he Babsje, Fijn weer wat van je te horen. Kop op meid! 2010 mamma's rock! (zullen we dan maar zeggen he?) En het kan nog altijd een kerstkindje worden toch? En ja, die heerlijke migraine aanvallen he? Ik weet er alles van... Beterschap daarmee. En als je cyclus niet nog korter wordt, is het alleen maar korter wachten toch? Positief blijven hoor!
Hey babsie ! Ik wist wel dat je niet lang zonder ons zou kunnen . Wat vreemd dat je cyclus telkens korter wordt. Hier ook nog een paar daagjes voordat die ellende weer begint .
hihi maar ga ECHT niet zoveel meer erop zitten... We gaan van de week ECHT op zoek naar een sta-caravan.. of 2de huisje in het bos.... En als dat zover is... heb ik geen internet! en word het alleen nog ontspannen (klinkt wel TE perfect he?) Ja chris zei al... 2010... dat voelt goed aan... en een PERFECT jaar voor een baby.. Hij ziet het ineens zitten! Vind het heeel raar dat mijn cyclus korter word.. lijkt me geen goeds voor een goeie volwassen ei!Ik ga zowiezo morgen de dokter DWINGEN voor bloedtest... en doorverwijzing naar de GYN en bloedtest voor de rheuses-factor... ook omdat ik gewoon een innestelingsbloeding heb gehad..
@ Collo: Ik kan niet uitgaan van mijn langste cyclus want ben in januari gestopt met de nuvaring en heb een onttrekkingsbloeding gehad en vervolgens 23 dagen later weer ongesteld geworden en ben dus nu ook van 23 dagen uit gegaan, maar wel in mijn achterhoofd dat het nu wat langer kan duren, maar zit nu dus op dag 33 en nog steeds geen duivels.... De enige cyclus die ik dus weet is nog maar 23 dagen en als ik woensdag nog niet ongi ben dan bel ik even met de huisarts en dan wil ik gewoon een bloedtestje o.i.d. Liefs
Misschien een rare vraag maar herkent iemand dat alleen het puntje van je tepel is verkleurd en gevoelig is en jeukt..
Hoi Apple, Nee, kan niet zeggen dat ik dat wel eens heb gehad. Alleen dat jeuken, dat wel. Heb ik doorgaans net voor mijn NOD. Hoop voor jou dat het gewoon een zwangerschapskwaaltje is
ook hier zin de alweer een dag te vroeg gekomen word steeds korten ?\ suc6 allemaal met nog afwachten duim voor jullie dat niet komen
dank je lief jij moet nog 2 dagen wachten zie ik ik duim voor je dat ze niet bij jou komen ja deze is echt ff balen ik had cb gebruik en had een dikke smile bha ik ga die testen niet meer gebruiken word er niet vrolijk van
Aan de creatievelingen onder ons: Wat zal ik eens gaan doen met de steeds groter wordende stapel negatieve zwangerschapstesten? ik weet niet waarom, maar ik heb ze nog allemaal bewaard. Kan er misschien een bootje mee gaan knutselen, of er een leuk geboortebord mee maken? Sorry dames, ben een beetje flauw vandaag... Kei-ongie, dus kan weer eens niks anders doen dan wachten... Ik wil weer aan de klus! Dan heb ik in ieder geval het idee dat ik iets aan het doen ben.
hee jewe . zie dat onze banner gelijk loopt , en al ongi symptone . ik al wel maar zet niet door denk ik . maar zal toch voor ons duimen deze 2 dagen . en degene die zwanger zijn gefeliciteerd en degene die de tegemoet zijn gekomen . allemaal succes in de volgende ronde . groetjes melissa
Hey Melissa, ja inderdaad we lopen vrij gelijk. Nee nog geen ongi verschijnselen, althans niet zo als normaal in ieder geval. Durf niet hard op te hopen. Maar ik hoop het echt dat het raak is. Hoop vboor jou ook dat het raak is. Wanneer ga je testen als de niet door zetten in elk geval?
Hey Ladies... Hoe is het hier? Hier alles oke, flink gefeest... een minder nadeel... kan de inlegkruisjes ni aangesleept krijgen, hele tijd gewoon nat, niet te zuinig (kan ik bij jullie toch wel zeggen toch ) en hoevaak ik t daarzo was, ik ruik mezelf gewoon... jakkes! Kus
Ja, je kunt hier echt alles zeggen. Raar he dat je het hier op een forum tegen wildvreemden wel kunt zeggen, maar tegen je eigen man/vriend niet. Ik weet ook zeker dat hij daar echt niet op zit te wachten en dat het ons sexleven niet ten goede zou komen als ik alles wat uit me komt zetten exact ga omschrijven. Als ik ongesteld ben bv, zorg ik altijd dat de badkamerdeur goed op slot is. Volgens mij heeft hij het idee dat ongesteldheid zoiets is als een paar druppels mooi helder rood bloed een paar dagen lang, en dat wil ik graag zo houden. The truth is UGLY
haha, nou, ik had de deur op een kiertje, omdat ik niet graag op het toilet zit... hij kwam zeggen dat ie toch wel iets rook Ik schaam me kapot! Ken jij dat na je eisprong? Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, ZOVEEL... bah!
ik probeer tot woensdag vol te houden , maar denk dat dat heel moeilijk word . en jij , test jij morgen al of niet x
Dat herken ik LadyJoey, dan zijn bij mij stapels inlegkruisjes op voorraad! Geur... lucht eens wat vaker gewoon effe rits op een kiertje hihihi Bij mij verschild de hoeveelheid afscheiding rond die periode van maand tot maand...de ene keer heb ik er echt veel last van en de andere keer niet.... zoals deze week, heel weinig, was al bang dat ik mijn ei niet had gehad... afwachten maar weer...over ander halve week heb ik pas weer duidelijkheid. Hm, mijn zusje is nog steeds niet bevallen ppff ik ga zo wel even naar d´r toe, zet ik een lekker bakkie koffie voor haar met stiekum een paar cc wonderolie haha en dan maar afwachten of ze iets merkt. Dames, pluk de dag!
hallo lieve meiden ik heb een lichte streep en dat vandaag hoe is het mogelijk ben aantal dagen te vroeg maar hij staat er toch echt en ron kan hem ook zien eerst zaterdag heeft ron mij verrast met etentje met ouders en schoonouders gisteren hodenshow van half 8 smorgens tot 23 uur savonds weg geweest zolang duurde het en als hoofd act kreeg ik een jonge bully amerikaan kado en vandaag tja wie weet iniedergeval een lichte streep nu al whaaaaa liefs isa ps ben ff honden uitlaten