verrot.. ovverrijp... verrijpt... gewoon verrot... zoals een appel die je een maand weg laat rotten hehehe
Babs je houdt het spannend! Miss dior vind het ook jammer dat ik je niet meer live spreek. Morgenochtend eerst naar het ZH om naar mijn eitjes te gluren, dan even zonnebanken en fysio en kom ik na 12en weer even kijken hier. Mocht ik echt vroeg wakker zijn kom ik wel even loeren hier, want jij bent ook altijd vroeg. Swirl, spannend meid. Kan me wel voorstellen dat je er naar uitkijkt. Heb je het gevoel dat er eindelijk iets gebeurd toch? Ga wel voor je duimen dat het allemaal goed zit of makkelijk te verhelpen. Ik ga even relaxen met mijn mannetje nu!
haha, lekker negatief meiden Maarre, het zonnetje schijnt niet, of het schijnt zo helder weer Na regen komt zonneschijn, en het kan zo donker niet worden of het wordt weer licht Genoeg positiviteit voor jullie hahahaha! Ik heb visite, dus ga snel weer terug! Kus kus kus
He meiden, nog geen ongie hier vandaag, dus begin stiekum toch weer hoop te krijgen... Zal morgen wel losbreken, maar ik had het echt vandaag verwacht aangezien ik 4 of 5 maart mijn ei heb gehad en ik dus 1 dag op mijn banner voorloop. Zal toch niet zijn dat mijn ge-eikte cyclus ineens kuren krijgt en onregelmatig wordt? Verder echt geen enkel symptoom hier, geen dikke boobies (was het maar), geen aders, bultjes, misselijkheid, vreemde afsxheiding of wat dan ook... Als de duvels morgen niet doorbreken ga ik zaterdag testen, maar ik wil mezelf niet blij maken omdat ik ect niet denk dat ik zwanger ben. Maar stiekum hoop je er toch op...
Nou dat is voor het eerst deze week dat ik niet 15 pag. moet bijlezen... en... vandaag de eerste! Collo wordt dus een spannende dag voor jou, hopelijk kom je morgen met leuk nieuws! Miss Dior ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jouw is voorgevallen voordat die foto's waren gemaakt. Vind dat altijd boeiende dingen. Ik geloof wel dat er meer tussen hemel en aarde is.
dit staat in mijn horoscoop: Ram 21 maart t/m 20 april Iemand die dicht bij je staat verandert van gedachten, maar blijf erop vertrouwen dat jij hem of haar weer op andere ideeën kunt brengen. Dan lukt dat vast wel. Jij verwerkt al je problemen meestal in je eentje. Toch is dat een erg zware weg om te bewandelen. Je zou ook je partner toe kunnen laten in je gedachten en dan kun je er samen aan werken.
hoeveel waarheid er in zo`n horoscoop zit niet normaal ik krijg die iedere dag en er staat altijd iets in wat waar is vaak klopt ie zelfs helemaal
De horoscoop van mij; Leeuw, U wordt vandaag steen rijk. U bent zwanger van een tweeling April positief testen Je moet vandaag aan de klus Erg zult u het niet vinden U eet vandaag een boterham met pindakaas, omdat u dat heerlijk vind U gaat vandaag 2 wasmanden met was weg strijken Hm eens kijken vanavond of er iets van waarheid in zit Maar met die strijk.... dat weet ik nu al, dat gaat uitkomen