nee hoor vind niet erg.. vind het wel grappig!!! Als ie maar an het einde van de maand ook zo 1 aangeeft van de kruitvat vind ik het prim
heb je al iets gehoord over zh of fertiliteiten centrum?? wanneer jullie mogen beginnen met de onderzoeken???
Nee nog niks . Heb vorige week meteen die vragen lijst terug gestuurd. Maar ik geloof dat die telefoniste zei dat dat ongeveer 3 weken zou duren... FF wachten maar weer dus ....Tja ben het gewent
Klote he?hoop dat chris ook weer eens ff belt voor een nieuwe afspraak... maar ja over 2 dagen begint me extra vruchtbare periode! dus na die tijd maar he/? Lang duurd het wacten he?GRR Ik ga boven me wasjes doen... xx tot vanavond?
nee de zelfde maar normaal komt er eerst een horizontale streep te staan en nu kwam dat niet dus ik dacht dan doe ik een andere uit dat zelfde doosje en die gaf ook geen horizontale lijn, nu ben ik dus heel onzeker en vrees dat het nu te laat is en dat de stress te veel is geweest, al voel ik mij nog steeds zwanger, ik weet het nu niet, alsof het hele doosje die van 2 voor 5 euro niet goed waren, want al die andere testen ook uit vorige keren die waren wel met zo`n horizontale lijn, weet je wel er komt urine op dan kleurd die roze enmet een horizontale lijn, en dat trekt weg er komt dan die test streep te staan en dan als het goed is de 2de streep, nou nu vandaag kwam er dus niet die roze horizontale streep, pff ikhoop zo dat mijn vriend mij nu niet teveel stress heeft bezorg
Dus je ziet na 5 min wel die horizontale streep ? Dan is ie gewoon goed hoor ... Als je 2 streepjes hebt. Heb je nog bloed verloren dan ofzo ? Je bent gewoon zwanger meid...probeer er van te genieten, maak je niet druk...dat is niet goed .
ik heb geen bloed verloren en zou eigenlijk vandaag moeten beginnen, maar die horizontale streep die erst verscheen was er nu niet dus ik weet nu niet of die niet goed heeft gepakt, het waren er 2 en bij beide staat nu niks meer helemaal niks , heb nieuwe gekocht en tja heb nog niet durven te kijken