Vandaag een negatieve test... maar nog steeds geen enkel teken van Wil iemand eens met mij meedenken? 22 februari 1ste cyclusdag 9/10 en 11 maart draderig slijm gehad, 12e buikpijn, vanaf de 13e veel witte dikke afscheiding. vanaf de 23ste werd dit minder, 24ste/25ste veel last van stekende buikpijn. Vanaf de 26ste steeds een flauw gevoel. Ongeveer om de dag geklust.... Inmiddels dag 36... Je zou dan toch denken dat ik óf nu ongesteld had moeten zijn of zwanger? Hebben meer vrouwen dit?
Nou zeg, de hebben hier vanmorgen aan geklopt Ben zo misselijk geweest gisteravond, heb dubbel gelegen van de buikpijn. Maar goed, op naar de volgende ronde dan maar. Plus punt, heb nu een cyclus gehad van precies 28 dagen, god zij dank! Klinkt al anders dan voorheen, toen zat ik op 48 dagen.... joepie dus!
heey dames hoe gaat het hier? met mijn wel goed gister verjaardag van me ouders gehad. lekker gezellig enz
He Elf, ja erg is dat he. Op een gegeven moment maakt het ook niet meer uit of jenu zwanger bent of niet, als je maar van die onzekerheid af bent. Ik zou ook niet weten wat de duivels of evt. HCG aan het ophouden is hoor. Je cyclus klinkt verder prima... op het uitblijven van de duivels na dan... Misschien over een dag of 2 nog maar eens testen? He Miss, wat jammer nou. Maar gelukkig dat je weer lekker op 28 dagen zit. Geeft meer kansen per jaar he? En nog een voordeel, zijn die rode nagels toch een accesoire...
was je aan de pil? zo ja hoelang al gestopt en veel vrouwen hebben hier wel eens last van lees je heel veel hier liefs lisje
Hahah, heb ze nog steeds rood, en als ik het eraf haal doe ik gewoon weer opnieuw rood op, past leuk bij mijn ongi zo hé Ben nu wel blij dat mijn cyclus op 28 dagen zit! Maanden heb eentje gehad van ± 48 dagen, ook wel eens 52 dagen ertussen....en toen had ik niet eens een eisprong, dus nu achteraf mag ik juist ontzettend blij zijn! Netjes eisprong en 28 dagen.... nu nog maar eens zwanger raken en dan is het plaatje compleet. Hm we proberen al uren in de tuin te werken, hebben we net alle spullen buiten staan komt het weer met de bakken naar beneden...alles weer onder het balkon schuiven, en dan schijnt de zon weer schiet niet echt op! Maar ik heb gehoord dat het eind week 20 graden gaat worden! Joepieee...lekker buiten met de laptop
Ik ben al een half van de nuvaring af... ik hoop toch echt dat het 'ontringen' een beetje klaar is. Als ik inderdaad pas gestopt was snapte ik het beter, ach ik hoop dat ik maar snel duidelijkheid krijg. ik denk dat als ik aankomende week nog niet ongesteld word ik nog een keer test, is die weer negatief, bel ik eens naar de HA. Ik hoop eigenlijk stiekem dat dit niet nodig is...
Nou dames er is weer wat af gekletst zie ik wel. Nou we zijn net thuis van een gezellig weekend bij me moeder. Er was een toneelavond in het dorp waar ik weg kom en zijn we gezellig blijven slapen bij me moeder en broertje en zusjes en vandaag lekker gourmetten met zijn allen ook mijn vader kwam gezellig meedoen. Dus was weer een geslaagd weekend. En straks nog even lekker op de bank. Verder nog geen nieuws eigelijk zoals jullie kunnen zien ben ik nog steeds aan het wachten... Afgelopen vrijdag negatieve test gehad dus ik sla een menstruatie over denk ik. Liefs sunnyqueen
hi, Was ik weer! Elfquest, afgelopen maand had ik ook een cyclus van 36 dagen, en dan ben ik toch al 2,5 jaar van de pil af. Er wordt gezegd dat je ongi, door alle spanning en stress EN het zwanger wilen worden, nog wel eens weg wil blijven... dus loslaten en afwachten is denk ik de remedie... bij 40 dagen zou ik eventjes telefoontje plegen met de huisarts... Hoe is het met de rest? Ik lees zo bij! Kus
