een steek in de linkerkant nu toevallig, en dan beetje misselijkheid, dat houd bij mij paar uurtjes aan en dan is het voorbij, en dan tja dan komen de kwaaltjes eraan, hihihiih, waardoor men zou kunnen denken aan zwangerschap, maar mijn gevoel zegt van niet
Neej hoor, ik ga jullie deze maand verblijden met een positieve test Effe wat positiviteit in de groep gooien hé De tijd zal het uitwijzen maar ik heb zo´n gek gevoel al een paar dagen.... nee het zijn geen zwangerschaps kwaaltjes, en ik denk ook niet dat ik al zwanger ben hoor! Het is gewoon een gevoel van vreugde, heb gewoon het gevoel dat het deze maand raak is..... maar of het zo is... de tijd zal het uitwijzen. Zo ik ga weer verder met poetsen en boodschappen! Doei
das goed meid en nee na 2 weken komen de duivels hahahahah zo ga mijn zoon halen die is weer uit school klaar dan half uurtje thuis en dan mijn dochter halen tot over 1,5 uur
Oh dames, zit mezelf echt helemaal gek te maken hier op mijn werk... Nog steeds geen duivels...behalve dan in de vorm van vervelende huurders...
heey dames hoe gaat het hier allemaal? met mijn wel goed heb deze maand een helle positieve gevoel lekker op me gemak allemaal afwachten!. lekker genieten van dit weer. lekker schoonmaak beurt in huis gehouden alles ruikt lekker friss hmmm lekker
jah echt heel goed! voel me zo goed! en zo positief gevoel allemaal! ik weet niet waar dit zo ineens vandaan komt! ben normaal stik negatief haha en hoe verders jou dag?
komt door het goede weer en ik moet om 16 uur weer werken op pc tot 18 uur en dan ik heb geen idee morgen word ook leuke dag ron heeft verrassing voor mij
ja iets met eten maar hij zij dat heel veel mensen kwamen wil alleen niet zeggen wie, is voor verjaardag, en zondag naar emmeloord hondenshow en maandag verjaardag voor de rest