nee meid, niet depri worden... je moet je krachten verzamelen juist om verder te vechten! Lukt je wel hoor, ben je nuchter en sterk genoeg voor! Is alleen erg vervelend dat je cyclus nu zo met je speelt. Hoop dat je morgen of overmorgen meer duidelijkheid krijgt, want dan zit je onderhands al op ruim dag 32 van cyclus.
Tja , ik had het ergens wel verwacht. Maar natuurlijk nie gehoopt. Komt goed ! Hopen dat de gyn gauw belt voor een afspraak.
Ja indd. Daar baal ik ook een beetje van. Ga er maar vanuit dat het éénmalig is. Omdat ik dat vorig jaar ook één keer heb gehad. Zodra ik ongesteld wordt pas ik gewoon weer mijn banner aan op 29 dagen.
Topic; voel me echt zooo ellendig.... Je moet eigenlijk eens eerst haar start verhaal lezen en dan het gesprek gaan volgen op de laatste pagina en dan zo naar voren toe lezen.... jah ik weet ik ben vreemd, ik lees altijd het start bericht en dan begin ik achteraan met lezen .... ppff die grieten vliegen mekaar echt in de haren
Babsje, ik was net even je bericht het lezen met de uitslagen van de zaad test van je man.... moet je me even helpen want ik snap het niet? Wel heel erg fijn voor jullie dat er nu eindelijk vaart in komt! tast je teminste niet telkens in het duister en heb je een punt waar je naar toe kunt streven. Veel succes meid! Voel je je al iets beter? Hoe is het met Isa?
hey meiden ik heb getest en lieve meiden ik ben zo zwanger als maar wat een vette 2de steeep wat zijn rede is hij zegt dat ie er aan verslaafd is om te kijken naar andere vrouwen hoe hun sex hebben met partner of wat dan ook hij zegt verslaafd te zijn om erna te kijken en zich af te trekken erbij hij vind het een kick om te daten met andere niet voor mij maar om zijn spanning hoog te houden ik heb hem gezegd ik ben ook verslaafd maar ik uit het op jou en niet op andere heb pc , telefoon, tv geblokt hij moet afspraak maken met dokter om erover te praten, smorgens half uur later opstaan hij wil dit dan ook allemaal doen dit is zijn laatste kans , ben verdomme zwanger ik moet hem wel een kans geven dan maar drastisch meiden voor die mij gisteren hebben geholpen dank je wel ik had dat echt nodig zag het echt niet zitten gister liefs isa
@Babsje, ohw zie dat we elkaar op het zelfde moment vragen stellen Met mijn vriendin gaat het redelijk... met haar zoontje gaat het uitstekend! Ze moet nog een even in ziekenhuis blijven, maar gaat goed komen. Mijn zusje.... we waren gister samen naar VK, alles gaat goed maar de kleine heeft nog geen zin om te komen.... komende week dinsdag laatste keer naar VK, daarna gaan ze hem halen als hij er dan nog niet is.... balen want ik verheug me enorm! En dan duren dagen zo lang. Ze is het zat, en is blij om te gaan bevallen. spannend dus OMG hier onweert het alsof de wereld vergaat, zo´n harde regen....zit met de lampjes aan en de verwarming aan hier, lijkt wel herfst.
Proficiat isa ! Dat is dan wel weer leuk . Sorry, vind het echt naar voor je . Zou echt niet weten hoe ik daar mee om zou gaan hoor. Vindt het erg knap van je . Sterkte meid. En probeer toch een beetje te genieten van het feit dat je zwanger bent... Lijkt me zo'n heerlijk gevoel
Lady joey ik heb geen ervaring met ovutesten welke goed zijn of niet, maar (niet om je valse hoop te geven hoor) soms worden ovutesten weer positief wanneer je zwanger bent... Miss dior, weet niet of je mijn vorige berichtje op vorige pag. had gelezen, maar heb je de dierenbescherming al gebeld? Of zie je er toch maar vanaf?
@Isa... tjee meid wat een heftige dingen spelen zich bij jouw nu allemaal af! Ik zat even zo toen ik het las over je man.... ik ga hier nu ook even niet op in als je het niet erg vind.... Maar voor jouw wens ik natuurlijk het aller beste! En van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Heel veel sterkte met je man, ik hoop dat jullie het voor de bestwil van jullie baby het kunnen oplossen of uitpraten. Maar nogmaals, je zwangerschap....GEWELDIG! Eindelijk, iemand moest eens de 1ste zijn....dan volgt de rest van zelf....
ik moet wel ik moet hem een kans geven het voelt ook heel tegenstrijdig ik ben gigantisch boos op hem maar tevens ook zo blij dat de baby er nu aan komt het is zo wisselend het gevoel dank je wel schatten en babs ben blij voor je dat het eindelijk gaat lopen dikke kus
ik ging niet naar de ha En ik zwanger? Nee joh! Deze maand word ik niet zwanger, haha... ben ik eigenlijk zeker van... ik zit lekker gossip girl te kijken, dus ik kom mn dagje wel door xoxo
oke heerlijk idee.. nog even die spanning vervelend voor vriendin dat ze nog niet mag/kan genieten volledig van haar kleintje Ga je deze keer weer bij de bevalling zijn?