@ Babs en LadyJoey, beterschap meiden! Snel weer beter worden! @Isa, ik ben erg benieuwd meid, het kan best zo zijn dat je met de kruidvat testen pas later positief kan testen.... @sunnyqueen, wat raar dat jij nog niet ongi bent, of op zijn minst positief kan testen! Ik zou toch maar eens langs de huisarts gaan, ik bedoel, 11 dagen vind ik behoorlijk lang! Ik heb de hele tijd zo´n zeurend gevoel laag in mijn buik gatver.Terwijl mijn ongi pas over anderhalve week moet komen... Ben net weer eens naar de bloemist geweest, weer een lading mooie spullen ingeslagen Mooie kronkel takken, die ik op de tafel heb gelegd en daar tussen in heb ik 2 groene arturiums met witte orchideetjes er tussen in gefriemeld, witte eierschaaltjes erbij, zo de pasen mag komen... heerlijk, dit doe ik dus echt heel graag! Even niet aan zwanger worden denken. Nu het weer nog het ziet hier uit alsof de winter opnieuw gaat toeslaan ppfff.
haha er is niemand op mijn verjaardag geweest alleen mijn ouders ik wist het ik bwen er wel altijd voor andere en zelfs voor wat ik dacht dat ze mijn beste vriendin was is het te moeilijk om mij uberhaupt te feliciteren ik weet genoeg van de zogenaamde mensen die zeggen dat ze vrienden zijn het doet pijn het steekt in mijn hart ik sta altijd voor andere klaar en wat krijg ik terug liefs isa
ik had VRIJGENOMEN vandaag omdat er mensen zouden komen had vlaai ehaald chips noem maar op en alles is voor niets geweest
De dag is nog niet om meid Misschien komen ze vanavond wel, ik bedoel, overdag zijn toch meestal veel mensen werken.... Of hadden ze aangegeven dat ze overdag zouden komen? Daarom vier ik nooit mijn verjaardag... hoeft zich niemand tijd voor mij vrij te maken. Ik haat mijn eigen verjaardag... noem het altijd baal dag Verjaardagen van anderen vind ik heerlijk maar mijn eigen, getver.
ik heb nog nooit mensen op mijn verjaardag gehad mijn vriend had er vele uitgenodigt en niemnd kon van hun niet eens een mailtje of sms het zou kunnen dat nog komen maar ik zie de bui al hangen, babs zou vanmorgen komen maar is ziek er zouden nog een paar komen vanmorgen heb ik ook niet gezien
ik haat ook mijn eigen verjaardag maar alles zag er zo goed uit ik zou vandaag de mensen om mij heen hebben waar ik om geef ik heb niemand gezien, van sommige begrijp ik het maar toch ik had vrij genomen en alles in huis gehaald
Jeetje meid, wat kut! Nu voel ik me rot omdat ik me zo beroerd voel, haha... echt klote gewoon... Wat het testen betreft, nog even een paar daagjes wachten, kun je mooi een kabeltje regelen voor je pc en je zult dan misschien wel een prachtige duidelijke test zien... is je in iedergeval super gegund. @ miss: Ik ken het ja, ik heb ook de hele tijd van die irritante steekjes in mn buik, maar daarbij dusdanig rommelende darmen (en dus regelmatig een trip naar de pot) dat ik het allemaal maar met een korreltje zout neem... voel me vandaag sowieso rot, ontiegelijke koppijn enzo, dus zal over een paar dagen wel over zijn, gewoon even rustig aan doen Heb vakantie he, en zodra ik vakantie heb, ben ik altijd ZIEK grrrrr! Dat friemelen met die spulletjes vind ik ook altijd leuk om te doen, huisje is nu cylaam met zwart en zilvertinten... elk seizoen worden de kleuren anders. Kus
Kan ik me heel goed voorstellen dat je je nu erg vervelend en gekwetst voelt! Lekker is dat, zit je daar..alles netjes, lekkers in huis en helemaal voorbereid en dan komt niemand, bah. Bij ons zijn verjaardagen altijd erg druk Mijn man heeft grote familie en die van mij er nog eens bij... heb dan direct 25 personen over de vloer, en dan heb ik het dan ook alleen over naaste familie, daar heb ik nog geen vrienden bij gerekend.... de verjaardag van mijn ventje vieren we altijd, en drie weken later ben ik jarig, maar ik zorg altijd dat ik niet thuis ben....zit liever met mijn liefje in een gezellig retaurantje waar niemand mij kent hahaha. Kop op meid!
Geweldig hé dat frummelen met spulletjes! Zo door de jaren heen heb ik ook de kelder al aardig vol staan met potten en vazen, schalen enz enz. Heb je alleen de deco cyclaam met zwart en zilver? of zijn dit de tinten die je in huis gebruikt hebt als interieur en verf?
Jah, eigen verjaardag vind ik ook niet leuk, en van mn hubbie ook niet... al dat geren en geregel, bah... en mensen die vinden dat iets zo en zo hoort, al dat gepoch naar elkaar toe, jakkes... inderdaad, lekker restaurantje, lekkere wandeling maken, filmpje ofzo, vind ik ook veel leuker...maar goed, kunnen helaas ni altijd dat kiezen haha...
@ladyjoey, ik denk dat je echt gewoon een griep te pakken hebt... maar je zit toch nu ook in je innestelings periode? ALs dat zo is dan heb je dubbel klachten Nee bij mij is het geen griep ( hoop het niet zeg, ben net van een keelontsteking af) ik voel me na mijn ei ook altijd als een ei buikkrampjes, koud en misselijk.
nee nee, deco de rest is gewoon wit met zwart, lichthouten meubels, en metalen lampen, spiegels etc.... Beetje strak, maar toch gezellig haha Jah, ik weet t niet, volgens mn kalender is vandaag mn innesteldag... maar goed, dat is dus nog maar afwachten... ik test denk ik pas 5 april... of 6 april... Dan zit ik op 38 a 39 dagen, dus verspil ik ook geen test als ik eerder ongi word...
het is gewoon geee ik had stieem zo gehoopt dat het dit jaar anders zou zijn ik had gepoets ik had alles geregeld ik heb in mijn leven nog nooit mensen op visite gehad en mijn vriend zou het een en ander regelen en aangezien ik nu meer contacten enz had dacht ik dat mensen nu ook naar mijn verjaardag komen, ik reis zowat heel het land af voor verjaardagen en andersom vind het zo gemeen
heb ik weer pff dacht ik een keer op me fiets na me werk te gaan! regend het kei hard bah vies weer... en hoe gaat het allemaal hier? xxx