he meissie wat een klote zak! helaas kan ik niet meer voor je doen je een digi KNUF geven! sorry dta ik het zeg maar hij is niet goed bij zijn hoofd om jouw te bedriegen! meid nogmaals heel veel sterkte en balen zeg dta je moet werken zeg! liefs
Ach meid, wat verschrikkelijk voor je. Snap inderdaad niet hoe dat ie je dit kan aan doen. Weet hij het al dat je zwanger bent?
ja dat weet hij ik haat mij zelf zo enorm, eerst word ik toen ik jaar was verkracht, toen geslagen op school, toen ex die sloeg toen exman die mij mishandelde nu een vriend die mij besodermieterd, ik heb geen vrienden dus ik verdien dit zie jewel ik heb gelijk ik verdien dit
Nee meid je ziet het helemaal verkeerd. Jij hebt hier tog ook niet om gevraagd? Je moet jezelf niet zo neer halen. Als jij jezelf zo neer haald, dan zal een ander het ook zeker doen. Waarom heb je geen vrienden? Maak je moeilijk contact of ga je bijna nooit weg of uit waar je mensen leerd kennen?
ik ben 5 jaar ziek geweest en zwaar mishandeld geweest , ik ben bang voor mensen, ik laat ze niet snel toe
Ben je ooit wel eens bij een psygoloog geweest. Ik merk aan jou verhaal dat je al heel veel mee hebt gemaakt en misschien dat zo iemand je kan helpen om je verleden een plaatsje te geven. En je kan helpen je een nieuwe start te geven. Je bent zwanger, dus dan is het belangrijk dat je goed in je vel zit en over bepaalde angsten heen komt. Ik snap dat het nu allemaal nog vers is, maar ik denk dat je dat voor je kindje moet doen.
ik heb even met isa gesmst... ze lijkt nu rustig te zijn en te gaan slapen... misschien dat ze morgen deze kant op komt, misschien dat ik op die manier iets voor haar kan betekenen... Truste meiden
Lief van je LadyJoey, het is natuurlijk niet mis wat ze voor haar kiezen heeft gehad. Fijn voor haar dat ze jou heeft. Een luisterend oor doet wonderen.
fijn te horen.... ben zo beroerd... ken niets voor haaar doen.. en schrik net wakker.. hoorde niets meervan haar.. getsie... voel me rot! Isa fijn dat je slaapt.. wil je niet wakker makend! ik ga gauw me bedje weer in ))))))KNUF(((((( je mag OOK hier komen he!
Goede morgen lady's ! Waarschijnlijk liggen de meeste van jullie nog op één oor. Ga ik zo ook maar eens doen. Kom net thuis van mijn werk. @ isa : jeetje wat gebeurd er toch allemaal daar . Hou je sterk meid !
Hey goede morgen swirl....lekker vroeg ( in jouw geval laat ) Ik schrik even na het lezen van jullie berichten.... Isa, meid wat is er weer allemaal aan de hand? Tjee wat een klootzak.... @Babs beterschap meid! Dikke kus! @LadyJoey, ben je alweer op de been? Swirl, heb je al getest meid? je bent nu 2 dagen overtijd zag ik..... ik begrijp je volkomen hoor! Ik heb nu het zelfde gevoel, en koop daarom echt geen testen meer.... ik lees en schrijf wel hier maar trek het mij allemaal niet meer emotioneel aan.... als ik zwanger wordt dan is dat een geweldige gebeurtenis natuurlijk...maar tot die tijd is het gewoon lekker leven en genieten en niet aan zwanger worden denken! Maar euh, 2 dagen overtijd terwijl je altijd optijd bent.... denk er gewoon eens even over na, ik bedoel je test absoluut niet te vroeg nu! Ik zie hier zoveel verhalen langs komen van miskramen...en dan lees ik dat ze 5 dagen voor de nod testen....jah hallo, dat is geen miskraam! Mijn gyneacoloog heeft mij echt op het hart gedrukt om niet te vroeg te testen. Maar goed, ieder voor zich dus, maar ik persoonlijk vind het gewoon niet slim, daar ga je geestelijk aan onderuit... Voor alle dames die hier even hun hartje komen luchten en zwanger blijken te zijn.... van harte gefeliciteerd meiden
Ennuh......2 dagen inmiddels alweer ....Grrr wordt gek van mijn lichaam ! Ik wil niet voor de gek gehouden worden
Heeeeey Miss Dior... Ik denk er helemaal het zelfde over als jij. Zelfs nu ik 2 dagen overtijd ben wil ik liever nog niet testen. Ben gewoon bang voor een teleurstelling . En weet toch voor 98 % dat ik ongesteld wordt. Heb altijd netjes een cyclus van 28/29 dagen....Heb vorig jaar juni wel een keer een cyclus van 33 dagen gehad. Maar dat is alweer een tijdje geleden.
dat begrijp ik meid, je hebt ook al heel wat teleurstellingen moeten verwerken! Maar wat wil je nu dan gaan doen? afwachten... is een optie, maar hoelang ga je wachten? Maar goed, ik zeg niets meer hierover, ik wil je even niet van de wijs brengen om je nog onzekerder te maken. Probeer een beetje te ontspannen, ga lekker douchen en je makkelijke kleren aan, eet je wat, kopje koffie en ga lekker even onderuit liggen... desnoods ga je in de regen dwalen met je woefie´s
Tja ik wil eigenlijk vandaag nog even afwachten. Aangezien ik in dec ook een cyclus van 30 dagen heb gehad ... Misschien dat het vandaag dan nog gaat komen. Aan de andere kant zou ik natuurlijk het liefst straks wanneer ik wakker wordt testen . Heb net even wat gegeten...Hondjes heeft manlief gelukkig al uitgelaten. Het regent hier ..dus daar was ik wel blij om. Duik zo maar eens mijn bedje in. En dan hoop ik dat ik eindelijk eens een keer goed slaap. Ik kan nooit goed slapen na zo'n nachtdienst. Ben vaak om 11 uur alweer klaar wakker