doe ik meid hoop het ook dat het meevalt maar mijn kinderen huilen niet snel snap je een beetje wat ik bedoel
Ja ik snap wat je bedoelt. Jij bent erbij dus je zult zelf wel het beste weten hoe hij eraan toe is. Arm mannetje , hoop dat ze hem snel van de pijn af helpen.
ja hoop ik ook hij zal nu wel bij dokter zijn ik moet over 5 min beginnen grrrr maarja kom hier af en toe nog wel spieken
Ik ga even mijn haar föhnen, ff kijken of ik er nog wat van kan maken . Ik zal af en toe ff kijken of je al iets meer weet . Sterkte meid !
Zo ben vrij... ik hou niemand in onzekerheid... haha moest werken! Gisteren had ik zoiets van boeiend.. ben niet zwanger Vanmorgen deed ik test.. en binnen 2min. zag ik ECHT 2de lijntje...Heb eerlijk waar met HARTKLOPPINGEN en tranen in mijn ogen hier gezeten.. op puntje van mijn stoel .. Ben naar het licht gelopen.. en JAAAAA EEN TWEEDE streep.... ZOVEEL ONGELOOF... Ben me gaan douchen..en weggegaan.. en wil nog eens kijken.... EN WEG STREEP... begrijp er geen reed meer van.. voel me er goed ziek van! hoe kan dit? heb dit nog nooit meegemaakt... GRRR
een zw-test.. nee en begrijp niet waarom ie verdwijnt.. heb matcre gemailt.. krijg morgen nieuwe "gratis" test van ze
Och gerem meisje, en geen foto? Na een tijdje moet je de test ook niet meer serieus nemen he, staat duidelijk op de verpakking! Kus voor jou lieverd
Maar ja........ man heeft "zeer slecht" zaad.. dus had al zoiets van/.... laat maar... vanm.. dacht ik echt dak flauw zou vallen.. zag ECHT een streep.. dacht "inbeelding" maar in het licht zag je hem ook!
ze kunnen me meer zeggen... bij mijn jongste zoon.. las ik niets wetend... de test na half uur af.. binnen de 10 min. zag ik niets.. na half uur wel... en was ect zwanger... bij bijde kinderen heb ik testen bewaard vorig jaar weggegooit... maar zag je ook 2 strepen op ... dus vaaaaaaaaaaag zijn het ect andere testen dan 9/10 jaar geleden?
das raar!heb zelf nog nooit gehad et matecare! den dat het een fout van de test is! ik dnek dta we je gewoon kunnen feliciteren!
ik bedoel meer dat deze 1enen test fout was meissie. ik ben zelf te vreden over matecare! meid denk toch echt dat jemag gaan genieten! liefs
tis wel dat ik VRESELIJK goed ruik ineens... erger me kapot aan de reuk van mijn jas (stinkr naar rook BAH) en me kleren uit het raam gehangen omdat ze stonken NOU JAH.... we zien wel hoor... zo niet.. PECH... test zat morgen wel weer! ene kant is dit wel mooie onwerkelijke droom! raar