nou sinds vandaag voel ik me wat beter had vanaf ongeveer 3 dagen na mijn ei buikpijn hoofdpijn warm/koud rare prikkels in tepel steken onder borst benauwdheid opgezette buik nu alleen nog last van warm en af en toe koud buikpijn en hoofdpijn zijn gelukkig bijna helemaal weg ik ben nu 22 maanden gestopt met de pil al onderzoeken gehad en alles was goed moet alleen afvallen en we gaan dinsdag stoppen met roken als het dan na zomer nog niet is gelukt terug komen pfff wordt gek van het wachten normaal gaan de dagen zo voorbij maar nu die 5 dagen lijken wel een eeuwigheid hahaha en hoe voel jij je? en hoelang al bezig? liefs lisje
Ik heb gehoord dat " komt een vrouw bij de dokter" een best aangrijpend verhaal moet zijn....teminste je moet stevig in je schoentjes staan en tegen een grapje kunnen.... Fijt is....ik hou echt helemaal niet van grapjes. En zo ver ik jouw ken, jij houdt er al helemaal niet van Wij zijn altijd bloederig serieus! Tja, sterk in mijn schoenen...wil er nog wel eens uit vallen....
Heb dat al eens een paar keer gelezen ergens dat men moet afvallen voor een zwangerschap ik vind het belachelijk, maar goed, wie ben ik. Maar is dat dan ook echt van invloed? Stoppen met roken....jaha, moet ik ook...ik rook niet veel gelukkig maar vind het toch wel erg om het te moeten laten, klinkt gek, maar na het eten vind ik het heerlijk! Ik heb me na mijn eisprong vorige week nog nooit zo beroerd gevoeld! Normaal heb ik eisprong en dan voel ik me wel eens onpasselijk maar niet echt voor noemens waardig snap je... pas 2 dagen voor mijn ongi beginnen de kwaaltjes pas. Maar afgelopen dagen is het gewoon echt niet leuk meer, buikkrampen alsof ik ieder moment ongi moet worden, donderdag beetje slijmerig bruin verlies, hoofdpijn, warm/koud, vlagen van lichte misselijkheid, moe, vandaag weer beetje slijmerig bruin... snap er niets meer van, en wil me ook even nog niet ergens valse hoop op vestigen, ben al zo vaak teleur gesteld.
Ha meiden! Zoveel activiteit op de zaterdagavond kan maar 1 ding betekenen! Voetbal op TV! Miss, ik noem mijn man nog heel vaak mijn vriend, kan er maar slecht aan wennen om mijn man te zeggen, ookal zijn we bijna anderhalf jaar getrouwd. Kluun ga ik pas aan beginnen als die hele hype voorbij is. Alhoewel ik wel Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt! ga kopen voor mijn "man" zodra ik zwanger ben. Schijnt erg leuk te zijn. Ook "Krijg nou tieten" van Claudia de Breij lijkt me erg leuk. Hopen dat ik ze snel kan gaan kopen....waar blijft dat ei nou? Da Vinci code heb ik ook gelezen, prima boek! Lees verder echt alles wat los en vast zit, behalve literatuur. Vaak heb ik bij het zien van de titels al geen zin meer om het te lezen. Heb ook te veel saaie boeken moeten lezen tijdens Havo en andere studies. Heb hier ook echt een hele bult aan chicklit's liggen. van Shopaholic tot Jill Mansell... Ga ze binnenkort allemaal van de hand doen denk ik, want het zijn toch geen boeken die je twee keer leest. Voor degenen die niet zo van lezen houden maar toch weer eens een boek op willen pakken (Babs?) kan ik "Echte mannen eten geen kaas" aanraden. Is echt heel vlot geschreven en niet te dik, spannend verhaal en berust op een waar verhaal. Zo genoeg Oprah's book club... Miss, je klachten klinken wel vreemd, maar ik durf het niet uit te spreken. Wil ook niet dat je weer teleurgesteld wordt. Lekker laten gaan die afscheiding, welke kleur dan ook... en vooral je man niet mee lastig vallen... Die moet nog seks met jou hebben, dus nooit over afscheiding praten
ja ik begrijp je volkomen heb ik ook ja ik had tot 19 maanden nergens last van het begon met overtijd en steeds mee klachten vorige maand 6 dagen van te voren begon het met flinke buikpijn maar nu al voel ik me niet lekker vanaf eisprong maar dit heb ik nog nooit gehad van bruinverlies heb ik nog nooit last gehad pff aan de ene kant denk ik misschien ben ik wel zwanger aan de andere kant denk ik zal wel weer ongi worden maar de buikpijn die ik had was anders dan ongipijn pff wordt er zo moe van dus het mag van mij snel 5 dagen voorbij gaan ja dat afvallen heb ik ook zo mijn twijfels over mijn moeder is 1.64 ofzo en altijd 100 ofzo gewogen en zij heeft ook 2 kids gehad maar ja wie weet heeft het bij mij wel invloed net zoals roken mijn moeder en tante roken ook en hebben ook kinderen gehad dus ja ik probeer het gewoon en ik zie wel of het invloed erop heb gehad of niet
afvallen vind ik ook bull-shit.. mijn vriendin is gewoon zwanger geworden.... is 120kg en 158.. en nog raakt ze steeds wéér zwanger het is haar bouw.. is altijd stevig egweest vanaf har 12ste
Lisje, het kan nooit kwaad natuurlijk en het is wel fijn als je er vanaf bent toch? Zelf ga ik ook stoppen als ik twee roze strepen zie. Als de gyn wilt dat ik ga afvallen zal ze toch echt moeten aantonen dat er een direct verband is, want ondanks mijn overgewicht ben ik in prima gezondheid verder. Altijd goede bloeddruk etc. gehad. Zelfs mijn astma/bronchitis heb ik van tafel gerookt. Nooit last van, zelfs geen rokerskuchje. Toch zal ik blij zijn als ik van dat vieze gerook af ben...
