Haha nee hoor, maar lijkt me gewoon leuk wanneer we dan kunnen terukijken op ons gestress en daar hard om kunnen lachen en dan vies vettig broodje bestellen
Haha nou ik ben er de afgelopen weken ook niet slanker op geworden met al dat thuiszitten. Mocht ik ongi worden ga ik lekker nog even wat afvallen
zo denk ik dus ook!! en ben ik bezig.. pillen etc.. ga ik op de wii kijken ben ik 300gr aangekomen! heb eerlijk een buik alsof ik 4/5 maandd ben!nog nooit zo erg gehad! meestal na me menstr. is het weg alsof het een ophoping van oud bloed is.. maar ... hij gaat nu niet weg!
Hmm, sommige hebben dat wanneer ze zwanger zijn, maar sommige hebben dat en worden toch gewoon ongi. Ik heb hier zelf nog nooit last van gehad ofzo, dit is voor het eerst eigenlijk. Dat gaf me eerst een beetje hoop, maar nu reken ik eigenlijk nergens meer op.
maar die steken zitten dan toch ergens bij/in de eierstok neem ik aan.. Dat heeft dan toch niets meer met in verwachting zijn te maken want dat gebeurt toch allemaal in je baarmoeder? Ik vind die steken namelijk wel erg vreemd.. Een paar weken terug (waarschijnlijk rond eisprong) heb ik dit dus ook gehad alleen toen zo heftig dat ik niet meer kon lopen van de pijn. Nu krijg ik gewoon af en toe van die gemene steekjes..
Ja ik weet het ook niet. Omdat ik het nooit had gehad eens opgezocht hier en daar las ik dat meerdere meiden er last van hadden die zwanger bleken. toen ik het vertelde aan mijn zus zei ze dat een vriendin van haar daar ook erg last van had in het begin van haar zwangerschap en zo wist dat ze zwanger was... Dus tja... Maar ik wil er zo graag een mooie positieve test bij hebben.
inderdaad want die positieve test mist bij mij ook nog.. Ach ja, we wachten nog maar even af dan in de hoop dat de duiveltjes gewoon wegblijven..
Hoi Lisa ja een paar pag. terug met nog een paar, maar negatief, maar geen ongi te bekennen nog. Hopelijk weet ik maandag meer. Was net wel licht in mijn hoofd en zag net iets op tv en dacht dat ik bijna moest overgeven. Ik voel me zo vaag, maar ja hoeft natuurlijk niks te betekenen. Geduld is een schone zaak... haha Gaat ie met jou ook goed? jij wacht nog even met testen?
Spannend Lisa ik ben benieuwd, duimduim. Laat je het wel weten? Hier denk ik dat mijn ongi gaat komen, al gaat het weer vaag en anders dan normaal. Gister veel last van zeuredrig gevoel in mijn buik. S avonds hebben we eens flink sex gehad. ik dacht mocht ik ongesteld worden dan komt dat nu vast los (ik heb dat meestal namelijk, dat wanneer het niet loskomt en ik heb sex ben ik daarna ineens ongi) Maar daarna geplast en ik dacht iets roze te zien, maar nog een keer afvegen niks. Vanmorgen ook niet en toen heb ik het iets verder ingebracht en toen een heel klein beetje roze op het papier... Ik ben normaal nooit iemand van de roze vegen, of het dagen ervoor licht bloedverlies. Bij mij zet het in 1 keer en ook in 1 keer goed door. Na ja dan weet ik dit iig voor de volgende ronde dat alles ineens anders kan zijn dan je gewend bent.... Ik wacht het nog even af.
Hallo meiden. hier is het game over, net toch echt duidelijk de . Dus ik mag mee naar de volgende ronde! Maandag even snel het zh bellen, want dan moet ik die dag ook beginnen met mijn eerste pil Clomid alweer. Joepie voor de opvliegers die ik dan waarschijnlijk weer ga krijgen! Maar ja het positieve is dat ik nu wel ongeveer weet wat ik voel in de wachtweken en kan verwachten en weet dat ik goed reageer op de Clomid!
Goede morgen meisjes! Als eerst moet ik isabel82 even van harte feliciteren met haar zwangerschap! Heel veel goeds wens ik jou en je ventje toe! Dat is leuk zeg, lees net alle berichtjes en dan zie ik dat er toch eentje van ons positief getest heeft, echt heel leuk Leonizzie welkom in de cyclus club meid, mag je ons vergezellen op weg naar de eisprong! Hé gezellig Kop meid, komt allemaal goed, er komt een dag dat wij hier ook mogen melden dat we zwanger zijn! groetjes
Oh gelukkig ben ik dan niet de enige hier met een zachte "G" Ik woon echt in het uiterste zuidelijke puntje..... lang leve het mooie heuvel landschap!
Dank je miss dior. Maar eh is Lisa zwanger dan? ik zie dat niet in haar berichten. Waar lees jij dat dan?