Nee heb nog niet eerder getest....Heb met mezelf afgesproken dat ik niet meer test voor Nod. Als ik morgen nog niet ongesteld ben, test ik donderdag. Maar denk dat we dat niet gaan meemaken.
ben ook al lang bezig maar heb nu wel weer vroeg getest. de eerste keer dat ik een streepje zie ook al is hij licht, geeft toch hoop. ook als ik toch ongi word
Laatste paar maanden was ik altijd 28/29 dagen...Dus verwacht het vandaag nog. Maar ben indd allang niet meer 30 dagen geweest. ...Ach ja , ik wil mezelf gewoon niet gek maken. Vandaar dat ik zo nuchter reageer .Straks ben ik weer zooo teleurgesteld snap je ?
heb geprobeerd maar bij mij is ie onduidelijk denk dat pixels van foon te weinig zijn en geen flitser
He Swirl, Snap je wel hoor meid, maar als je ongie komt ben je toch ook teleurgesteld? Zonder hoop geen teleurstelling...en hopen doen we allemaal. Hoe erg we onszelf ook iedere maand proberen wijs te maken dat het niet gelukt is, totdat die duivels komen blijft het "hoop"stemmetje toch roepen..."misschien is het WEL raak deze maand". Tja, en ik moet wel deze maand. Heb ik moeten beloven aan mijn collega omdat ze samen zwanger wil zijn...
ben ik weer lekker drukke werk dag gehad! ga zo douche en dan op kraam visite gezellig en hoe gaat het hier met de lieve schaten? xxxx Dikke Knuff
Natuurlijk heb je altijd een beetje hoop. Maar ik was er voorheen gewoon te veel meebezig... Zo erg, dat ik iedere keer wanneer ik ongesteld werd, ik zeker 1 dag alleen maar deprie was . Janken, chagerijnig etc etc. Dat wil ik gewoon absoluut niet meer. Daarom test ik ook niet meer ... en ook probeer ik al die kwaaltjes na mijn ei te negeren. We zijn nu al 15 maanden aan het proberen. Heb het één en ander meegemaakt in het verleden waardoor ik denk dat het allemaal niet vanzelf gaat gebeuren. Daarom loop ik binnenkort ook bij de gyn . Hopelijk door een kleine ingreep snel zwanger te worden
meiden sorry dat ik zo weinig vn me laat horen... maar ben steeds zo misselijk etc.. gewoon niet lekker en het werken erbij valt zwaar.. daarbij begin ik te hoesten.. en heb ik een BAL in me keel.. slikken doet erg pijn! en heb weer hoofdpijn..en pijn in mijn oren... moet nog 1avond en 1dagdienst.... GRR en dan.... een week vrij! PFFFF Ik ga dan ook maar weer me bedje in... want ben gewoon bah... naar.. en moet morgen naar de dokter.. voor vele miskramen in vorige relatie.. wil gewoon onderzoeken nou trusten meiden! slaap lekker straks
heftig isa!ik hoop dta je het een beetje trekt meis! wat een .........ik weet het fijne er niet van,maar iemand bedriegen kan gewoon niet en al helemaal niet zoveel
gewoon vanaf jan al zelfs op mijn verjaardag smorgens nog oor zijn werk mijn eerste werkdag dat ik begon met werken is het begonnen
gatsie zeg!hoe kwam je er acheter? bah meid wat een nare situatie! heel veel sterkte. ik ga zo richting me bed. liefs
iemand aub meiden ik ga hier kapot en moet zo werken ook nog eens ik kan niet meer ik ben verdomme zwanger van hem en hij flikt mij dit via internet kwam ik erachter