ja ik ben vanaf dat ik gestopt ben met de pil 20 kilo aangekomen ik ben 1.78 en weeg nu 95 kilo maar heb fybromyalgie ofzo iets dus trainen enzo is moeilijk voor mij maar doe me best ik probeer het gewoon baat het niet schaad het niet hahaha
ik ben nooit gestopt (vnwege me redenen... 1ste x... was ik 17... en geen mensen die me steunde... 2de x... ben ik huis uit gezet zwanger en al...) en gio woog 2550gr en 45,5cm en jos woog 3750 en 46cm Nooit iets kunnen zien aan mijn moederkoek, die was gezond
nee idd het is ook fijn als we echt kunnen stoppen maar ben bang dat ik dan nog meer stress krijg en nog meer ga eten maar ja ik ga het proberen
ja mijn moeder en tante rookte ook allebei door tijdens de zwangerschap wel minder maar ook niks mis met de kinderen hoor en me vriendin is ook in dec bevallen van een gezonde zoon en rookte ook gewoon
Oh Lisje, dat is een vorm van reuma in de weke delen..... mijn vader heeft het ook, maar niet echt een fijt om niet zwanger te kunnen raken hoor, geef nooit op! Ik heb maat 34 en ben ook nog niet zwanger, dus of je nu flink of slank bent...als je tijd komt dan komt ie, dus geniet lekker van je leven! Ik moet even mijn man op gaan halen bij de zaak, die komen net terug van Eindhoven het karten..... die heeft beetje gedronken dus ik ben weer de klos. Meiden fijne avond! Dikke kus
nee idd dus ja ik ga gewoon wat afvallen stoppen met roken en dan 4 maanden wachten als het dan nog niet gelukt is mogen we terug komen en we zijn ook allebei jong ik 21 en vriend wordt in mei 22 dus ja kan ook geen rol spelen nou s6 he met je man hahahah jij ook fijne avond liefs lisje
Ik ken ook zat mensen die de zwangerschap hebben doorgerookt en gezonde kindjes op de wereld gezet hebben, maar voor mij is het nu of nooit. Als er iets gebeurt, ga ik dat mezelf nooit vergeven en alles herleiden op het roken. Als ik niet stop voor mijn kindje, dan is de kans dat ik ook nog stop nihil, dus ik moet van mezelf. Mijn beste vriendin is in januari gestopt met roken en is idd flink wat aangekomen. Was vroeger altijd jaloers op haar figuur, nu denk ik dat zij zwaarder is dan ik. Is wel in de loop der jaren bij haar eraan gekomen, maar sinds ze gestopt is met roken...dat was echt de genadeklap. Maar dat zie ik dan wel weer. Misschien de eerste maand gewoon snoepen ipv roken en na die maand af gaan bouwen. Na die eerste maand ben je immers lichamelijk over het roken heen en heb je het ergste gehad.
Babs, gele afscheiding kan een mislukte ei betekenen. dat is nieuw voor mij. ik lees weer op een andere site weer andere dingen over. en al die andere symptonen zeggen weer andere dingen... dus het is en blijft afwachten!
' Echte mannen eten geen kaas, heb ik hier ook liggen...ook binnen één dag uitgelezen. Wel een aanrader ...ongelooflijk dat er echt meisjes bestaan die daar in trappen .