SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    dat krijgt ie al

2. gimena

gimena Niet meer actief

hahah :D

3. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    wat zijn jou plannen voor het weekend en maandag ;)

4. gimena

gimena Niet meer actief

de achtertuin betegelen!

5. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hmmm niet echt plezant en maandag hihihi

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He meiden,
    Controle ging wel ok. Was nog geen eitje dominant, maar had ik vandaag ook nog niet verwacht, wel was mijn baarmoederslijmvlies aan het groeien en dat is een goed teken. Heb sinds een paar uurtjes ook een bekend gevoel links onder in mijn buik, dus denk dat er enige activiteit aan het beginnen is. Moet maandagochtend weer terug. Sneller dan normaal, maar ze wilde me goed in de gaten houden.

Mss Dior wacht op jouw pbtje haha, spannend.
    Je hebt humor heb erg om jouw horoscoop gelachen!
    Werk gaat goed. eerste dag erg wennen. Leuk om iedereen te zien, maar had heel veel shit in mijn inbox zitten omdat er dingen door collega's niet goed opgepakt waren en er was een nieuw gezin per ongeluk op mijn naam gezet, die ik meteen aan de telefoon kreeg en waarvan ik helemaal niks af wist. Om half 4 had ik hoofdpijn en heeft mijn vriend me opgehaald haha. Dacht; dit ga ik zo niet meer doen. Zit ik straks weer thuis maar dan overspannen. "s avonds ook wel weer dikke enkel enzo.
    Heb een goed gesprek met mijn werkbegeleider gehad over de gang van zaken en excuses gehad. Nu (zonder vast tijdslimiet) lekker beginnen met 2 dagen kantoor en rustige opbouw van gezinnen

Babs :( meisje. Ken het gevoel. af en toe wat afstand is niet verkeerd. Zo'n test hakt erin he? Wou dat je hem niet had gedaan een paar dagen terug ging je er van uit dat je toch niet zwanger was en was je zo positief! hoop dat je snel dat gevoel terugkrijgt.

Ik ga nog even wat huishoudelijke klusjes doen voor het weekend begint!

7. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hey leo

das wel dan positief he
    maarja is ook echt het weer voor positief nieuws

xxx

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey ladies,
    heb mn kliko weer vol oud groen zitten... dat voelt lekker zeg! Ben ook echt even actief beziggeweest, dus ook meteen lekker bewogen vandaag. Als ik zin heb, kan ik een hoop doen!

Kus

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He isabel en Ladyjoey, Ja is genieten he dit weertje! Wordt er super vrolijk van en wordt er opruimerig van. Terwijl ik dit normaal helemaal niet ben, maar krijg zin in een lenteschoonmaak en tuinklussen en was die naar robijntje blijft ruiken haha. Dus begin er alvast langzaam mee

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    PFFFF, binnen is t toch wel koud aan t worden haha...
    wilde gaan picknicken met me ventje, maar is wel heel koud nog denk ik!

11. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hallo allen,

@ babsie : vind het zo sneu voor je . Snap dat je ff afstand neemt. Ik ken het gevoel...Daarom test ik dus niet meer totdat ik echt overtijd ben. Misschien een tip. Dan wordt je niet telkens zo teleurgesteld. Sterkte meid.
    En als ik iets kan doen...stuur me maar een berichtje ok ?

12. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hoi Dames,
    Jammer dat Babsje even wat afstand neemt, maar wel begrijpelijk. Al heb ik het idee dat ze misschien over een paar daagjes alweer terug is? Ze kan ons toch vast niet zo goed missen?

vandaag kwam mijn man ineens met een verrassing thuis. Kreeg een armbandje van Trollbeads met een paar glazen beads en een zilveren hartje.....ahhhhh wat lief....
    Nog steeds geen sporen van ongie, al voel ik wel allerlei vreemds onderin. Probeer mijn zinnen maar een beetje te verzetten. Zometeen op bezoek bij mijn schoonouders. Nu maar hopen dat ze niet over kleinkinderen beginnen...

