SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    En dat is ?

Owjee , nu zullen we het kriegen heur :|

2. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ben je er nog ?
    Ik lig hier bijna te pitten...

3. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    was gisteren naar een hele goede bekende.... eigenlijk is er een leuke vriendschap ontstaan door de jaren heen...

We waren met haar hond wandelen toen er een auto bij ons stopte, een vrouw vroeg of we haar hond tegen waren gekomen.... nee dus, maar plots stond er een labrador naast me...heel vrolijk en lief, liet zich zo pakken en knuffelen.... tot die auto weer kwam, die vrouw vliegt uit haar auto, grijpt die hond bij de lippen en trekt hem zo omhoog tot aan haar eigen gezicht....ze begint me toch een potje te schreeuwen :rolleyes: dat beestje deinsde terug en rende weer weg met de staart tussen de benen, helemaal overstuur....

Ik kon het niet laten om er iets van te zeggen...en geloof me, ik ben echt geen brutaal mens. Ik vroeg haar waarom dat nu nodig was, en heb haar gezegt dat dit dus geen manier is om een hond te vangen.

4. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Gadver.....krijg er gewoon een brok van in mijn keel ..
    Ik kan daar dus helemaal niet tegen he !
    Arm beestje. Dierenbescherming inschakelen !

5. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    maar goed... ik riep die hond en ze kwam weer vrolijk naar me toe... die vrouw komt weer en doet precies het zelfde met dat beestje.... ik dacht dat ik teveel kreeg! Ze sleurde dat hondje zo achterzich aan en schopte hem tegen de buik.... ik zei er dus weer iets van, van " mevrouw dit is echt niet nodig hoor" ze sprong bijna uit haar vel en ze schreeuwde mij de huid vol :confused: asosiaal stuk vreten wat ze was! Ben er nog van onder de indruk en maak me beetje zorgen om dat beestje.

Erg hé dit soort mensen

6. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja echt ongelooflijk ....Heb je het nummerbord niet onthouden ?
    O, als ik zoiets zie verander ik ook in een heel ander mens hoor. Snap dat je nu telkens aan dat hondje moet denken. Vervelende gedachten zeg.

7. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    ja die mevrouw woont dus bij mijn vriendin in de straat.... hoorde van haar dat ze dat beestje buiten in haar tuin aan een ketting legt.... ze is al op drie honden cursusen geweest waar ze haar telkens wegsturen omdat ze dat ook tussen die andere mensen doet.... euh waarom gaat zo´n mens dan op cursus?

Ze mag zelf eens een cursus sociale communicatie gaan doen :rolleyes: getver wat een mens

8. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken.... Lekker warm onder de wol. Heerlijk !
    Ben benieuwd of het straks wil doorzetten...

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Kan je er niet iemand van de dierenbescherming op afsturen ?

10. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    ik ben nu ook het denken of ik niet eens naar de dierenbescherming zal bellen.... ik had die vrouw het liefst geld op tafel gegooit met de mededeling dat ik NU die hond van haar overneem....

11. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Ja indd...ik heb 2 honden. En vind dat soms best wel teveel worden... Maar als ik zoiets zie , dan neem ik er zo een 3e bij hoor.

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    maar goed, ik hoop dat je nu even op andere gedachten bent gekomen.... wel geen mooie gedachten maar toch....

Ga lekker slapen, heb je nodig!

13. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Het heeft indd wel geholpen ;) .Alleen ben ik nu niet meer zenuwachtig maar deprie :|.
    Hahah nee grapje. Maar vind het wel heel naar.
    Ik ga nu lekker slapen. Misschien tot later in de middag . Of vroeg in de middag.....als het weer niet wil lukken met slapen.
    Toedeloeeee en bedankt !

14. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

kon me op dat moment even niets schelen, al had ik 10 honden gehad, dan had ik die nog mee genomen.... ik had dan zelf naderhand wel een lief en geduldig baasje voor hem gezocht.

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    truste swirl, slaap lekker!

16. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ah, miss Dior, wat een misselijk mens zeg! Kan er zelf ook echt niet tegen als mensen zo met hun dieren omgaan. Heb zelf geen honden omdat wij allebei fulltime werken, anders had ik ze ook zeker gehad.
    Je kunt proberen de dierenbescherming te bellen, maar ik vrees dat als de hond er niet vreselijk verwaarloost uitziet ze weinig kunnen doen...
    Maar misschien willen ze er wel een keer langs gaan en schrikt die vrouw daar toch een beetje van.

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Goede morgen meid!

Daar heb ik ook al eens over na gedacht, dat ze misschien niets voor dat beestje kunnen betekenen.... hij / zij maakte een redelijk gezonde indruk op me, was beetje mager voor een labrador.... ben ze gewend met iets meer op de heupjes, maar je zag duidelijk dat de hond nog niet zo oud was, dacht zelf aan een maandje of 8/9, een pup eigenlijk nog. Die leeftijd is bij honden net zoals bij kinderen een beetje lastig, puppy pubertijd, zelfde als een 3 jarig kindje peuterpubertijd heeft... kunnen nog al tegendraads zijn, maar hoe die vrouw daarmee omging, ik was er echt van geschrokken. Ik denk er nog even over na.

Trouwens ik las je verhaal over je collega ( weet niet of je mijn bericht daarop hebt gezien) ik vind het erg lief en sportief van je dat je haar zo steunt en motiveert! Hoe is het met haar?

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    ik vind je katten echt geweldig! Ik kijk bijna iedere dag even naar je foto´s hahaha... erg hé

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou meiden ik heb vanochtend even met de huisarts gebeld en de assistente zei tegen mij dat ik nog maar even 2 weekjes moest afwachten omdat het ook kan zijn dat ik een menstruatie oversla. Omdat ik graag zwanger wil worden zou mijn lichaam mij voor de gek kunnen houden. Ik hoefde niet elke keer te testen, maar moest het nog even 2 weken aanzien en als ik dan nog niet ongi ben weer even testen en als die weer negatief is weer even met de huisarts bellen. Oftewel we blijven nog maar weer even afwachten!
    Liefs Sunnyqueen

20. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jeetje sunny... dat je huisarts het ook zo zegt...
    Vorige keer toen dat bij mij was, heb ik gezegd dat ik een heeeeele vage zw test had (was ook zo), maar dat de lijn zo dun was dat ik het niet met zekerheid durfde te zeggen... toen hebben ze een bloedtest gedaan ;) Misschien een tip?

Deel Deze Pagina