SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ja vrees van wel
    :(:(:(:(:(:(:(

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik weet ook niet hoe of wat meiske... afgelopen verjaardag (van vrienden) hadden we 30 mensen uitgenodigd... uiteindelijk zijn er een stuk of 12 geweest. Het lullige was ook dat er om half 6 savonds nog mensen afbelden... ik weet dus waar ik dit jaar niet op de verjaardag ga...

3. Elfquest

Elfquest Lid

22 feb 2009
    19
    0
    0
    Bedankt voor je reactie... nog geen rode sporen te zien :D
    Ik ben zo ontzettend nieuwsgierig, nog maar even wachten...
    Ook vind ik het een wat minder gevoel dat mijn cyclus steeds oploopt in dagen al besef ik goed dat het nog wel veel meer kon schommelen dan dat het nu doet... we wachten rustig af... nou ja rustig ;)

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Even wat ik vandaag heb meegemaakt:

Kom vanmorgen op mijn werk en gelukkig werkt op maandag ook mijn favo collega die van mijn kinderwens afweet en zelf ook aan het proberen is. Eerst even over mijn baalmoment gehad dat zaterdag de duivels toch weer langskwamen. Zij vond het geloof ik nog erger dan ik.

Maar zij moest eigenlijk ook zondag ongesteld worden. Ik zeg meid, wacht nou maar af, ik was ook 1-2 dagen te laat en bleek ook niks te zijn. Anders ga je je er zo op verheugen (net als ik) en dan blijkt het toch niet te zijn. Zelfs de meest regelmatrige cyclus kan wel eens de hik hebben en een dagje langer duren.

Maar nee, madam moest en zou testen. Ze wilde in de pauze even naar de Kruidvat rijden om even een test te kopen en die wilde ze op het werk dan wel even op de WC doen. Ik zeg, dan rijden we wel even naar mijn huis (woon vlak bij mijn werk) want ik heb toch nog een shitload testen liggen, doe je er daar gewoon een van.

Zo gezegd, zo gedaan. ik haar een sensitest gegeven omdat ze er eentje wilde waar ze zo overheen kon plassen. Komt ze 1 minuut later naar beneden. "Zeg :(: , hoe gaat die test nou aangeven dat ik zwanger ben?" Dus ik pluk die test uit haar handen en staan er gewoon twee vette strepen op!

Ik weet niet precies meer hoelang we elkaar dom aan hebben gestaard en wanneer we precies zijn gaan gillen, maar het was vast dolkomisch om te zien. :)

Ze had het echt niet verwacht omdat ze eigenlijk sinds de geboorte van haar zoontje (anderhalf jaar geleden) niet meer veilig hadden gevreeen en ze toch niet zwanger was geraakt. Maar omdat ik ook voor ging heb ik voor haar deze maand haar vruchtbare dagen in kaart gebracht en gezegd wanneer ze aan de klus moest. Dat heeft ze braaf opgevolgd en nu dus meteen zwanger. Dus ze vond dat het mijn schuld was... :D

Haar man weet niet eens dat ze het alweer aan het proberen was, hij wil het heel graag, maar zelf wist ze nog niet zeker of het nu al de juiste tijd was. Ja, blijkbaar wel dus... Ze gaat het hem ook pas over twee weken vertellen, op haar verjaardag...dat ze dat kan...

Wel heel bijzonder om mee te maken hoor. En het is zo'n lieve meid, want ze zei dat ze het mij eigenlijk veel harder gunde dan zichzelf. Maar ik ben zo blij voor haar. ik heb haar moeten beloven deze maand zwanger te worden, dus...

Was wel erg moeilijk om daarna met een stalen gezicht weer aan het werk te gaan. Ze ging gelukkig een paar uur eerder naar huis zodat we niet elke keer als we elkaar aankeken in de lach schoten (ze zit tegenover me).

Man, wat een dagje zo! Heb haar nog wel een KV test meegegeven om alles nog eens te bevestigen, maar ik vind het zo leuk... En ik heb gelijk bewijs dat de Sensitests echt positief kunnen worden, nu alleen ik nog. ;)

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Oh, wat speciaal! Nu jij nog collo!

6. gimena

gimena Niet meer actief

pff zit nu lekker in een dip! :(
    nu zijn allen vriendinne zwanger :(
    en 2 hebben der kindje al!
    en ik ben zelfs het langste bezig!
    ik weet echt niet meer wat ik mis doe!
    kijk ik op deze site zie ik hellemaal al groen van jaloesie.
    soms vindt ik heb zo oneerlijk :(
    wou ik even kwijt

7. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik snap je helemaal meid...

8. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ach meid mss heb jij nu ook geluk
    welkom bij ongeluksdag 23 maart
    mijn verjaardag

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he meid!
    dikke KNUF voor jouw meissie

10. gimena

gimena Niet meer actief

GEFELICITEERD MOP!!!!!

11. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    23 maart is ook mijn ongeluksdag . mijn :evil: zijn gekomen . nog gefeliciteerd isabel . jammer dat de dag zelf tegenviel . maar je heb ons ook nog hoor ! Ik heb gependeld hebben jullie lang gewacht op antwoord . groetjes melissa

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou vriendlief ligt hier zielig op de bank met zijn zere bekkie... Gelukkig viel het hem wel mee. Ondertussen even snel een paastak gehaald en opgetuigd, staat ook weer gezellig. Verder geen nieuws eigelijk.

@Isa ik snap dat je inderdaad een kutgevoel dan hebt als je vrienden je zo laten zitten. Zo leer je je vrienden wel kennen.... Pfff knap lastig hoor. Ik leef met je mee.
    Ik zelf heb maar 3 goede vriendinnen en 1 goede vriend en mijn vriend heeft 2 goede vrienden en dat zijn dan ook de enige mensen die op onze verjaardag komen naast de nodige familie. Maar liever een handjevol goede vriendinnen dan 20 vage kennissen....
    Liefs Sunnyqueen

13. gimena

gimena Niet meer actief

hoe bedoel je pendel jij of ben je gependeld?

14. melissa1987

20 mrt 2009
    60
    0
    0
    ik heb een prive berichtje gestuurd naar iemand die pendelt

15. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    dank je wel lieve mensen

16. babs81

babs81 Niet meer actief

Absoluut niet meid!! Jij bent een goed mens..
    Ik heb NOOIT iemand op mijn verjaardag.. zelfs mijn eigen moeder/fam niet! Nog geen sms gehad van mijn moeder of fam... enkel me kinderen die er waren!
    Dus niet zo doen hoor :cry:

Kreeg vanavond te horen dat collega haar dochter verloren is
    Man van haar was vergeten de deur dicht te doen.. waarop het kleine meisje van 2jaar naar buiten gegaan is
    Is in de sloot terecht gekomen.. en verdronken
    Ze is gereanimeerd, en uiteindelijk zondag middag overleden in bijzijn van haar papa en mama, en nog een collega
    Niertjes zijn eruit gehaald en hebben 2 andere kinderen gered uit hun dood :oops: :cry: Vind heel naaar maar ook mooi dat ze ondnks het verdriet het leven van hun eigen meisje voort laten leven in 2 doodzieke kinderen

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Babs.... Brrr ik krijg er even koude rillingen van, van dit verhaal..... Maar inderdaad mooi dat ze ondanks hun enorme verdriet toch er voor kiezen om 2 andere kinderen het leven te redden.

Liefs

18. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Oh Babs, wat erg van je collega. Kan me het niet eens voorstellen. Maar inderdaad prachtig dat ze aan orgaandonatie hebben gedacht. Is denk ik het mooiste wat je op zo'n moment kunt doen.
    Hoop dat ze er ook samen uitkomen, want hoe ga je als die man met het schuldgevoel om en als vrouw met het verwijt... Lijkt me heel lastig.

19. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen dames!

@Babs, tjee wat een gebeurtenis :( ik krijg er koude rillingen van ppff. En wij maar zeuren hier, terwijl daar een gezin echt met diep verdriet zit..... verschrikkelijk!

@Collo, wat ben jij een hele lieve meid! Ik vind het heel sportief en lief van je dat je je collega / vriendin zo steunt en motiveert, terwijl je zelf je leven zou geven om eens eindelijk zwanger te zijn..... samen staan springen om haar zwangerschap.... erg dapper en lief van je! Jouw tijd gaat ook komen meid, ben ik vast van overtuigd!

@Isa, hoe gaat het met je meid? Nog bezoek gehad gisteravond? Ik snap dat je je erg vervelend voelt, maar gun het andere mensen die jouw vriendschap niet waard zijn het niet om je zo rot te voelen! Je bent meer waard dan je denkt meid!

@LadyJoey, mooie combinatie deco heb je bij die rustige stijl meubels en interieur kleuren! Juist dat cyclaam maakt het dan echt bijzonder, heel mooi! Ik zelf heb alles wit, beige en caramel kleuren als meubels en interieur, daarbij maak ik dan de deco ( vooral nu in de lente) veel met dat zachte lime groen, staat heel fris. Die taupe kleuren vind ik ook altijd heel erg mooi, zal bij jou in huis ook mooi zijn bij dat zwart wit. Of bij jou van die rvs potten met cyclaam bloemen....ook heel leuk! Alleen rvs potten zijn niet altijd overal verkrijgbaar. Voel je je al iets beter? Is ook vervelend om telkens in de vakantie ziek te zijn, maar dat is normaal...als je rust krijgt dan krijg je vaak de vreemdste dingen! Maar je kan je toch nog ziek melden bij je werkgever, zelfs in je vakantie....dan heb je die vakantie dagen nog tegoed....

20. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    nee heb gisteren niemand meer op bezoek gehad
    helemaal niemand zit nu met 2 slagroomtaarten te kijken

snik snik snik

Deel Deze Pagina