jah, heb mn vouwwas, de boodschappen en de voorbereidingen voor het eten ook klaar... de strijk doe ik vanavond wel, is gezelliger wanneer hubbie er is Heb ik wat te kletsen... dus ik ga ff de box van gossipgirl uit de kast trekken, heb m nog niet gezien, dus mooi de tijd voor een deel Heb nog 1 weekje vakantie en dan moet ik aan de slag op mn nieuwe werk, spannend!
dames heb test kruidvat gedaan van 2 voor 5 euro en ik heb een hele vage streep tja en kruidvat heb ik nog nooit ook maar iets op gehad
isabel wat spannend! heb je er een foto van? en zouden jullie dan zo aardig wilen zijn de foto's in mijn album te beoordelen...? misschien nog te vroeg, weet ik.. maar wachten is zo moeilijk..!
Ik zie wel wat heeeeel lichtjes... spannend probeer het over 2 dagen nog een keer dan moet ie duidelijker zijn neem ik aan. Groetjes!
zo`n streep heb ik dus ook gaaf ik heb geen kabel voor naar de pc maar zo`n streep heb ik ook alleen breder
isa je hebt toch mms/mail etc op je foon je kan dus zo je foto naar je email mailen.. deed ik ook altijd
Nee .... Af en toe wel een steek in mijn baarmoeder , maar het wil nog niet echt doorzetten. Zal in de loop van de avond of morgen wel gebeuren...helaas.
in het echt is ie net zo breed als controle streep maar is echt heeel licht zit niks anders op dan wachten! Ja foto van jou testje! volgens mij is die duidelijker dan die van mij zoals ik je hoor. ben benieuwd!
hey meiden.. ik ga via babyboomshop ovutesten en zw-testen bestellen en krijg zo via die manier dus een gratis extra pakket.. dus 50 ovutesten en 10 zwangerschaps testen voor 23 euro is dit wat voor jullie?