Ja wij kletsen indd zolang ! haha. Jij bent ook zo'n kletserd he ? Als ik eenmaal op dreef ben................
Godver babs ! Das echt balen ....en het blijft indd vreemd . Maar die van clearblue zijn niet zo gevoelig toch ? Dus misschien is er nog een kansje ....Wacht ff rustig af. En ik blijf voor je duimen.
Oh jah echt erg hé. Ik kan al beginnen met ratelen als ik ´s morgens mijn ogen open doe... Mijn man is een stuk rustiger als ik dus dat scheelt weer, anders werd je gek hier hahaha.... met mijn zusje heb ik dat ook,als wij samen zijn moet je echt een vinger op steken als je ook iets wilt zeggen Ik moet echt gaan strijken hoor! Anders wordt het me veels te laat... wil nog veel doen vandaag.
Ja, ik ga ook maar eens ...Kan ik bij vriendin verder kleppen....is de enige die weet van onze kinderwens . dus dan kan ik daar ff verder. hihi. Sterkte babsie ! >>knuffel <<
Bah meid, wat sneu voor je! Hartkloppingen? kan vorm van stress zijn geweest.... Ik leef met je mee meid! Ik moet helaas vanalles gaan doen meid sorry! Ik zal vanmiddag nog wel even kijken.... als je wilt brullen dan weet je mijn pb te vinden hé. sterkte! en dikke kus!
nee door die 2de streep gisteren..... ben weer van mijn roze wolkje af.. dacht ECHT... staat zwanger 1/2 weken! GRRR
Meiden.. ik ga voorlopig even van deze site af! Trek het niet meer... Kom wel weer wanneer me volgende ei voorbij is! en ronde 15 ingegaan is! Word helemaal kriegel van dit gevoel.. Doeiiiii
Hey meis, Heel veel succes, snap dat je jezelf zo druk maakt. Neem de tijd voor jezelf he! Dikke kus PS wat is er hier weer veel gekletst!
hey babs wat erg zeg kom op meid hoe je sterk en denk ff lekker aan alleen maar leuke dingen zoals aan mij hahahha nee grapje he heheheh ff wat eigendunk uitstralen liefs isa
Nou meiden heb er weer een test tegen aan gegooid en weer negatief.... Was vannacht misselijk en vanochtend nog een beetje en heb dikke blauwe aders... dus ik dacht echt het kan haast niet anders, maar goed niks dus... en ook geen duivels.... ik snap het allemaal niet meer... Over een paar dagen denk ik weer testen en anders de huisarts maar eens bellen! Liefs
hey lady ik ben 4 dagen voor jou zie ik hahahha ben benieuwd ben benieuwd al denk ik dat er hier niks is , heb gister innesteling goed gevoeld maar toch gevoel zegt van niet
jah inderdaad! Kun je dat voelen dan? Pfff, ik voel daar allemaal nix van... ben er misschien ni te actief mee bezig ofzo, want ben bang dat ik me daar druk over ga loop te maken Vorige maand, had ik op deze dag al getest, haha... nu wacht ik mooi nog een 20 dagen ofzo