SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

heb ochtend urine opgevangen.. dus zal zo eens karren.. over 9minuten zijn de winkels open...
    Moest even weten of chris op kantoor is, of hij hier op het plein is ahaha kga me schoenen aaantrekken

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    @ Dior : Moet je zeker doen...Als je meer tips in Nijmegen wilt....let my know , ken er nog wel een paar ;).

@ babs : spannend ! Ben benieuwd , hoop dat ik er tegen die tijd nog ben . Hup hup , snel knallen !
    haha

3. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    En een fles wijn voor maar 12,50 ! ook niet geheel onbelangrijk ;)

4. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Ik denk als jullie eens op een zaterdag avond gaan dat er misschien nog een salsa uurtje aan vast hangt... weet het niet zeker, maar die hebben echt een hele leuk dans gelegenheid daar beneden....als je naar het toilet gaat kom je van zelf over die dansvloer... ik heb dan altijd zin om te swingen :D

Jullie zullen het heel leuk vinden daar, teminste wij zijn er dol op. Mooi cubaanse deco, alles heel bont en druk. Het eten wordt opgedient in kleine schaaltjes... maar laat je niet verleiden om meer te bestellen want het is best veel als je eenmaal bezig bent. Qua prijs... middelmaat zal ik zeggen, niet te duur en ook niet echt goedkoop. Jah dat was toen echt een knoeiboel! Ik had ook nog kettingen om, toen ik op wilde staan hing ik ook nog eens met die kettingen in die knoflook olie.... dus, mijn hele buik zat ook nog eens vol met die smurrie :rolleyes:

@Babs, meid je zit echt nog steeds in die onzekerheid hé... koop even een test en bezorg je zelf iets meer duidelijkheid, dit is ook niks.

Ik leef met je mee!

5. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Salsa :|....Daar maak ik manlief niet zo blij mee .haha.
    Misschien leuk om een keer met mijn vriendinnen te gaan dan , hihhi

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Oh geloof me, als jij daar staat op je hakjes en sexy broek of jurkje..... hij hoeft alleen maar te kijken en jullie maken geheid een baby die avond ;)

Hahaha die van mij houdt ook niet van dansen.... ik sta er altijd alleen voor en hij hangt aan de bar en besteld zijn volgende pilsje :rolleyes: Maar goed, ik kan salsa dansen tot dat ik een ons weeg... zwanger ben ik er nog niet van geworden ;)

7. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Manlief is meer van de rock/metal muziek. Dus salsa is dan wel van het ene uiterste naar het andere uiterste :). Maar goed , het valt te proberen in iedergeval.
    Probeer alles volgende maand : van randjefietsen tot salsa dansen !

8. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
  9. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Ooh hier mijn man nog zo´n metal rock fan :rolleyes: vind het zelf ook heerlijk hoor, maar mijn muziek smaak is erg breed... ik draai ook eens gerust een cd van Bocelli... ligt eraan hoe mijn zin erheen is

Maar man lief, metalica, chilli peppers enz enz

10. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Dat ziet er erg gezellig uit zeg ! En heel veel keuze uit tapas ! hmmm ga daar zeker een keertje heen.
    En dan laat ik je tegen die tijd uiteraard weten wat ik er van vondt.

11. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hierbij nog een topper als jullie eens een avondje echt super willen verbrengen! Leuk als jullie met een groepje gaan!

www.inspiration-point.nl

Wij hebben het vorig jaar met het 40 jarig bestaan van de zaak gedaan... wij hebben echt een top avond gehad! Is een diner, show avond... je ligt echt in een deuk daar, en het eten is geweldig. ALs je eens echt wilt lachen, bewegen en lekker eten wilt is dit een super aanrader! Je bent er minimaal een dikke 5 uur mee bezig, dus niet hup eten en weg wezen...

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja mijn muziek smaak is indd ook erg breed en ik luister ook regelmatig cdtjes van hem hoor. Toevallig gaat hij volgende week naar Metallica in Ahoy . Ik heb ze zelf ook al 3 keer live gezien en het blijft 1 van de beste shows ooit . Geweldig.
    Verder houdt manlief van erg ruige metal, soms iets te ruig...dat ik er gek van wordt. Weet niet of slipknot en korn je iets zeggen ? maar in die geest zeg maar.
    Van de zomer is er hier op het goffertpark een festival met oa metallica.
    http://www.sonispherefestivals.com/nl
    Wij gaan er ook heen, kunnen we zo naar huis rollen ...ideaal !

13. babs81

babs81 Niet meer actief

oke PFFF spannend! heb digi gedaan.. kijken of die sens... nou pos was..

14. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ow spannend babsie !
    Als ie positief is maak er dan meteen een foto van !
    Dan kunnen wij ook oordelen, anders wordt je straks gek als het weer verdwijnt :|

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Heb je clear blue ?

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Korn zegt mij wel iets. Mijn man kent die groepen allemaal... zelf gaan we regelmatig naar Pink Pop... we wonen daar ook maar 5 minuutjes vandaan...vroeger woonden wij echt op loop afstand ervan...

Vorig jaar was metalica ook in Landgraaf op pink pop... helaas lag ik toen in ziekenhuis, dus dat was in het water gevallen. Moet wel eerlijk toegeven dat ik ze life qua stem niet zo goed vind... maar de muziek vind ik geweldig.

17. babs81

babs81 Niet meer actief

yup... met indicator

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    oooo shipsie, ik ben niet weg te slaan hier !
    Moet half 11 bij vriendin zijn , en ik moet nog vanalles doen haha .

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Spannend Babs! Had je wel snel gedaan dat halen.... of kletsen wij zo lang al? :(

20. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Daar was ik ook bij ! Was super , alleen een beetje jammer van de motregen. Zag er niet meer uit . Maar goed, daarna in een tent geslapen etc etc, dus dan kun je wel een beetje indenken hoe je eruit gaat zien.
    Uiterlijk met zo'n weekendje staat echt op een laag pitje .

Deel Deze Pagina