Ik heb vals posi getest met matcare, maar goed... dat wil ook nog helemaal nix zeggen... Doe rustig aan en anders kijk voor een andere test he! Dikke kus meid PS ik ga nu ook eventjes aan de slag, kijken wat we eten en eventjes buiten wat werken
als mijn zonen iets overkomt.en mijn baas zou zeggen.. nee kan niet.. of zeurd?? pleurt ie maar op.... neem ik ontslag! want wedden dat ik dan weg ben?excusses zijn dan nog niet voldoende! sorry
hoi meiden ik ben toch na gegaan naar mijn zoon hij heeft de elleboog gebroken en zit nu inhet gips morgen moet ik terug voor te kijken of gips niet kwelt en volgende week terug voor foto als dan de zwelling weg is krijgt hij ander gips liefs isa
jullie mochen bijna allemaal testen! spanned! bij mijn komen me eirstoken uit me oren! zo gevoel heb ik al de helledag . zou wel een leuk gezicht zijn
Ach meid ik strijk ook alles, behalve sokken dan voor mij moet gewoon een netjes gestreken dekbedovertrek op het bed anders heb ik geen rust.... sporen we samen niet Wij lachen hier thuis ook altijd wat af! Humor is erg belangrijk voor ons. Zonder humor zou ik dus echt niet kunnen leven. En juist ja, jij zei dat je soms "bot" over komt.... dit heb ik je al eens eerder gezegt, dat is juist dat wat ik waardeer aan mensen, eerlijkheid! Dus trek je er niet te veel van aan... tegen mij mag je gerust een potje bot wezen, ik lees wel tussen de regeltjes door dan
Ik daarentegen, strijk dus helemaal niets. Daar selecteer ik ook kleding op bij aankoop. Het moet in de wasmachine/droger kunnen en kreukloos eruit komen, anders hoef ik het niet. En de overhemden van mijn Hubbie, strijkt ie maar lekker zelf. Moet ie ook maar wat selectiever zijn in zijn aankopen... Oh jee, kat op schoot. Erg schattig, maar typen lukt niet meer...
@Swirl, gefeliciteerd met je ventje maak er een gezellige avond van! @Babs, oh meid, kan me voorstellen dat je even stom keek toen je zag dat die lijn weg was.... ga anders even morgen vroeg naar je huisarts.... Ik duim mijn duimen blauw voor je! ik zie dat wij allemaal tamelijk gelijk lopen met de cyclus / eisprong enz.... wordt dus heftig spannend over een paar dagen! Kunnen we elkaar weer gek maken Hoop voor jouw Babs dat je niet mee hoeft te doen met ons.... druk maken of we overtijd raken of niet Ik ga even koken, mannetje had beloofd vandaag eens optijd thuis te zijn. Liefs
LadyJoey je zie dat je vals getest had.kan het niet gewoon zijn dta het heel vroeg mis is gegaan?dat je dus wel zwanger was vndaar die 2de streep?omdat die metcare testen zo gevoelig zijn test je dara sneller positief mee toch?maar jah.weet het ook niet hoor meid.
Het eerste wat mijn kater doet als ik pc aanzet.... hup op schoot, en vrolijk 20 keer draaien tot hij eindelijk lekker ligt..... van die pomp bewegingen maken in mijn benen auwa auwa Lekker beest is ie!
Collo als ik naar je foto´s kijk lig ik in een deuk! Is echt geweldig, zo gezellig ze erbij liggen. Ik bekijk ze ook graag als ze zo onopgemerkt bezig zijn... zooo lief!
oja net naar de stad geweest en nee niet geshopt voor me zelf aar voor me collega die weg gaat en zwanger is dus allemaal babay dingetjes! een handdoek met zo'n punt met van die oortjes er aan.een kleine mobiel voor op de maxi en slabben voor elke dag 1(met engelse text met elke dag vernoemt met een dier,bijvoorbeeld op maandag eet ik met olifant en op dinsdag eet ik met de krokedil.enz)wel leuk!als ik zelf zwanger zou zijn zou ik dta ook gaaf vinden om te krijgen!poeh zeg als het niet mis was gegaan was ik vandaag 13weken geweest.doet me best wel pijn omdat te beseffen!
Op die van kruitvat ook een lichte streep.. HEEEEEL licht.. normaal blijft ie wit... later zag ik ook niets... zou het te vroeg zijn geweest dat ik teste?