SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    he Ladyjoey, zou het nou niet heel vet zijn als ik ontzettend aso jou daar af ging zeiken... Speel ik een politie-hater van het kamp :)
    De engeltjes in dat topic hebben echt wel een punt, maar ze gaan er te ver in door. Dit soort dingen krijg je toch nooit uitgepraat. Mensen verschillen teveel van elkaar, andere waarden en normen enzo.
    Want diefstal is toch maar een kruimelding.... :confused: Totdat er bij jou ingebroken wordt en je je niet meer veilig voelt in je eigen huis.. ;) Eindeloze discussie....
    Persoonlijk zou ik degene die hier heeft ingebroken aan zijn ballen op willen hangen en dan ben ik nog mild. Blijf GVD met je poten van andermans spullen af. Ik werk er ook hard voor!

Oeps, nou ben ik de discussie naar hier aan het verplaatsen... Ik ga je volgen Lady, ben benieuwd... :)

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Nou nou jij durft LadyJoey, als ex politieagente en werknemer van bureau jeugdzorg om daar te reageren. Nog even en je word in stukjes gehakt daar. Hihi. Is echt niet normaal daar, stelletje gekke daar. Vind het gek dat er nog geen slotje op zit. Om de gekste dingen gaat er een slotje op en deze blijft maar door gaan...

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    omdat het echt een soap is!
    Maarre, collo: Be my guest hahaha
    Geweldig... even olie op het vuur
    iedereen heeft kritiek op mensen van de politie en bureau jeugdzorg, en ik ben discussiegeil, dus komma komma komma

4. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Als ik het zo lees hebben ze mij daar niet nodig, alhoewel het nu lekker rustig is daar....

Maar dan moet je ook spelfouten gaan corrigeren, dan gaan ze denk ik helemaal los...

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    jah, inderdaad... maar sorry, van die klasse kun je haast niet anders verwachten... ;)
    heb mn eerste kritiek al gehad, haha, van ts herself haha

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ze hebben zelfs als woorden met een moderator. Dat kan nooit lang goed gaan. Nog even en er zit een slotje op.

7. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    "Ik daag niet uit" :) :) :) :) :) :) lelijk ding, echt wel...

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hahaha :p:p:p:p:p

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    ik zit bijna in mn periode.... laat me mn lolletje hebben ;)

10. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    hey ladies, ik ga bankhangen... tot morgen !

xoxo

11. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    absoluut (schijn)heilig boontje... :)
    Normaal ben ik ook wel in voor een pittige discussie, maar na 20 pagina's was ik gewoon murw van al die belachelijke meningen.

Het is een heerlijk soap! Miss Dior, nog bedankt dat je ons erop attent hebt gemaakt!
    Met mijn collega gaat trouwens alles goed. Over anderhalve week eerste afspraak bij de VK. Ze zit ook lekker te glimmen. Ik geloof dat ze een beetje aan het idee begint te wennen.

12. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Goede morgen lady´s

Weer een lekker regenachtig dagje vandaag :rolleyes: En de baby is nog steeds niet geboren....ga hem zo zelf halen als dat zo blijft pppff. Maar eens even in de garage zoeken naar gereedschap, heb nog wel een interessant ding daar staan.

Leuke discussie daar hé! Ik ga zo ook maar nog eens even lezen....misschien nog effe de boel op stang jagen daar met een super positief berichtje :D

Ik wordt langzaam een beetje gek van dat zeurende drukkende gevoel in mijn buik....dan weer links dan weer rechts... vanmorgen toen ik naar toilet ging voor plasje had ik het idee dat mijn organen een halve meter gingen zakken, alsof de baarmoeder op mijn blaas drukt.... zo´n vervelend snijdend gevoel, erg onbekend en wazig. Zit nu 7 dagen na mijn ei en een ongi is nog redelijk ver voor me, dus ongi klachten kunnen het niet zijn.

@ Swirl, vervelend voor je meid! Maar, nu weet je eindelijk wel waar je aantoe bent want negatief testen en menstruatie die maar niet wil komen is ook erg vervelend.

@Gimena, waneer moet jij naar HA voor bloedprikken? Je bent toch behoorlijk overtijd!

13. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    Nope, ik weiger om daar een bericht te plaatsen. Tot zo´n laag niveau ga ik me niet verplaatsen.

Dikke plank voor de kop, en die willen zich een voorbeeld noemen voor hun kinderen :rolleyes:

14. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    goeiemorgen!

Alhoewel... gisteravond werd het me weer slecht. maagzuur en krampen in mn buik, daarna slecht in kunnen slapen, niet door kunnen slapen (half 5 weer wakker) en vroeg beneden... (8.00)... Ik HOU van mijn bed. NU kan het nog.... :(

Maar genoeg over mij...
    Dior, kan het niet iets van een blaasontsteking zijn?

kus

15. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hey meid!

Ik dacht dat je al opgeknapt was..... en dat niet kunnen slapen, misschien ben je al ver uitgerust, je hebt ook de griep gehad en ook nog veel geslapen.... teminste mij klinkt dat bekend in de oren, als ik vakantie heb ben ik op een gegeven moment uitgerust en kom ik moeilijk in slaap...

Ik weet niet wat het is... ik heb al een paar keer blaasontsteking gehad, met de laatste keer een nierbekkenontsteking, ken die pijntjes wel. Net toen ik naar toilet ging keek ik op het stukje toilet papier en daar was heel licht bruine afscheiding op te zien.... maar weer direct naar de inlegkruisjes gegrepen. Is nog veels te vroeg voor een ongi, snap het niet.

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    bruin is oud he... hoe lang moet je nog? want hou banner begrijp ik ni helemaal

17. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Nee die banner was shit...die telde alleen tot mijn ovulatie en daarna tot sint juttemus :rolleyes: Heb hem al veranderd haha iedereen dacht dat ik al ongi was geworden.

ik heb geen flauw idee wat het is. Had me voorgenomen om niet meer zo met zwanger worden bezig te zijn...lukt me aardig moet ik zeggen, maar deze kwaaltjes vind ik gewoon vervelend. Dus, ik kan nu niet net doen alsof ik me toppie voel.

18. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    ik zie dat wij op 1 dag na het zelfde lopen LadyJoey

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Jah, inderdaad ;)
    Ik ben blij dat we weer op het einde lopen... de eerste 2,5 week gaan lekker snel, alleen die weken daarna pffff

20. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland
    heb het vermoeden nu, want ik zit net in mijn agenda te bladeren...dat mijn cyclus zich ook aan het verkorten kan zijn.... ik heb altijd een aantal dagen voor mijn ongi beetje bruin verlies, niet echt ongi te noemen maar wel een teken dat het eraan komt. Als ik dan zo reken, ik zit nu op dag 25.... kan dus zo zijn dat ik deze maand een cyclus van 28 dagen kan krijgen... dus dit kunnen weer de voortekenen zijn. :(

Deel Deze Pagina