SPANNEND paar dagen voor NOD en nu...

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door babs81, 20 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Hmm, toch een voorgevoel dat de duiveltjes vandaag gaan komen.. :(

2. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Krampjes wil niet altijd zeggen dat je ongi gaat worden meid! We houden hoop!

Zo, ik moet boodschappen gaan doen!

Tot later

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Moederk. das waar krampjes zeggen nog niet veel. Nog even afwachten....

Miss dior. ik denk het ja, ben al de hele ochtend zo verstrooid bezig. Ik ga nu ook even met vriendje boodschappen doen. dan even een verjaardagsbezoekje (kinderverjaardag bleh) en eigenlijk moesten we vanavond nog ergens naar toe, maar dat blazen we af. We hebben besloten een fles wijn en een fles amaretto te halen en ons samen te bezatten en zo de nieuwe ronde in te gaan haha. Tot later meiden. hoop dat wanneer ik vanavond even kom kijken. Alle duivels zijn weggebleven, of daar zijn doorgebroken waar ze nodig zijn!

4. babs81

babs81 Niet meer actief

:cry: :cry: klote voor jou!! hoe voel je je??

vind balen voor je! en eigenlijk wel egoistisch blij! want je gaaat mee onze nieuwe ronde in!

5. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Zo raar.... heb al de hele dag buikpijn en was straks gaan winkelen..
    Toen ik terug kwam was ik er heilig van overtuigd (ik voelde het en wist het 100%) dat ik ongesteld was geworden!
    Ik dus naar de wc en nam al een andere broek mee omdat ik dus dacht dat ik wel al doorgelekt zou zijn...........helemaal niets! :confused:

Ik snap er nu echt helemaal niets meer van.. Of mijn lichaam speelt een spelletje met me of de duiveltjes zijn toch in aantocht.. :(

6. Miss Dior

Miss Dior Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.230
    0
    0
    Huidtherapeute, docente.
    Duitsland

Hey meid

Heb je vandaag nog een testje gedaan? Of wacht je liever nog even af?
    Ik wil je niet de moed in schoenen schuiven nu, maar als het echt zo heftig is en de ongi blijft uit dit weekend, ga dan even langs bij je huisarts a.u.b. doe het even voor je zelf!

Ik hoop natuurlijk dat je ongi weg blijft, maar anders mag je bij Babs, Swirl, Leonizzie en mij in club ;)

7. babs81

babs81 Niet meer actief

absoluuuut

8. babs81

babs81 Niet meer actief

wij hebben vandaag een sperma zelf test thuis gedaan..... en vruchtbarder kan je niet zijn!

dus rozer kan de test niet uitslaan... dus ligt aan mij! ik ben benieuwd wat er met mij is!

*zucht*

toch door blazen me eilijders.... of iets ernstigers!

ben zo blij dat erniets is met hem........ laat alle pijn etc.. maar naar mij.....

9. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Hoi Babs,

Vervelend dat je nu weet dat het aan jou ligt he ?
    Maar goed ..nu weet je wel weer iets meer.

Hoe kom je aan die doe het zelf test ? Via de huisarts .

Liefs Swirl

10. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    je kunt ze via internet ook bestellen zijn 30 euro geloof ik

11. babs81

babs81 Niet meer actief

precies,,.. bijna 40 euro!
    ach vervelend? heb liever zelf pijjn! dan hem

12. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Tja , daar zit wat in indd...

13. babs81

babs81 Niet meer actief

ben benieuwd naar de rest van de onderzoeken wat mij mankeerd... misschien met abortus met veel verdriet van ruim 3 jaar geleden

* delaya * In mijn hart

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Babs toch! Het feit dat "zijne mannetjes van adel" goed zijn, hoeft niet in te houden dat het perse bij jou ligt. Misschien mankeer je wel helemaal niets hoor, maar is het gewoon nog niet gelukt en ben je volgende ronde hartstikke zwanger. Maar het is natuurlijk wel een prettig idee om even alles na te laten kijken en soms zit er maar een kleine blokkade in 1 van de eileiders. Bij het doorspuiten kan dit vaak worden schoongespoten al, en velen zijn dan extra vruchtbaar ineens. Maar verder heb jij ookal kinderen op de wereld gezet en ben je regelmatig. Dus dat is allemaal al heel positief.

Moederk ben benieuwd hoe het vandaag met jou staat. Wordt zo wel heel spannend voor je gemaakt!

15. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

13 nov 2008
    565
    0
    0
    Babs, die thuistests zijn niet altijd 100% betrouwbaar dus ga niet nu al de oorzaak bij iemand 'plakken'. Jullie zitten in ronde 12. Al bij de huisarts geweest? Misschien is er helemaal niets mis maar duurt het gewoon even.

16. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hoi meiden

ik moet dit ff kwijt
    mijn banner kan niet meer tellen ten eerste ik heb 24 dec mijn ongi gehad dus ik hoor nu 39 dagen te zijn das 5 weken en 4 dagen

ten 2de wat veel belangrijker is en waar ik mij zorgen om maak is
    ik heb nu 3 dagen achter elkaar getest
    en alle 3 de dagen was de test licht positief
    raaaaaaar het word niet meer
    ik maak mij echt zorgen het is dan ook echt niet zo dat je heeeeeeel goed moet kijken want andere mensen zien de 2de streep ook

wat moet ik hier nu van denken
    pfffff heb zoooooooon last van mijn borsten vandaag ook niet normaal
    heb mijn temp gemeten nog steeds 37,3

heeeeeelllllllpppppp
    maak mij zorgen

liefs isa

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Lieverd je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Bij sommigen blijft de streep gewoon licht, die maken gewoon minder hormoon aan. Misschien wanneer je over een week een test doet is hij wel donkerder.
    Je bent gewoon zwanger. Je temperatuur geeft dat ook aan. (en je boobs natuurlijk)

18. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Uhm....wat is het probleem ? Je bent gewoon hartstikke zwanger. Dat 2e streepje hoeft niet altijd donkerder te worden ;)
    Geniet ervan meid ! Super voor je..

19. sabrina84

sabrina84 Lid

18 dec 2008
    34
    0
    0
    gastouder
    nou meiden,

wat een spanningen allemaal he, hoop voor iedereen hier dat t snel gebeurd! ik ben nu 2 dagen overtijd, heb heel erg last van mn darmen, zijn helemaal van streek! maar verder geen kwaaltjes die lijken op een evt. zwangerschap [-o<

maar goed dit zegt nog niks, iig nog geen teken van ongi worden dus k hou alle optie's nog maar open, als ik morgen nog nie ongi ben toch maar een testje wagen denk k :D

nou meiden ik hoop het voor iedereen, dus allemaal succes,

liefs

20. swirl

swirl Fanatiek lid

16 jan 2009
    1.117
    0
    0
    Spannend !
    Hou ons op de hoogte ;)

Deel Deze Pagina