taart over... hmmm... mogelijkheid om alle mensen die je haat een stuk ingepakt te sturen? haha... haat is ook zo'n lelijk woord... Geen ongi klachten? Maar dat is positief! Volgende week dinsdag heb ik om 13.00 uur zangles op dinsdag op dennenmarkenhof... misschien dat we van te voren even een bakje samen kunnen doen?
Goedemorgen dames ! Had verwacht dat als ik vandaag op zou staan dat ik dan ongesteld zou zijn.....Maar dat is dus niet het geval. Zal wel in de loop van de dag gebeuren .
Haha ja ik hoop het zooooo. Maar weet voor 98 % dat die toch echt gaat komen. Heb niet echt klachten ofzo. Maar het gaat gewoon niet vanzelf lukken. Vandaar dat ik nu bij de ha en gyn loop. Misschien na wat simpele behandelingen ....hoop ik .
hmmm..... moet je s op NOD april kijken, laatste pagina geloof ik... staat ook nog iets over zwanger worden
Dat zit bij ons wel snor . We hebben bijna altijd wel passionele sex, en komen daarbij allebei . hihih.
Zo. Ik heb ook weer gedaan wat ik moest doen..Strijken , poetsen , boodschappen. Nu ff lekker relaxen. Vanavond één nachtdienstje en dan 6 dagen vrij ! Lekkerrrrrrr