SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Goedemorgen meiden. Zometeen weer lekker naar mijn werk, maar gelukkig de hele dag met mijn collega die van mijn kinderwens afweet en zelf ook aan het proberen is, dus kan ik lekker de hele dag mezelf en haar gek maken. Zij heeft vandaag haar NOD dag, dus dat is ook spannend...

Hier nog steeds geen duivels vanmorgen...ohhh zit mezel ftoch weer gek te denken. Hou daarmee op!

Maar het zonnetje schijnt dus het wordt vast een mooie dag!

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Leonizzie, ik zal het je uitleggen in een pbtje.

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

veel vrouwen merken niks als ze zwanger zijn meid... iedere maand klachten en dan zijn ze opeens zwanger en de klachten zijn weg ;)

Ik duim voor je! Iemand moet toch eens eindelijk de spits eraf bijten.

4. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    een goede morgen

zo ik ben weg met mijn zoon en dan werken tot 11.15 dan ben ik er weer

doei

5. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Succes met je zoon Isa, hoop dat het gips goed zit.

Miss, ik zou het alleen zo oneerlijk vinden voor jullie. Jullie zijn allemaal al zo lang bezig. Tja, hoop het natuurlijk wel, maar ga er toch mar vanuit dat de duivels zich nog komen melden. En mocht het wel zo zijn, dan ga ik met al mijn vruchtbaarheid dit topic instralen... ;)

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    @Leonizzie,

Ik las dat je weer begonnen bent met werken.... Gaat het goed? Is weer wennen hé als je er een tijdje uit bent geweest.

Ik hoop voor je dat je eitjes goed groeien!

Succes in het ziekenhuis!

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ach meid, maak je om ons maar niet druk hoor! Mocht jij zwanger zijn dan springen wij gewoon van geluk met je mee! Ik zou het in ieder geval geweldig vinden als je zwanger zou zijn... betekend voor ons goede hoop en moed houden!

Stel je gaat testen en het is positief.... je zegt dan toch niet van " euh hallo komt nu effe niet uit want de rest is nog niet zwanger" :D
    Je mag best een beetje aan je zelf denken ;)

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    een goede morgen !

9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen Swirl

Hoe was de verjaardag van je mannetje? leuk gehad?

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Eigenlijk ontvangen we zaterdag wat visite . Omdat vandaag iedereen weer moet werken .
    Maar we zijn gisteren wel lekker wezen eten met z'n twee.. Erg lekker ! Heb weer een nieuwe restaurantje ontdenkt :).
    Vandaag ff boodschappen doen voor zaterdag :(.
    Straks eerst ff op visite bij een vriendin, dan ga ik ff mee naar het consultatie bureau. Vind ik altijd wel leuk...
    Hoest verders met jou ?

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Met mij is alles prima! mag niet klagen. Heb 2 manden met was hier staan Jippie :rolleyes: dadelijk maar eens aan de strijk.

Fijn dat jullie het gister gezellig hebben gehad... wij gaan ook graag uiteten, vind ik echt lekker ontspannend.

Oh dan heb je het nog drukjes vandaag! Ik moet ook nog de boodschapjes doen, maar die doe ik wel vanmiddag. Morgen heb je dus flink je huis vol, gezellig!

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Wij zijn nog wel eens regelmatig in Arnhem te vinden, daar is een zalig spaans restaurantje! Heerlijke tapas krijg je daar, misschien iets voor jullie?

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Eigenlijk wilt manlief nooit zijn verjaardag vieren..Hij houdt van verjaardagen maar wilt zelf niet in het middelpunt staan.haha . Dus het zullen alleen mijn ouders zijn moeder, broertje, mijn broer en vriendin, en 2 vrienden. Dus das wel weer zat :).

Maaruh spaans restaurantje in Arnhem ? Ik ben dol op tapas.Zit ie toevallig in een zijstraatje van de korenmarkt ? Dan weet ik wel welke je bedoelt.

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Jep, als je op de korenmarkt staat, dan sla je links in, dan is het nog maar een paar stappen tot aan dat restaurant. Is een heerlijke drukke gezellige bonte boel daar binnen... hebben als je de trappen op loopt van die heerlijke zit banken aan de muur staan. En beneden die salsa dans vloer.

Ik heb daar eens met beide ellebogen in een schaal met knoflook champignons gezeten, ging per ongeluk.... ik leunde met beide ellebogen op tafel, recht in die schaal.. er zat ook nog een lepel in.. die maakte een zwiep naar de andere kant van de zaak :rolleyes: OMG ik stonk

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
  16. babs81

babs81 Niet meer actief

'goeie morgen meiden...

@leo... spannend straks... ik duim

17. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hahaha ik zie het al helemaal voor me ..Lig helemaal in een deuk hier :)
    Sorry.
    Maaruh goeie tip. Zal het eens onthouden, misschien leuk voor de volgende keer .
    Wij houden ook echt van lekker eten, en het liefst buiten de deur.
    Sinds manlief terug is zijn we al 4 keer wezen uiteten :confused: .
    Hoezo kredietscrisis :confused: . haha Volgende maand echt wat minder gaan doen, nu ff sparen voor onze vakantie.

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ babs : testen testen testen !
    Gooi er nog één tegenaan joh !

19. babs81

babs81 Niet meer actief

kga denk ik een digi halen? met indicator.. wel zo duidelijk dan

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ziet er heel gezellig uit! Ik zag dat ze ook High Tea doen.... leuk leuk leuk

Moet ik eens mannetje laten zien... misschien iets voor ons.

Deel Deze Pagina