ja lieverd, klopt, ik heb ook 2 vertikale lijnen bij al die andere maar als je net urine erop doet dan word het roze maar ron zegt net ook en dat klopte heb veel geplast vanacht en gedronken dus urine kon niet meer zo sterk zijn
ik probeer morgen ik heb echt totaal geen klachten helemaal niks normaal wel altijd stiekem denk ik dat het toch goed zit en dat het komt door vele plassen en drinken vandaag want deze geeft ook maar licht aan terwijl al die andere dagen een vette posi was
? Weet ik veel..... Ik ken alleen die van kruidvat 2 voor 5 euro. Heb niet zo'n test drang net als jullie ...haha
Ow haha , indd ! FF niet gezien. Nou isa dat zit wel snor joh ! Je bent gewoon hartstikke zwanger ..... Lucky you .
zeg maar isa.... zondag word het hem denkik niet.. chhris moet voetballen..... en die moet ik daan wegbrengen en ophalen... in 2uur tijd... dus is niet slim he? dus maandag en donderdag kan ik!
ohh bloed kruipt me onder mijn nagels... door de lounge.. over dat meisje wat vriend in de bak zit.... wat eenvoor oordelen he?' Het doet me denken aan mijn "oude" buurman die kwam hier wonen... hij zei meteen bij voorstellen.. ik kom uit de gevangenis naar 13jaar Hij zegt als je meer wilt weten mag je langskomen 13 jaar is duidelijk MOORD Kwam bij hem op visite bakkie halen.. en begon bij zijn foto's Zijn 2 kleine kinderen.. toen 2 en 3 jaar ofzo.. en zijn goedlopende slagerij in friesland... met tranen in zijn ogen vertelde hij mij.. dat hij zijn kinderen dus 13jaar niet gezien had, en begon zijn verhaal Hij werkte van smorgens 4/5 uur tot 10uur.. duizenden omzet per week groot huis etc...hij liet al zijn fotos zien Op een avond reed hij op zijn fiets naar huis, en hoorde ee meisje gillen..(wat hij iedere dag nog hoord) het meisje werd verkracht door 2/3 jongens Hij is ernaar toe gegaan, en die jongens van hem afgeslagen (waren erg agressief) Liet het meisje weggaan... en sloeg erop los.. en die jongens hem... tot er 1 op de grond lag, en de andere wegrende Hij is het meisje gaan zoeken voor haar veiligheid of alles goed ging De volgende dag kwam er op het nieuws.. jongen doodgeslagen etc.. Hij heeft zichzelf aangegeven en vervolgens.. 13jaar vast.. nooit zijn kids meer gezien.. (ex) vrouw heeft zaak verkocht...en heeft zijn straf uitgezeten... Is nu weer eigen bedrijf begonnen..en gaat super met hem Zijn verhaal heeft me heel anders doen denken , aan mensen die een moord gepleegd hebben. Het kan met 1 klap verkeerd af lopen (zoals hij zegt) Je hoeft geen moordenaar te zijn...
Ik zal nooit iemand daarop afkeuren...Tenzij het pedo's of iets in die geest zijn. Een moord is sneller gepleegd dan je denkt... Kan me in sommige situatie's best voorstellen dat je ff zwart ziet .
precies, kijk een serie-moordenaar is al heel anders.. maar geef iemand verkeerde klap op zijn slaap/nek/hoofd en het is klaar!pedo's zijn gwoon walgelijk... verschil is gewoon een TE zieke geest
Dames, Vanochtend nog 1 test gedaan om het af te leren en hij was weer negatief. Dus ben er nu wel klaar mee. Ik zal wel een menstruatie overslaan en dan over een kleine 2 weekjes (hopelijk) ongie worden. Dan kunnen we weer verder naar de volgende ronde! Liefs Sunnyqueen
jah nou die assistente zei dus.... Omdat je graag zwanger wil worden kan je lichaam nogal raar doen dus gewoon 2 weken afwachten en dan pas weer bellen als er nog niks is, maar als ik dus niet zwanger wou worden dan mocht ik wel meteen langs komen.... :S
belachelijk he? dus eigenlijk moet je zeggen.. goh ik wil echt niet zwanger worden! GRRR Vind het de laatste tijd ook een beoorlijk gezeik, dat je een assistend moet zeggen wat je mankeerd! En die bepalen of het belangrijk genoeg is! WAAR SLAAT HET OP! En hun bepalen of je vandaag die laatste plekje krijg, of gewoon moet wachten tot volgende week!