werken dus niet? Mail sturen! Ik heb die testen ook net binnen, dus zal leuk worden dus... maar niet heus!
ja oke begrijp.. ik kan nu niet positief testen.. na mijn ongie.. dus ben niet verdrietig erom.. maar wel BELACHELIJK vals/positief testen
gewoon een mail sturen meid! dat werkt misschien niet, maar geeft wel inzicht dat ze die testen moeten verbeteren en dus ni op lh moeten laten reageren, wat t nu waarschijnlijk wel doet! ik ga shoppen... haiyang!
maar uhm... heb me eisprong ook niet op dag 5 hahaha maar ovutesten geven al ruim een week VET positief aan hoor! niet alleen babyboom!
ik ga ook wat doen... ben nog niet 100% maar me 30uur volgemaakt.. en nu gaar op en na de klote ddoordat ik zo gaar geweest ben deze week heb ik een baal van ier tot tokio.. me benen zijn ook net een man.. dus kga me maar es douchen scheren... en wachten tot chris thuis is... (is met dochter uit eten) xx meiden! tot snel en miss-dior... denk aan je! (((KNUFFF))) straks heb je kleine in je armen... van je zus.. en heb je even afleiding!
@ babs : waarom test je continue ....als ik vragen mag ? Tis toch geen verslaving aan het worden he .
ze kijken me aan met grote Nee heb pakket gehad van babyboomsite.. met gratis testen.. en d8 laat ik es gek zijn nou vals/positief dus....
hallo, weet iemand of opvliegers ook een symptoom kan zijn? ik heb gisteren echt geen pittig eten op (patat) en zo hard heb ik niet gelopen vandaag! ken dit wel van mijn vorige zwangerschap volgens mij maar toen wist ik het pas laat. Ik ben pas 26 dus de overgang is het ook niet hahahaha
die diptesten geven volgens mij altijd een licht streepje aan ik had het in ieder geval met die ovudiptesten had paar dagen na me ei nog een licht streepje liefs lisje
ja precies... met ovu testen is het normaal he.. die blijven heel licht alleen als hij positief is.. net zo donker is.. of donkerder is ie pas goed!!! En mijn zw-test.. weet ik dat hij vals is.. ben net ongie geweest