Goede morgen dames! Fijt, menstruatie klachten zijn bijna exact het zelfde als zwangerschaps kenmerken! Altands, bij mij wel....nu door de maanden heen ben ik daar achter gekomen. Dan denk ik nu op mijn beurt...... waar maken wij ons in hemels naam druk om iedere maand? Als iedereen zo nuchter zou denken, dan zou zwangerschaps pagina niet meer bestaan! Als ik hier rond kijk bij alle topic´s, ja ik ben zo eentje die alles leest.... dan hebben wij allemaal een ding gemeen, ons druk maken! Wij tasten iedere maand compleet in het duister, wij vragen aan elkaar of wij wel zwanger zijn, we moeten er zelfs een bevestiging voor hebben terwijl ons eigen gevoel en nuchter verstand ons eigenlijk al zegt dat we het mis hebben. ieder pijntje herhaalt zich iedere maand weer, en wij denken telkens zwanger te zijn, waarna wij een teleurstelling moeten verwerken.... Vraag, willen wij iets "te" graag, of horen wij alleen wat wij willen horen? Wij verwachten hier antwoorden op onze vragen te krijgen terwijl een tastbaar bewijs / antwoord recht voor ons in de spiegel staat. Ondanks het fijt dat er zwangerschaps testen en tampon´s bestaan, geloven wij het test resultaat niet....of willen wij het niet geloven? Je zelf verlagen tot een niveau van een klein kind, je zelf vernederen door alweer te gaan testen terwijl een tampon je verteld dat het weer niet gelukt is..... wat willen wij nu geloven waar houdt het eens een keertje op? Wanneer stappen wij over de maandelijkse teleurstellingen heen, door ons zelf telkens zo voor de gek te houden. Maandelijkse menstruatie klachten; Buikkrampen misselijk hoofdpijn moe vocht vasthouden pijnlijke borsten moeilijk stoelgang bruin verlies / bloeding vaak plassen slijmerige afscheiding opgezette buik toename gewicht Zwangerschaps kenmerken; Idem als hierboven omschreven...... Ons zelf omschreven; Vragen, vragen, vragen onzeker, onzeker, onzeker Dubio bij de drogist, test of tampon´s deze maand? We kiezen er dan vervolgens voor om de test te kopen ( sommige kopen direct voor een half jaar voorraad) Bij thuiskomst direct ook die testen gaan gebruiken..... 8 dagen voor de nod.... uren staren of we al een streepje kunnen zien.... zo nee, dan direct weer een nieuwe test proberen, die andere de emmer in mikken met het idee dat die niet goed is.... ongi breekt door, en dan willen we het niet geloven, dan begint het gespeculeer weer opnieuw...vragen, onzeker, toch nog testen ondanks de tampon´s ons met de neus op de fijten drukken. Voor kapitalen aan testen uit gegeven....euh daar hadden wij bijna al een baby kamer voor kunnen kopen... Het enige wat ons verlichting kan brengen is het uitblijven van een menstruatie.... om dan vervolgens toch niet zwanger te zijn.... Er te veel mee bezig of niet...Helpt het inderdaad om afstand te nemen van het idee dat je graag kinderen wilt... Veel vrouwen hebben ooit de wens gehad om kinderen te krijgen...en zie, ze hebben kinderen.... zijn die er dan helemaal niet mee bezig geweest? Tot op welk niveau zijn wij er gezond mee bezig en wanneer gaat het fout? Waar moeten wij ophouden met ons druk maken? Hopen wij nu te sterk op een " wonder"....want wonderen bestaan! Is ons verlangen nu te groot? Wij vragen toch niet om een 6 in de lotto....wij wensen een baby..... Is zwanger raken nu dan toch echt een lot uit de loterij? Was gewoon iets wat ik mij afvroeg en mij opviel...
een hele goede morgen ik heb vanmorgen nog eens getest en ik heb nu 9 positieve testen in handen dus al 9 dagen op een rij maar wat mij op is dat mijn 2de streepje niet zo heel veel donkerder is soms iets lichter soms iets donkerder heel wisselvallig en het zijn die testen van 2 voor 5 euro en nee ik steek jullie niet de ogen uit ik maak mij beetje zorgen, heb al zoveel miskramen gehad en tja nog nooit zoveel positesten gehad ja ik weet ik moet niet elke dag testen maar ben iedere morgen bang en tja nu zijn ze op haha dus kan niet meer testen liefs isa
pff dior das nogal een tekst zeg maar ik denk dat je wel gelijk hebt ja we houden ons zelf voor de gek iedere maand weer en het kost idd bergen met geld lot uit de lotterij vrees van wel, je hebt geluk of niet, en ja komt uit mijn mond en klinkt misschien gemeen ik had dan ook echt niet verwacht dat het nu meteen na de operatie wel ging lukken sorry liefs isa
Ga anders naar de huisarts isa, dan heb je duidelijkheid toch? Komt goed! Je hebt gelijk dior maar sommigen geven het wel eerder op hoor ennuh.... ik koop gewoon testen EN tampons hahahaha!
ik weet ik maak mij teveel zorgen en ja jullie zullen wel denken ze is gek ze moet blij zijn ja ik ben sssuuuupppppppeeeeeeerrrrrrrrrr blij maar ik ben ook schrikkerig omdat er al zoveel miskramen zijn geweest aub niemand mij dit nu verwijten aub