ja natuurlijk hier is het vaste clubje toch? hahahahha met aanhangers hihihihi natuurlijk blijf ik moet jullie aanmoedigen liefs isa
Zo meiden heb af en toe nog steeds van die steken links onderin, was even op de bank in het zonnetje gaan liggen en heb heerlijk een uurtje liggen maffen haha. Isabel mooie banner meid. Ik weet niet welke gevoeliger is. Kruidvat is (nog) negatief bij mij en sensitest bewaar ik voor morgen of zondag. Maar jij bent zwanger hoor. Babs heb je genoten van je hamburger?
oja babs hoe was je burger ja ik snap het niet goed heb al paar mensen laten kijken en sensitest duidelijkere 2de streep
Na ja wat kan het jou schelen, een streep is een streep en die heb jij gelukkig! Hoe reageerde je man?
Hahaha ook zo typisch ja! Ze kunnen zo heerlijk nuchter en geduldig zijn. Heel anders dan wij venuswezens...
de big tasty was heerlijk... heb ook maar vette patatje en dubbele mayo.... EN>>> MILKSHAKE heerlijk heb ook genoten van zonnetje en uurtje oogjes dicht! heerlijk helemaal bijgekomen.... Nu over half uurtje 90km richting lelystad.. me zoon wegbrengen en me andere zoon een dikke knuffel geven voor aankomende week!
ohw geweldig... mijn ex en zijn man wonen aan de damrif.. wij eten vaak bij die sworma tent... en bij die tegen over de bartsmit... heerlijk waar woon jij dan ong?
Hey! Het wordt toch wel spannende nu... heb besloten om volgende week pas te testen, dussss. Maar misschien red ik dat wel niet See ya!
Hai Babs, ik woon in Haven aan het mooie bovenwater. Ik ken Lelystad ook niet heel goed hoor, zal zo eens aan mannetje cragen waar damrif precies zit. Tegenover de Bartsmit ken ik wel.. Wie weet kunnen we over een paar maanden eens een bollebuik meeting organiseren daar haha
pfff... wachten tot mn NOD lijken de laatste loodjes wel vind t maar moeilijk hoor ben de winkels aan het ontwijken om geen test te halen
Haha is ook heel moeilijk dat wachten en wachten en nog eens wachten en dan wanneer je genoeg hebt gewacht is er soms nog geen duidelijkheid....
juist dat zijn hele mooie woorden leonizzie wachten uurd lang heb 8 dagen moeten wachten en heb nog maar lichte streep liefs isa