot 17.00 zoals altijd...zucht. Zie jullie vanavond wel weer! Enneh Babs, ik eis duidelijkheid!
Werk ze dames! Euh, ik moet eens nodig naar de kapper Lijk wel tina turner vandaag! Isa, dromen willen niets zeggen gekkie.... denk dat ik er te veel mee bezig ben.
Een goede morgen dames ! grrrr waarom reageerd babs nu niet meer ? Zit op het puntje van mijn stoel hier . Hoop wel dat ze het met een zwangerschapstest heeft gedaan, want met ovutesten blijft het onderzeker natuurlijk. En anders is ze gewoon hartstikke zwanger ! YEAH
trouwens , ik was gisteren op een forum aan het neuzen... Wel eens gehoord van randjefietsen ?!?!?! Hihih ik ga het proberen volgende maand
Haha, heb dat indd ook wel eens gehad ..dat het ineens helemaal weg was . Maar oefening baart kunst .....en kinderen missschien wel .
Maaruh.....hoe zit dat nou met Babs ? Ze weet ons wel in spanning te houden zeg ! Of is ze richting drogist gerend voor een nieuwe test ?
Aan haar bericht terug te zien stond die al vanmorgen om 6 uur te testen en daarna heeft ze dit bericht geplaatst.... Als ze al naar de drogist zou zijn dan lijkt me toch wel dat ze erg lang onderweg is! Ik denk dat die werken moest vandaag.... of ze ligt nu naast haar pc, flauw gevallen van haar positieve test hahaha.
Haha, dat zou ook kunnen indd. Dan wachten we het maar af ..... Ik ga tussendoor ff wat huishoudelijke martelingen verrichten .
oké succes met poetsen! Ik ben al naar de kapper geweest, ppff was weer nodig! Ik ga nu ook eens beginnen aan het huishouden. fijne dag meid!
babs is werken ja ze heeft dagdienst , ik geloof dat ze gisteren ook schreef "tot morgenavond" zo ik heb mijn eerste werkzaamheden erop zitten ik mag om 16 uur tot 18 uur weer ik heb echt het gevoel alsof ik zwanger ben ik weet niet hoe ik dat gevoel kan uitleggen pfff, kel toch iet teveel aan denken is niet goed voor je ik heb mij zelf net verwend met nieuwe kleren, ik heb een kanarie geel shirtje gekocht en hemelsblauw voor daarover een zwarte bloese met korte mauwen, verder nog een babyroze jurkje met mooi satijn lint erop deze heb ik nu ook aan met legging eronder hoge laarzen en ook weer die zelfde zwarte bloes erop, ben benieuwd hoe men dit zal vinden hiihihih ps wel mooie inkijk heeft die hahhaa liefs isa
HAllo meiden, Nou Babs spannend hoor je weet ons wel in spanning te houden. Ik ben heel benieuwd. Hier nog steeds geen duivels en ik denk dat ik van het weekend maar weer eens een testje er tegen aan gooi. Ik heb nu al 2 avonden achter elkaar dat mijn rechter tepel verotte pijn doet, net of is er heel hard in geknepen ofzo.... blauwe plekken-gevoel! Nou jah ik dacht ik houdt jullie weer even op de hoogte! Liefs