SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    isa er nog steeds niet?

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ach nou jah ondertussen ben ik een kei in wachten geworden hahaha dus ik wacht nog even en dan test ik zelf ook nog een keertje!
    Liefs

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ohke ;)

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goh een paar nare verhalen hier zeg.
    Isa meisje toch, wat een klootzak. Begreep uit de reacties dat hij dit al vaker heeft gedaan? Watvoor verklaring heeft hij hiervoor? Hebben jullie er al over gepraat? Ik weet niet, maar 1 keer een vlaag van verstandsverbijstering kan ik me voorstellen en vergeven, maar in de herhaling blijven gaan terwijl je weet dat je iemand die heel veel van je houdt daar enorm mee kwetst en verdriet doet, dat is geen houden van meer. Ik wens je veel kracht en wijsheid toe. Misschien is het wel goed om eens een psycholoog te bezoeken, zodat je nooit meer zulke losers aantrekt.

Miss Dior, ik zou zeer zeker de dierenbescherming bellen, want dit beestje wordt mishandeld, ondanks dat het er niet verwaarloost uitziet. Net als kinderen, kunnen dieren zich eigenlijk ook niet zelf beschermen, dus moet iemand anders het doen. Hier draait mijn maag echt van om.

Hier net weer naar de gyn geweest. Had eigenlijk niet zoveel hoop, want nadat ik vrijdag en zaterdag wel wat voelde in mijn buik was het daarna weg. En dit klopte ook, weinig activiteit daar. Moet maandag weer terugkomen en ga dan weer 10 dagen aan de pillen om menstruatie op te wekken en dan mag ik beginnen met hormonen spuiten.
    Dara zie ik verder niet tegenop en ben er denk ik wel blij mee, alleen weer meer dan 2 weken wachten voor ik kan beginnen, baal ik enorm van! GGRRRRRR wat een frustrerend proces is dat zwanger worden soms toch!

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    oja lieve Swirl..... spannend.... mijn duimen draaien overuren voor jou!

6. babs81

babs81 Niet meer actief

zo meiden ben bij de HA geweest.. verteld over me vorige relatie en iedere maaand weer een mk tussen de 4,5 en 9 weken.. (laatste x bij echo van 6weken was het niet goed etc...)

Nu mag chris EINDELIJK met spoed weer test wegbrengen.. en YEAHHH mag op de lijst... voor wachtende voor de ofiiciele weg... we gaan nu ECHT beginnen!YOEHOE>..

Heb eindelijk de percentages binnen van de permaonderzoek.. en door die test.. mag hij weer afspraak maken!

7. babs81

babs81 Niet meer actief

volume .2.0 ml 5.0

conc. zaadcellen 10ex6/ml 64
    motiliteit(a+b) >50 procent 9
    morfologie norm >8 procent 2
    prog. mot. zaadcellen 10ex6/ml 6.0
    niet prog. mot. zaadcellen 10e/6/ml 58.0

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    en dat betekend?

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ben onderhand al ruim twee jaar bezig, en nog snap ik het niet

Ovutesten reageren toch op lh he?
    En zwtesten op hcg? toch?
    En ovutesten hebben naar mijn weten toch maar een stijging per maand in het lh, rond de eisprong, toch?
    Want, heb ovutesten gedaan, vandaag de laatste keer, omdat ik met een witte begon, wilde ik ook met een witte afsluiten... nu heb ik ineens weer een behoorlijk duidelijke streep op mn ovutest.. niet zo donker als de controlestreep maar, komt aardig in de buurt (en dan te weten dat ik heb getest met een klein restje urine, terwijl ik nog een uur van te voren naar het toilet ben geweest?)

Ik snap er niets van, help me ladies!
    de foto staat in mn album... echt wazig gewoon... lh lijkt gewoon weer gestegen....

Babs, fijn dat je in iedergeval weer geholpen wordt zeg! Super!

10. babs81

babs81 Niet meer actief

die vn vandaaag is ovu van kruitvat he/?
    die geven altijd positief aan! waardeloze dingen! 1x gebruikt.. en gaf 7dagen positief aan

11. gimena

gimena Niet meer actief

zijn echt rot dingen jah!
    heb ik ook namelijk gehad!
    en predictor ook

12. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jah, die andere zijn van cb digitaal, die van vandaag is idd kruitvat... ik snap alleen niet dat mijn lh schommelt? krijg ik weer een ei of wat is de bedoeling, echt raar!

13. babs81

babs81 Niet meer actief

ik begrijp zo goed dat je eens ziek word van die K*T cyclussen!
    Ik word er ook niet meer wijs van! Begrijp er geen drol meer van... voor mij dus een duidelijke reden om mijn ha vanm. bij zijn kladder te grijpen!

14. babs81

babs81 Niet meer actief

hocus spocus... ik weet het niet....: :oops:

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hmmm, oke
    haha...
    we komen er wel ;)

16. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Een goede dag dames !

Nou ben dus net wakker vanuit de nachtdienst. Heb er toch maar even een testje tegenaan gegooid, onlangs dat ik geen kwaaltjes heb. Maar helaas geen tweede streepje te zien hoor :|.
    Nu maar verder wachten dus....Pfff had altijd zo'n nette cyclus.

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    LadyJoey.... NU je man bellen...NU naar huis komen....NU broek uit ;)

Ik snap het ook niet.... ben ook eerlijk gezegt niet echt thuis met die ovulatie testen....Ga je naar de huisarts vanmiddag?

Succes meid!

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

hm jammer swirl! afwachten maar weer dan :(

komt goed meid!

kus

19. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Zeker ;) .... Voordat ik de test deed heb ik ff een afspraakje met mezelf gemaakt.....is ie negatief, niet deprie worden... Het lukt aardig moet ik zeggen :) .

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    was net even in de lounge aan het snuffelen.... daar staat een topic over een meisje waarvan haar man een straf moet uitzitten.... OMG, echt aso wat daar allemaal tegen elkaar wordt geroepen! Is lachen als je zoiets leest

Deel Deze Pagina