Leonizzie, fijn dat vandaag ok ging. Moet vast goed voelen nu je weet dat er eindelijk iets gedaan wordt. Je ziet vaak dat vrouwen zich dan toch een stuk relaxter voelen.
    En kijk idd uit met je werk meteen weer oppakken. Goed dat je vandaag gelijk al aan de bel hebt getrokken.

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Hallo dames ;)

Zijn we weer, alles gepoetst, was in de kast gestreken, boodschapjes gedaan...hoppa en het weekend kan beginnen :D

We gaan morgen naar het park, lekker relaxen en beetje wandelen.... inderdaad LadyJoey, je hebt me op een idee gebracht met je picknick... misschien dikke jas aan maar dat mag de pret niet drukken.

@Collo, prachtig die armband die je gekregen hebt! Ik vind ze ook heel mooi, heb ook eentje maar draag hem bijna nooit :rolleyes: Wel heel erg lief van je mannetje, je bent toch niet stiekem jarig zonder ons iets te zeggen hé? ;)

@Leonizzie... oeps, helemaal vergeten je te pben..... zal het alla minuut doen! monumentje...

Dat babs het even spuug zat is kan ik mij voorstellen... ze laat zich ook altijd erg mee slepen... daarom test ik niet meer, ik koop ze niet meer en wil er ook niet aan denken... ondanks mijn kwaaltjes wacht ik gewoon op aankomende ongi... mocht ik overtijd zijn dan ga ik naar mijn huisarts.... heb het ook helemaal gehad met dat testen en over kwaaltjes leuteren, en dan bij elk pijntje denken van " zou het".... ikke niet meer... ik klets wel lekker hier met jullie maar ik laat mij absoluut niet meer meeslepen. Babsje meid, als je dit leest... heel veel sterkte! Doe wat je hart je zegt, neem afstand als jij dat nodig vind en probeer te genieten van je leven.... blijf positief ;)

14. Spanish

Spanish Niet meer actief

hier nog steeds geen tekens van de duivels.
    Heb wel veel witte afscheiding en me temp blijft wat hoog was vannochtend weer 37.7

Maar de test van kruidvat 2v5 was helaas negatief
    misschien nog te weinig HCG?

wordt wel gek van dat wachten zeg zucht..

liefs

15. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Inn collo, wie weet is ze van de week wel weer gewoon terug. Ze heeft het namelijk al een keer eerder gezegt. Ze kan gewoon niet zonder ons,
    Babsie, wij zijn er in goede en in slechte tijden he meid.....dat je dat maar ff weten ;)

16. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Heb net pak koekjes open gemaakt.... zijn nu al bijna op :rolleyes:

Vrete wilmke

Heb honger! Mannetje is weer eens laat gaaappp

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Aan je temperatuur te zien, zou ik zeggen dat het alvast een positief iets is. Afscheiding... de een heeft er last van de ander niet.... kan er niet veel op zeggen.

Misschien nog een dagje of 2 a 3 afwachten meid... misschien test je dan wel positief.

Succes

18. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    pfff, zwanger of ni, ik ga me geen druk meer maken. ga me ook geen kwaaltjes meer voelen. schuif lekker alles opzij, en we zien wel over een dikke twee weken!

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Dat is de juiste instelling ;)

20. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    hallo meiden ,
    wou me even voorstellen ,
    ik ben melissa ben 22 jaar oud en wil graag zwanger worden .
    ben met me 2de cyclus bezig en denk dat me nod eraan zit te komen . vanmorgen een test gedaan maar negatief . moet ook pas maandag ongi worden , maar was veel misselijk deze week . ik hoop dat julloie het goed vinden dat ik gezellig met jullie mee lees , en af en toe een berichtje plaats . nou meiden allemaal heel veel succes en dat we allemaal snel zwanger mogen worden . groetjes melissa

Deel Deze Pagina