Heb donderdag na de eerste keer bruin slijm al een tampon gebruikt, was er vast van overtuigt dat ik ongi ging worden... maar paar uurtjes daarna na toilet om te verschonen en toen was daar niets op te zien, behalve wit slijm dan
geweldig!!!! jij zwanger je zusje een baby... KLINKT ALS>........... Ik heb altijd een tampon iin...... vind afscheiding zo vies!dus altidj een check! Gebruik ze alleen niet vanaf morgen (vruchhtbare periode... tot ong innestelings dag)
Huh klotsen? Nou jah zeg, daar raak ik nou niet opgewonden van Nee het deed gewoon erg pijn, dan is de lol er voor ons snel af, mijn man gaat zich dan zorgen maken op erg voorzichtig zijn en ik lig dan te puffen en te piepen dat schiet ook niet echt op hé Voelde me zo beroerd de afgelopen dagen, lijkt wel alsof ik in de wisseljaren ben man, dan weer vestje aan, dan weer uit, ramen en deuren open, dan weer dicht.... dan weer koud alsof ik in een koelkast zit.... vlagen misselijk, Je mag van mij weten...ik ben absoluut geen ijsjes eter.... vind het gewoon niet zo lekker...gister avond toen ik mijn man uit het kroegje ging ophalen ben ik rechtstreeks naar tankstation gereden voor een chocolade ijs....hoe raar is dat
inleg kruisjes geen optie voor je? van te veel tampon´s krijg ik infectie´s....kan er blijkbaar niet zo heel goed tegen.
uhm hoe heet zoiets..... begint met de letter Z.....en eindigt met de letter R Spannend dior... let op mijn woorden.. je zusje bevallen en jij mooie test.. en dubbel genieten van de beeb
Ik kan niet tegen inlegkruisjes/maandverband Heb ik meteen een schimmelinfectie van! Ook bij de bevalling gehad van Gio... 1hecting... en ontsteking eraan, tampons gebruik ik de hele maand de mini van ob.. dus echt inie minie
Durf me even nergens op te verheugen....klinkt negatief maar ik durf het gewoon niet. Hoop dat je dat begrijpt. Heb gewoon het gevoel alsof ieder moment de los breken.
ohw vervelend zeg, schimmelinfectie is een ramp! en kan mij voorstellen vooral na een bevallig arme jij! oh ben blij als dadelijk de zomer komt...lekker met je blote kont in een rokje....is die schimmelinfectie zo weer genezen geintje
Ik zou het ook niet meer durfen miss.... maar als jij een testje in huis hebt.. "denk"ik dat ie positief uitvalt.... Vind je dingen wel erg geweldig om te lezen!
ik ken geen rokje meer aan mijn celulites ba bah bah... hehe en me heupen.... word een ramp dit jaar...geen strant iig Nou ja... ik g even lekker wii (mijn man is klaar met zijn werk ) Doei doei
Ik heb een testje hier liggen. Van kruidvat die cassete....2 voor 5 Had gisteren al getest op aandringen van mijn man...was negatief. Maar volgens de berekeningen veels te vroeg om te testen. OMG ik zeg telkens " mijn man" sinds hij mij ten huwelijk heeft gevraagd noem ik hem automatisch zo.... punt is, ik draag al een jaar een verlovingsring, ben alleen nog niet getrouwd hahaha....moet nog gebeuren.
van die warmte/koude vlagen heb ik ook al een paar dagen last van vanaf iets na ei al en temp is gewoon normaal 36.5 en lichaam voelt bloedheet aan staat de kachel aan is het te warm gaat ie uit krijg ik het koud echt raar en ik heb het echt altijd koud helemaal in bed maar nu lig ik te puffen van de warmte
oké veel plezier! mijn man is karten met de zaak... zal wel laat worden. Als ik bij je in de buurt woonde kwam ik meedoen!
maar het is je man..... en de man van je toekomstige kinderen! DUS MAN leker makkelijk zo...... Ik ga nu echt doei doei ((((((KNUF)))))) ja idd te vroeg getest.... snik woensdag nog eens doen!
over 5 dagen zit ik op 28 dan wordt ik normaal ongi maar vorige maand 29 dus weet nog niet wanneer ik ga testen ik denk woensdag hoop dat ik het volhou hahahha