Euh iedereen in de lounge die aso topic aan het lezen? Lijken de tokkie´s wel daar Ik ga weer verder met werk dames. Fijne middag nog!
eindelijk een lieve man die mij HELE duidelijke uitleg gegeven eeft bij de percentages volume is 5ml... normaal is dit 2ml dus perfect en meer dan zat... van de 5ml is er 64miljoen zaadcellen aangetroffen! normaal zijn dit er 15/30miljoen dus ook PERFECT maar van die 64miljoen zijn er 15miljoen om zwanger te worden.. dit zijn bij chris dus maar 6miljoen... (ach we hebben er 1 nodig) waarvan dus 2miloen GOED bewegelijk zijn.. en dit horen er 3miljoen te zijn! Nou vind dit niet slecht hoor.... wat jullie... maar wel reden voor verdere onderzoek haha
He babs, dat valt reuze mee hoor. Gewoon een multivitamine geven, kan echt helpen. Goed dat jullier er verder meegaan. En zoals je zegt je hebt er maar 1 nodig! Miss dior, ja inderdaad zat in de lounge te lezen was helemaal verdiept... Gaat echt nergens meer over. Ladyjoey staat bij de lounge en dan onder; voel me echt zo ellendig....
dom zeg.. ben echht best opgelucht hoor.... Ben nu benieuwd wanneer ik mijn eerste afspraak krijg bij de fertiliteitencentrum!!! Vind het spannend worden nu man Heb ook mijn ovulatietesten besteld wel 50stuks hahaha WEDDEN DAT ZE OP ZIJN VOORDAT DE MAAND VOORBIJ IS? YOEHOEEEE..! spannend allemaal.. Hij mag weer zijn kwakkie wegbrengen dus ipv 3juni ben echht blij... we komen nu ergens.. ipv HOPELOOOOOS wchten op hetgeen wat maaaaaaaaaaaandennnnn duren gaat
@swirl, wat vreselijk balen meid. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde. Heb net ff dat topic zitten lezen, mijn hemel dat gaat hard tegen hard daar.
Gewoon netjes wachten tot je je nod verwacht...Heb ik ook gedaan . Was 2 dagen overtijd. Helaas gewoon een verstoorde cyclus.
hoi dames nou moet nog een paar daagjes wachten en die duren ineens zo lang poeh poeh nou vandaag uitslagen gehad van de onderzoeken bij mij was alles goed behalve dat ik rook en overgewicht heb en mijn vriend zijn zaadjes waren een klein beetje lui maar niet te erg om niet zwanger te worden en dat komt volgens hun dus ook door te roken dus ik wij hebben nu 4 maanden de tijd om te stoppen met roken en ik om af te vallen als ik na de zomer juli/augustus zo nog niet zwanger ben mag ik weer terug komen bij de fertiliteitspoli nou maar hopen dat ik gewoon niet ongi wordt deze maand wel stoppen met roken en iets afvallen maar is zo moeilijk pfff ging het er maar zo makkelijk af als het eraan kwam hahahaha liefs lisje
He Swirl wat naar. Ken het gevoel, al ben ik stiekem een beetje jaloers dat ik niet eens ongesteld word, dan had ik tenminste een kans.... Maar ja hopelijk over 2.5 weken hormonen spuiten. Heb vandaag wel een beetje een zozo dag. gaat verder allemaal lekker hoor, maar na de uitslag van vanmorgen toch een zucht... gevoel. Weet nog dat ik zo blij was dat we naar de fertiliteitsarts konden en ik dacht; Clomid is de oplossing, ik ga zwanger worden!" Maar nee, reageerde er maar 1 keer goed op. Had dat echt zo gedacht heel gek. Nu ga ik al over naar 14 a 20 dagen mezelf een spuit geven... GElukkig is dat beter te reguleren, maar soms overvalt me de gedachte; Leo misschien is dit gewoon niet voor jouw weggelegd en moet je het opgeven, anders was het toch wel gelukt zonder alles? Alles heeft toch een reden in het leven? en misschien is het dus niet mijn lot?
Whahaha...ik lig in een deuk! Ben dat topic aan het lezen in de lounge...GEWELDIG! Wat een rust hier bij ons op het forum he? Bijna saai als je het met de mensen daar vergelijkt! Ik kom zo terug, maar ga nog even verder lezen...
nou nou, het wordt nu wel spannend hoor... Nog steeds niks ik het rood dus nog steeds een kans. Ik had de vorige keer een cyclus van 32... En dat is vandaag! Ik had vanmiddag wel veel buikpijn maar dat is nu weer weg .... Heel vreemd, heb ik ook nog niet eerder gehad. Ook heb ik tijdens het plassen een raar gevoel in m'n buik in de richting van m'n linker heup . : herkent iemand dit?
ik heb op t topic gereageerd, eens kijken hoe de reacties volgen. ghehehehehe ... ennuh, btw, t is ook nog waar ook whahahahaha