He Miss, zijn die rode nagels ook als accessoire bedoeld bij je ongie Sorry meid, is wel balen voor je. Maar een kortere cyclus heeft ook weer zo zijn voordelen... Ladyjoey, jammer dat het topic is gekalmeerd zeg... Volgende keer er sneller bij zijn, dan kun je nog meedoen En sunny, bewijs jij maar eens dat die pendels niet kloppen hoor! Wachten tot juli....daar heeft toch geen mens zin in? Nee hoor meid! Gewoon ervoor gaan! En Islah, spannend he! Wanneer ga je testen als de niet komen?
hey meiden een goede middag ben weer terug van het werken maar voel mij niet zo goed heb misselijk gevoel en moet vaker naar toilet ik had getest en nog steeds een dikke vette 2de streep yes yes yes
Maak me gek nee ben niet ongi! Hoop het ook niet te worden.... heb alleen het gevoel, maar zet niet door gelukkig. Vanmorgen had ik een licht roze veeg... en daarna nop niets meer, pijn is nu ook weg. Heb verhoging, normaal 35.7 en nu 36.5. Ach ik zet het van me af, niet mee bezig zijn effe.
Hahaha. Wij zijn allemaal van jaloezie! We willen allemaal wel misselijk zijn Miss, ik hoop voor je dat het niet zoorzet!
gatverdamme...bruin verlies wordt steeds erger, zal wel omslaan in een ongi, foei wordt er niet goed van, liefst smeet ik nu even mijn pc door de ruimte heen! Ben verdorie 7 dagen te vroeg eerst lig ik maanden te sukkelen met een cyclus van 48 / 52 dagen met een uitschieter naar 58 dagen....en nu, nu zou ik dan opeens 25 dagen hebben? Van vorige maand 32 dagen nu naar 25 dagen..... kan wel janken! Heb er echt even schoon genoeg van. Ik ga hier even wat afbouwen en wegblijven meiden, sorry. Neem me even wat rust, zonder dat ik telkens mee gesleurd ga worden in berichten. Ik zal wel nog proberen trouw te lezen maar schrijven heb ik even geen zin meer in!
Miss Dior, Wat vervelend voor je ...Maar misschien ook wel fijn toch ? Dat je cyclus korter wordt bedoel ik dan. Pfff ik weet precies hoe je je voelt. Weet daarom ook niet zo goed wat ik kan zeggen om je op te beuren. Ben in iedergeval ook wat minder hier te vinden....Lees wel regelmatig wat bij. Maar heb ff geen behoefte om op alles te reageren enzo. Dat komt wel weer als ik na mijn ei zit. Of als ik een nieuwtje heb . Als je behoefte aan een babbel...mag ook offtopic . Stuur me maar een pb ok ? Liefs Swirl ....Rustig aan !
wat erg voor jou dior hou je goed meid en ginema dank je wel en voor alle meiden samen ik haal hem niet weg hahahhahaha
misss.. vind dit echt klote voor jou... kop op meid....misschien innesteling.... begrijp je teleurstelling! Ik doe ook een nieuwe zw-test en staat duidelijk 2 strepen.. wel lict... maar had veel thee op mijn werk op... voor het eerst een vals/positieve test.....
ken er geen foto van maken man.. met flits.. over belicht zonder... zie je zwart hhhahah GEWELDIG.. me eerste valse/positieve test! heheehe Zie de humor er wel van in! babyboom testen zijn SCHIJT
ik had gewoon die van kruidvat ik wil niet eens meer die van sensi die gave altijd zwanger aan terwijl kruidvat dat nooit heeft gedaan n al 3 dagen posi bij kruidvat en steeds beetje duisterder
Ik heb nu voor het eerst ECHT vals positief getest... hahaha sensi etc. gaven altijd niets en wit aan
woehoe nog ma 8 dagen en dan mag ik testen! eigelijk vindt ik er geen drol aan en hoe gaat het verders hier? lekker dikke smakkert van mijn